Aihe: Tää on taas niin tätä eli millä saa kapakkabändin Stadissa!
1 2 3 4 5 6 7 8 9
manjaana
29.03.2006 23:26:18
Sähän suhtaudut positiivisesti elämään. Kyllä nykyään soittajat elää kuule aika siististi. Ei tuolla reissun päällä jaksa enää ryypätä ja valvoa. Todella monet munkin tutut urheilee ja pitää kunnostaan huolta. Mutta kuten itse sanoit, sehän on jokaisen oma asia.

Mä oon kyllä joskus kanssa miettinyt tuota samaa, että kenelle me niitä eläkkeitä maksetaan, sosiaaliturvaa puretaan urakalla ja hiljallensa jatkuvasti, onko mitään eläkettä enää, kun sitä pääsisi ite nauttiin..
Vanha varis, vaan vikkelä..
EP
29.03.2006 23:28:42
Mä oon kyllä joskus kanssa miettinyt tuota samaa, että kenelle me niitä eläkkeitä maksetaan, sosiaaliturvaa puretaan urakalla ja hiljallensa jatkuvasti, onko mitään eläkettä enää, kun sitä pääsisi ite nauttiin..

Kyllä se nauttiminen kannattaa aloittaa heti, jos meinaa vielä ehtiä, HOHO!
paice60
29.03.2006 23:29:47

Kyllä niillä siellä on sellaiset varmuusrahastot että ne rahat pois saadaan. Hei vähän uskoa elämään, please.
Ajattelenko....siis olenko?
manjaana
29.03.2006 23:31:35
Kyllä niillä siellä on sellaiset varmuusrahastot että ne rahat pois saadaan. Hei vähän uskoa elämään, please.

Enpä tiiä tuosta, ihmisen elämänkaari on kovasti pidentynyt, entivanhaan maksettiin eläkettä about 10 vuotta, nykysellään saattaa venähtää hiukan pidemmäksi..
Vanha varis, vaan vikkelä..
paice60
29.03.2006 23:32:18
Enpä tiiä tuosta, ihmisen elämänkaari on kovasti pidentynyt, entivanhaan maksettiin eläkettä about 10 vuotta, nykysellään saattaa venähtää hiukan pidemmäksi..

Masentavaa. Lähden nukkumaan.
Ajattelenko....siis olenko?
EP
29.03.2006 23:39:48

Kyllä mä uskon elämään.. Öh.. En hän mä muuten uusia biisejäkään meidän ohjelmistoon etsis.. 8)
uruttaja
30.03.2006 00:09:03
Tosimuusikon keskimääräinen elinikä on niin alhainen, että ei taida olla merkitystä. 8)

Mä olen sitten varmaan joku luonnonoikku.
baron
30.03.2006 00:09:27

Kyllä mä uskon elämään.. Öh.. En hän mä muuten uusia biisejäkään meidän ohjelmistoon etsis.. 8)

Mä taas lasken sen varaan, että alan kierrellä vanhainkotien iltapäivätansseja ja "koskaan et muuttua saa"!!
My name is Baron, Sir Baron.
uruttaja
30.03.2006 00:10:28

Jokaisen kuukauden ensimmäisenä pankkipäivänä napsahtaa tilille aikaisemmassa elämässä maksetusta eläkkeestä jotain.
uruttaja
30.03.2006 00:12:31
Kyllä se on vähän kaikkien asia. Jos ei tule verotuloja eikä makseta sossumaksuja ym. niin ei sitten pystytä maksamaan myöskään eläkkeitä. Kyllä se on kaikilta pois jos verotulot ja muut maksut ei kartu. Ei tätä hyvinvointi yhteiskuntaa pelkillä matkakuluilla pidetä yllä.

Komp. Se tael-setti menee lyhentämättömänä liimataisen taskuun.
isojussi
31.03.2006 12:21:17
No joo...oli siinä listassa niitä nimiä, jotka sinne on menossa, mutta en niitä nyt sitten nimeltä tuossa antanut olla mainittuna :o/

Pistä nimet mulle - mää julkasen.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Tankero
31.03.2006 12:49:51

Eläkeikärajaahan pitäis nostaa tuntuvasti. Nykyinen taitaa olla niiltä ajoilta, kun keski-ikä oli huomattavasti alhaisempi.
Varmasti, vissiin.
isojussi
31.03.2006 14:02:19
Näkyy siellä "Statissakin" saavan häätrion halvemmalla, kun mun omb:n

Samanlaisia hinnanpolkija-amtööritukaisia kaikki prkl!
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Ukko
01.04.2006 10:48:39

Tämän takia olenkin koettanut esittää tyttärilleni että hommaavat itselleen rikkaat siipat niin että minäkin joskus taattana pääsen niiden tilavan maatalon uuninpankolle viettämään lokoisia vanhuudenpäiviä :/
Ukko
01.04.2006 10:50:47

Eläkeikärajaahan pitäis nostaa tuntuvasti. Nykyinen taitaa olla niiltä ajoilta, kun keski-ikä oli huomattavasti alhaisempi.

On olemassa sellaisia ammatteja että niissä ollaan työn kuluttavuuden vuoksi täysiä kehäraakkeja jo paljon ennen kuuttakymmentä ikävuotta.
EP
01.04.2006 11:40:43
On olemassa sellaisia ammatteja että niissä ollaan työn kuluttavuuden vuoksi täysiä kehäraakkeja jo paljon ennen kuuttakymmentä ikävuotta.

Tanssimuusikko? HOHO! Vitsi,vitsi.. 8)
KoskPaavo
01.04.2006 12:18:11

Tuon voin rehellisesti allekirjoittaa.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Tankero
01.04.2006 12:18:28

Silloin pitää päästä eläkkeelle, mutta perusasia, eli elinikä on jatkunut huomattavasti.
Varmasti, vissiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)