R.Syke 10.12.2005 15:16:20 (muokattu 10.12.2005 15:16:57) | |
---|
Kettuja villeille, sehän se setääkin vielä kiinnostaa. ;) Sertzo. Keväällä kun tulen Savonlinnaan, pysy torilla. Tarjoan. Koko päivän. Viimeksi olit häipynyt johonkin saluunaan... |
Sertzo S 10.12.2005 15:43:53 (muokattu 10.12.2005 15:44:21) | |
---|
Sertzo. Keväällä kun tulen Savonlinnaan, pysy torilla. Tarjoan. Koko päivän. Viimeksi olit häipynyt johonkin saluunaan... JEES! Kiinni veti, jos ollaan kotoreviirillä ja raittiuskausi tai uskoontulo ei tuota ennen yllätä. :) |
R.Syke 10.12.2005 15:46:02 (muokattu 10.12.2005 15:47:47) | |
---|
JEES! Kiinni veti, jos ollaan kotoreviirillä ja raittiuskausi tai uskoontulo ei tuota ennen yllätä. :) Niin. Minä sitten uskonveljenä voin johdattaa sinut kiusaukseen. Kunhan ilmoitat genren ajoissa. Roomalais-katolinen käy samoin kristillis-surumielinen maailmankatsomus. Ja uskoontulo ei vaikuta. Olen vienyt monelta uskon. |
pekkajau 10.12.2005 15:49:26 | |
---|
Sienestyksestä puheenollen...älkää panko koppaanne sellaisia korvasieniä joiden välittömässä läheisyydessä on joku pieni paperinpalanen! Täältä pesee... ilman kyyneleitä! |
Sertzo S 10.12.2005 15:52:48 | |
---|
Sienestyksestä puheenollen...älkää panko koppaanne sellaisia korvasieniä joiden välittömässä läheisyydessä on joku pieni paperinpalanen! Mistäs tuo nyt mieleen tuli? Eikös ne olleetkaan sitten korvasieniä (gyromitra esculenta, jonka baron tietenkin korjaa) mitä minä viimeksi söin, kun maistuivat aivan muulta? |
R.Syke 10.12.2005 15:55:00 | |
---|
Mistäs tuo nyt mieleen tuli? Eikös ne olleetkaan sitten korvasieniä (gyromitra esculenta, jonka baron tietenkin korjaa) mitä minä viimeksi söin, kun maistuivat aivan muulta? Baron korjaa sadon :D |
Sertzo S 10.12.2005 15:56:49 | |
---|
Baron korjaa sadon :D Nopea saunassakävijä taidat olla? |
pekkajau 10.12.2005 16:00:02 | |
---|
Mistäs tuo nyt mieleen tuli? Eikös ne olleetkaan sitten korvasieniä (gyromitra esculenta, jonka baron tietenkin korjaa) mitä minä viimeksi söin, kun maistuivat aivan muulta? Jos söit paskaa ei tarvitse olla huolissaan. Ukki kovana kalamiehenä kertoi aikoinaan kuulleen sellaisen kansanviisauden että: "Semmoset jotka suap aina kaloja on pienenä syöneet ommoo paskoosa!"... Ukki oli kova kalamies mutta saalista ei tahtonut tullut ja sitä vitutti kun naapurin vaari kehuskeli aina kalansaaliillaan! Täältä pesee... ilman kyyneleitä! |
Sertzo S 10.12.2005 16:08:50 | |
---|
Jos söit paskaa ei tarvitse olla huolissaan. Ukki kovana kalamiehenä kertoi aikoinaan kuulleen sellaisen kansanviisauden että: "Semmoset jotka suap aina kaloja on pienenä syöneet ommoo paskoosa!"... Ukki oli kova kalamies mutta saalista ei tahtonut tullut ja sitä vitutti kun naapurin vaari kehuskeli aina kalansaaliillaan! Tuosta tulikin mieleeni, että vanhempani olivat yllättäneet aikoinaan kuulema vauvaiässsä olleen pikku-Sertzon pinnasängystään nauttimassa omaa ulostettaan. Ilmankos noiden myöhemmin nauttimieni "sieninen" maku oli jo alitajuisesti minulle tuttu. ;) |
R.Syke 10.12.2005 16:12:49 | |
---|
Nopea saunassakävijä taidat olla? Nyt, tulin saunasta tauolle. Menen kohta uudestaan. Olen nopea, koska pelkään, että kalja lämpenee. Hohahhh. |
R.Syke 10.12.2005 16:14:34 | |
---|
Tuosta tulikin mieleeni, että vanhempani olivat yllättäneet aikoinaan kuulema vauvaiässsä olleen pikku-Sertzon pinnasängystään nauttimassa omaa ulostettaan. Ilmankos noiden myöhemmin nauttimieni "sieninen" maku oli jo alitajuisesti minulle tuttu. ;) Oletko tutkinut varpaanvälejä. Niissä on joskus pitkien sessioiden jälkeen viipyvä, sienimäinen haju, maku ja kasvusto. |
häläppääjä 12.12.2005 18:40:09 | |
---|
Tuosta tulikin mieleeni, että vanhempani olivat yllättäneet aikoinaan kuulema vauvaiässsä olleen pikku-Sertzon pinnasängystään nauttimassa omaa ulostettaan. Ilmankos noiden myöhemmin nauttimieni "sieninen" maku oli jo alitajuisesti minulle tuttu. ;) Isä kerto, että kun vanhaan aikaan ei ollu nuita apulantoja eikä oikeen kunnon lannotetta siis saatu peltoon. Niin oli yksikin mies savotalle hiihtäisä kakannu ladun viereen. Oli sitte illalla kotia hiihtäisä pistäny jäätyneen kakan repun sivutaskuun, ja vienyt perunapeltoon. Lähetään |
Sertzo S 12.12.2005 18:42:54 | |
---|
Isä kerto, että kun vanhaan aikaan ei ollu nuita apulantoja eikä oikeen kunnon lannotetta siis saatu peltoon. Niin oli yksikin mies savotalle hiihtäisä kakannu ladun viereen. Oli sitte illalla kotia hiihtäisä pistäny jäätyneen kakan repun sivutaskuun, ja vienyt perunapeltoon. Tajusi jo kierrätyksen idean tuolloin. |
Jussi Guitar 14.12.2005 03:55:27 | |
---|
No niin arvon muusikkoystäväni niin nuorenevassa kuin vanhenevassakin sukupolvessa!! Julistan juhlallisesti uuden topicin avatuksi: tähän kerätään niitä älynväläyksiä, jota olette rakkaalla ja lakisääteisellä 15 minuutin breikillä kyenneet tekemään. Minulla ei ole tosin heittää tähän väliin mitään kovinkaan raflaavaa (olen siis tylsä), mutta urkuristimme heitti viime keikalle aika kovia suorituksia menneiltä vuosikymmeniltä kehiin. 1) käydä kotona polkupyörällä tauolla 2) käydä saunassa ja uimassa settien välissä Kertokaa, oi veljet ja sisaret, syvimmät salaisuutenne sielujenne syövereistä. Mä join kerran kupin kahvia ja luin päivän lehdet. PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOLLA RITARIÄSSÄN TUNNARIN NIIN ETTÄ SE SWENGAA JA SAUNDAA. |
Musiikkia korville 14.12.2005 08:05:27 | |
---|
Häpeillen tunnustan kerran virittäneeni kitaran. (Tehdasvire ei pitänytkään) Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
baron 14.12.2005 09:01:11 | |
---|
Häpeillen tunnustan kerran virittäneeni kitaran. (Tehdasvire ei pitänytkään) Eiks' sen pitäisi mennä takuuseen? My name is Baron, Sir Baron. |
Musiikkia korville 14.12.2005 09:03:37 | |
---|
Eiks' sen pitäisi mennä takuuseen? Hyvä kun sanoit. Täytyykin ettiä takuulaput. Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
R.Syke 31.12.2005 10:29:58 | |
---|
Hyvä kun sanoit. Täytyykin ettiä takuulaput. Joo. Ilman lappuja ei soittamisesta tuu mitään. |
Musiikkia korville 04.01.2006 12:49:04 | |
---|
Joo. Ilman lappuja ei soittamisesta tuu mitään. Eikä lappujen kans. Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
vanhami 04.01.2006 13:21:01 | |
---|
Ampunut raketteja ja juonut shamppakaljaa. |