WanhaWetäjä: Eiköhän KIV tehnyt vain hallaa paritanssille, itse en tanssi mutta voisin kuvitella että asiasta innostunut mutta ei koskaan itse lavoilla käynyt nuorehko henkilö saattaisi kauhistua jos näkisi sen jengin ja meiningin mitä noissa lähetyksissä on, porukkahan on pääosin väliltä 60 ja kuolema ja jengiä on niin paljon että oikeasta tanssimisesta lienee turha puhua. Karseeta katseltavaa. Mä en oo ajatellutkaan asiaa tolta kannalta ja voit olla kyllä varsin oikeassa. Ite ajattelin, että KIV:n loppuminen olis tanssikulttuurille pahasta, mutta ei ehkä välttämättä sittenkään. Siihen se kyllä vaikuttaa, että esiintyjät ei pääse niin näkyville, mikä on miinusmerkkinen asia. Totuushan ei ole(?) ihan noin karu, lavoilla käyvä perusjengi taitaa olla pääosin väliltä 50 ja kuolema. Tämä ihan omasta kokemuksesta viimesen viiden vuoden ajalta, vaikka vain joitankin kymmeniä lavakeikkoja tolla ajalle on osunutkin. Pääosin joo. Onhan niitä joitain paikkoja, joissa keski-ikä on jopa alle 50, mutta aika vähissä nuo ovat. Onhan se kulttuuri muuttanut muotoaan ja laji on nykyisin pääosin harrastus- ja kuntoilumuoto kuin parinmuodostusriitti, yms. Veikkaan, että väki tulee lähi vuosina vielä vähenemään jonkin verran ja sitä myöten paikkoja tippuu edelleen pois, mutta ei kys kulttuuri kuitenkaan tällä haavaa mihinkään kuole. By: MK |
EP: Tänään saadaan todistaa TV 2 :n suurta kanavauudistusta taas. Kohta voivat tehdä mitä vaan katsojista riippumatta uuden mediamaksun myötä, niin sitä pitää! Mitäs kummaa sieltä tulee? Vuoristosairaala näkyy olevan, samoin Pikku Kakkonen ja Alueelliset uutislähetykset. Illemmalla vielä Boardwalk Empire. Eikös riippumattomuus ole tiedonvälityksessä hyvä asia? Humppajyrä |