Aihe: Bändi historiikki..
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12
paice60
06.04.2006 22:04:06
voi ei! Liikaa!

Irwin Goodman.
Ajattelenko....siis olenko?
jon lord
06.04.2006 22:04:48
Nyt riitti mulle. Menen nukkumaan. Paice60 tiedoksi katselen vähän aikaa BJW japsi wrestlingiä 3 Way Dance matsia jossa jätkää mättää toisiaan loisteputkilla päähän. Kasai ja Numazawa pistää hösseliksi.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
paice60
06.04.2006 22:05:42
Nyt riitti mulle. Menen nukkumaan. Paice60 tiedoksi katselen vähän aikaa BJW japsi wrestlingiä 3 Way Dance matsia jossa jätkää mättää toisiaan loisteputkilla päähän. Kasai ja Numazawa pistää hösseliksi.

Reipasta meininkiä. Teppo Välimäki.
uruttaja
06.04.2006 22:05:54
Taisto Ahlgren.
jon lord
06.04.2006 22:06:43
Reipasta meininkiä. Teppo Välimäki.

Oliko tää se kerta Ikaalisten pesulassa?
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
pekkajau
06.04.2006 22:09:15
Reijo Kallio
Kirjoitin mitä kirjoitin!
riff
06.04.2006 22:10:03
katselen vähän aikaa BJW japsi wrestlingiä 3 Way Dance matsia jossa jätkää mättää toisiaan loisteputkilla päähän. Kasai ja Numazawa pistää hösseliksi.

Sä oot puupää ku tollasia kattelet.
Selvä mies ei sisulle haise!
paice60
06.04.2006 22:11:39
Oliko tää se kerta Ikaalisten pesulassa?

Nimenomaan juuri se kerta. Teppo oli noin kahden promillen kännissä ja tunki lavalle ihan väkisin.
pekkajau
06.04.2006 22:15:33
Jos joku on päässyt vetämään joskus autenttisesti Ahti Lammen kanssa "Elämän Valttikortit" juuri oikealle kohdeyleisölle juuri oikeassa ympäristössä... niin olen tosi kateellinen! Tämä on ollut minun kaukainen haaveeni joka ei taida koskaan toteutua!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
paice60
06.04.2006 22:19:10 (muokattu 06.04.2006 22:20:29)
Jos joku on päässyt vetämään joskus autenttisesti Ahti Lammen kanssa "Elämän Valttikortit" juuri oikealle kohdeyleisölle juuri oikeassa ympäristössä... niin olen tosi kateellinen! Tämä on ollut minun kaukainen haaveeni joka ei taida koskaan toteutua!

Jamppa Tuominen aikoinaan Turussa Galaxyssa. Tuli paikalle ja soitti ja lauloi hyvän keikan. Hovi vaan vähän pelkäsi, kun oli tehnyt jo kaksi oharia. Mutta huomaatteko, oli vähän aikaa suhteellisen vilkasta. Osu ja uppos näköjään.
BigPapa
06.04.2006 22:22:05

Lisätään Reino Markkula....muisti palailee pätkittäin...
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
jjussila
06.04.2006 22:25:16
Jamppa Tuominen aikoinaan Turussa Galaxyssa. Tuli paikalle ja soitti ja lauloi hyvän keikan. Hovi vaan vähän pelkäsi, kun oli tehnyt jo kaksi oharia. Mutta huomaatteko, oli vähän aikaa suhteellisen vilkasta. Osu ja uppos näköjään.

Jamppa oli hyvä veikko, vilpitön ja vaatimaton, vaikka musiikilliset avut olivat suuret...
... ja kyllä jämpti on näin!?..
paice60
06.04.2006 22:28:26
Jamppa oli hyvä veikko, vilpitön ja vaatimaton, vaikka musiikilliset avut olivat suuret...

Totta, mutta kyllähän se näin menee, että mitä parempi ( taitavampi, hyvempi) artisti, niin sitä vaatimattomampi , ainakin nää vanhan liiton miehet ja naiset.
jjussila
06.04.2006 22:39:26
ainakin nää vanhan liiton miehet ja naiset.

Siinäpä totuuden siemen...
... ja kyllä jämpti on näin!?..
uruttaja
06.04.2006 23:16:08
Totta, mutta kyllähän se näin menee, että mitä parempi ( taitavampi, hyvempi) artisti, niin sitä vaatimattomampi , ainakin nää vanhan liiton miehet ja naiset.

Mä soitin Jampan bändissä sen kiihkeimmän nousun. Oli muuten mukavaa. Samoin satui säestämään häntä sen ihan loppuhuipennuksen Suomessa. Ei ollut enää yhtään kivaa.
uruttaja
06.04.2006 23:56:21
Unto Satoranta.
WanhaWetäjä
07.04.2006 00:36:32

Reijo Kallio

Reijo"Perus"Kallio...HOHO!

Jaksoi sitten kehua basistipoikaansa...muuten ihan lepposa ja mukava ukko,joskus säestettiin Lomakouherossa;-)

VP-Lehto,tuo kaikkien taivaanvuohien isä,valitettavasti ainakin 2 säestystä on sattunut kohdalle,karu äijä!!Ja kännissä...

Hitosti löytyy noita samoja kuin muilta,jopa Vieno Kekkonen ja Seija Simola...ja tietysti Välimäen Teppo ja "Aja hiljaa isi" ja "Let it be"voihan prkl...taidetta koteihin;-)

Mutta yx on mitä ei varmaan monelta löydy:FRANK PAPPA alias Holle Holopainen,oli tuona hahmona jossain Tv-showssa 90-luvun alkupuolella...säestettiin kerran Turengin "Keltainen Papukaija"-kapakassa,oisko ollut 92?

Oli sitten aivan huuhaata tuo homma...
Ostan Casion kun täytän 50v...
uruttaja
07.04.2006 00:37:33
HOHO. Reijo oli autokoulunopettaja....
paice60
07.04.2006 00:49:34

Jaksoi sitten kehua basistipoikaansa...muuten ihan lepposa ja mukava ukko,joskus säestettiin Lomakouherossa;-)

VP-Lehto,tuo kaikkien taivaanvuohien isä,valitettavasti ainakin 2 säestystä on sattunut kohdalle,karu äijä!!Ja kännissä...

Hitosti löytyy noita samoja kuin muilta,jopa Vieno Kekkonen ja Seija Simola...ja tietysti Välimäen Teppo ja "Aja hiljaa isi" ja "Let it be"voihan prkl...taidetta koteihin;-)

Mutta yx on mitä ei varmaan monelta löydy:FRANK PAPPA alias Holle Holopainen,oli tuona hahmona jossain Tv-showssa 90-luvun alkupuolella...säestettiin kerran Turengin "Keltainen Papukaija"-kapakassa,oisko ollut 92?

Oli sitten aivan huuhaata tuo homma...

Näittekö mun Pentti Hietasen. Oltiin Ruoveden Lierassa ja Penalla ja porukoilla oli joku teatteriproduktio siellä. He sitten viettivät iltaa ja siinä kun sitten vedettiin rokkia, ja minä kun vanha heavymies olen, vedin niin korkeelta kuin lähti. Sitten sanoin mikkiin että onhan täällä ammattilaisiakin ja spiikkasin Penan lauteille, ihan ex tempore. Pena oli vähän että ei hän tuon jälkeen voi vetää, mutta kyllä poika hyvin pisti. Siinä vedettiin muutamat CRC:t ja muitakin rockeja. Sanoin vielä lopuksi että ihan kiva mutta ei kannata vielä lopettaa päivätöitä. Ja sama homma sitten seuraavanakin päivänä. Nyt meni jo rutiinilla.Että sellane säestys.
baron
07.04.2006 00:55:17

On syytäkin kehua!
Ainoa muusikko, joka on piessyt mut sulkapallossa!!
My name is Baron, Sir Baron.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)