jeppeq 06.03.2006 22:38:44 | |
---|
On, ja kun tanssi itsekin niin tuo meille arvokasta tietoa siitä mitä tanssijat ajattelevat! et oo elli oikeesti tainu tehä keikkoja, kun et tiijä mitä siellä kultaisen putkenpätkän tuollapuolen ajatellaan. Puhu niitten kanssa, niin selviää. Nim mekin tehään, ihan joskus vaan kuitenki..hieman vain :=/ Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
manjaana 06.03.2006 22:43:35 | |
---|
hieman vain :=/ Niinku sen ryypin kanssa...., hieman vain.. nopia saapuilija.... |
EP 06.03.2006 22:45:08 (muokattu 06.03.2006 22:45:43) | |
---|
et oo elli oikeesti tainu tehä keikkoja, kun et tiijä mitä siellä kultaisen putkenpätkän tuollapuolen ajatellaan. Puhu niitten kanssa, niin selviää. Nim mekin tehään, ihan joskus vaan kuitenki..hieman vain :=/ Vaan ku eivät aina kehtoo kaekkea sanova ja siks toisekseen kehuvat joskus aivan syyttä, että voin sannoo: kaekkee ei kannata uskova. 8) |
jeppeq 06.03.2006 22:56:53 | |
---|
Vaan ku eivät aina kehtoo kaekkea sanova ja siks toisekseen kehuvat joskus aivan syyttä, että voin sannoo: kaekkee ei kannata uskova. 8) Eikö olekin ..... Uskomatonta ! Joskus jopa....Ihmeellistä ! Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
EP 06.03.2006 23:12:08 | |
---|
Eikö olekin ..... Uskomatonta ! Joskus jopa....Ihmeellistä ! Mualimass on monta ihmeelistä asijjoo.. 8) |
Riksteri 07.03.2006 00:07:04 | |
---|
Minua kiinnostaisi tietää missäpäin karkeasti ottaen mr. riksteri esiintyy. Voisi kartoittaa "paikkakuntakohtaisia" näkemyksiä omassa otsalohkossa. Etelä-Suomessa enimmäkseen käyn tanssimassa ja kyllä nämä minun ajatukseni mielestäni aika hyvin kuvaavat yleistä seuratanssikulttuuria täälläpäin ja muuallakin Suomessa. Tuo 'esiintyy' sana on muuten aikamoisen ristiriitaisia tunteita herättävä sana tämän harrastuksen piirissä, pyrin sulautumaan harmaaseen (käytänössä mustaan pukeutuneeseen) joukkoon eikä minulla ole oikeastaan mitään esiintymistarpeita. |
Lennu 07.03.2006 01:33:22 | |
---|
Etelä-Suomessa enimmäkseen käyn tanssimassa ja kyllä nämä minun ajatukseni mielestäni aika hyvin kuvaavat yleistä seuratanssikulttuuria täälläpäin ja muuallakin Suomessa. Tuo 'esiintyy' sana on muuten aikamoisen ristiriitaisia tunteita herättävä sana tämän harrastuksen piirissä, pyrin sulautumaan harmaaseen (käytänössä mustaan pukeutuneeseen) joukkoon eikä minulla ole oikeastaan mitään esiintymistarpeita. No eikös se ole jonkinnäköstä soidinmenohommaa, eli vähän niinko esiintymistä? |
baron 07.03.2006 06:43:44 | |
---|
BTW: Ekassa viestissä olevaan bändilinkkiin on ilmestyneet viime su ohjelman piisit. My name is Baron, Sir Baron. |
jeppeq 07.03.2006 10:49:44 | |
---|
Tuo 'esiintyy' sana on muuten aikamoisen ristiriitaisia tunteita herättävä sana tämän harrastuksen piirissä, pyrin sulautumaan harmaaseen (käytänössä mustaan pukeutuneeseen) joukkoon eikä minulla ole oikeastaan mitään esiintymistarpeita. Et voi kyllä kieltää sitä tosiasiaakaan, että osa tanssijoista nimenomaan "esiintyy". Se tuottaa meille esiintyjille "suuria tunteita" toisinpaikoin. Niinkuin sanonnassakin sanotaan: "se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa.." Jatketaan.. ;) Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
manjaana 07.03.2006 13:31:11 | |
---|
Et voi kyllä kieltää sitä tosiasiaakaan, että osa tanssijoista nimenomaan "esiintyy". Se tuottaa meille esiintyjille "suuria tunteita" toisinpaikoin. Niinkuin sanonnassakin sanotaan: "se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa.." Jatketaan.. ;) Kai sitä nyt ainakin sille partnerille esiintyy, jossain mittakaavassa kuitennii... Ja juu jatketaan... nopia saapuilija.... |
KoskPaavo 07.03.2006 13:38:22 | |
---|
Kai sitä nyt ainakin sille partnerille esiintyy, jossain mittakaavassa kuitennii... Ja juu jatketaan... Erittäin useasti käy niin että kun sellainen pari tanssii joiden "parinmuodostusrituaali" on jo tarpeeton , eli ns. pariskunta niin pari alkaakin esiintyä oikein toden teolla muille tanssijoille sekä orkesterille. Tämän olen todennut sieltä lauteilta kymmeniä kertoja. Onkohan samanlainen juttu tunnettu eläintenkin piirissä vakiintuneiden parien kyseessä ollen? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
manjaana 07.03.2006 13:40:53 | |
---|
Erittäin useasti käy niin että kun sellainen pari tanssii joiden "parinmuodostusrituaali" on jo tarpeeton , eli ns. pariskunta niin pari alkaakin esiintyä oikein toden teolla muille tanssijoille sekä orkesterille. Tämän olen todennut sieltä lauteilta kymmeniä kertoja. Onkohan samanlainen juttu tunnettu eläintenkin piirissä vakiintuneiden parien kyseessä ollen? No juu jaa, kai sitä nyt orkalle aina voi vähän vinkkailla tai jotain, varsinkin jos tuttuja on lauteilla... nopia saapuilija.... |
v_m_kangas 07.03.2006 18:42:34 | |
---|
Erittäin useasti käy niin että kun sellainen pari tanssii joiden "parinmuodostusrituaali" on jo tarpeeton , eli ns. pariskunta niin pari alkaakin esiintyä oikein toden teolla muille tanssijoille sekä orkesterille. Tämän olen todennut sieltä lauteilta kymmeniä kertoja. Onkohan samanlainen juttu tunnettu eläintenkin piirissä vakiintuneiden parien kyseessä ollen? Pittäähän meijän harrastajasoittajienkin essiintyä. Eikait tätä tautia juuri muuten ossaa selittää :) Ei ennään riitä, että reenikämpillä toisilleen pellaa. Humppaa tai soita humppaa |
isojussi 12.03.2006 19:34:07 | |
---|
Jaahans - taas männöö.... palaamme shown jälestä. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
JCM 12.03.2006 19:47:58 | |
---|
Jaahans - taas männöö.... palaamme shown jälestä. Bändi on kyllä kova, ja laulaja erittäin toimiva. |
jon lord 12.03.2006 19:51:20 (muokattu 12.03.2006 19:53:07) | |
---|
Voi V....u mitä ohjelmia. Jotkut "julkimot" pyörii lattialla ja jengi toljottaa. Voi köyhä mihin tää maa menee. Mutta bändi on ihan sa......n hyvä...toimii kuin tauti. Edit: paitsi tuo nais laulaja..ei toimi.... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
isojussi 12.03.2006 21:05:05 (muokattu 12.03.2006 21:12:44) | |
---|
Voi V....u mitä ohjelmia. Jotkut "julkimot" pyörii lattialla ja jengi toljottaa. Voi köyhä mihin tää maa menee. Mutta bändi on ihan sa......n hyvä...toimii kuin tauti. Mä vaan kuuntelin - en kattellu. Edit: paitsi tuo nais laulaja..ei toimi.... Tjaa - tää on niistä harvoista kerroista, kun oon sun kanssa eri mieltä. Mä tykkään kovastikin. Mustosen saundi siinä alkupään improsoolossa oli kyllä ... ... ...PERKELES!!! Just mitä mäkin ajan takaa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Riksteri 12.03.2006 21:08:11 | |
---|
Kyllä sen vaan heti huomaa kun muusikko tanssii niin rytmissä ja vieläpä tahdissa liikutaan. Metsis ei edes mennyt siihen käpyyn, jonka laulaja sai nielaistua viime hetkellä ja Jonen sisäinen Jorge oli kyllä mahtavaa katsottavaa. Jos ei tämä ohjelma kannusta muusikoita itsekin tanssimaan niin ihmettelenpä vaan. |
faith 12.03.2006 21:11:54 | |
---|
Kyllä, hieno orkesteri, upeaa. Tätä lisää!! No jo ny on kumma ku mikkään ei kelepaa. |
baron 12.03.2006 21:15:21 | |
---|
Mä en viitsi/uskalla sanoa bändin lattareista mitään. My name is Baron, Sir Baron. |