Aihe: Kuka tunnustaa olevansa..
1 2 3 4 57 8 9 10 11
R.Syke
30.12.2005 17:30:23
Jos mä nyt teen paljastuksia niin mun "Pubertas praecox" on muuttunut, nykyään se on "Pubertas tardus"

Vanha latinisti heräsi: 'Sic transit Cloria Swanson.'
jon lord
30.12.2005 17:32:47

Eikös se ole Ford se transit??
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
R.Syke
30.12.2005 17:33:31
Eikös se ole Ford se transit??

On, John.
jon lord
30.12.2005 17:37:27

Siis tarkoittaako toi lause että ; Gloria Swansonilla on sairas tai epäkuntoinen Transit?
R.Syke
30.12.2005 17:40:33 (muokattu 30.12.2005 17:41:40)
Siis tarkoittaako toi lause että ; Gloria Swansonilla on sairas tai epäkuntoinen Transit?

Baron suomentaa. Baronilla on toisena kotimaisena kielenä latina! Pierutkin on flatuluksia...
baron
30.12.2005 17:48:49

Baron suomentaa. Baronilla on toisena kotimaisena kielenä latina! Pierutkin on flatuluksia...

Pueri sunt pueri et pueri puerilia agunt!

Flatulus on diminutiivi flatuksesta.
My name is Baron, Sir Baron.
R.Syke
30.12.2005 17:49:52
Pueri sunt pueri et pueri puerilia agunt!

Flatulus on diminutiivi flatuksesta.

Joo. Tiedätkö muuten paljon matkustelleena, mikä on Rentukka?
baron
30.12.2005 17:51:57

Joo. Tiedätkö muuten paljon matkustelleena, mikä on Rentukka?

????
Paitsi mun vesipuutarhan koristekukka.
R.Syke
30.12.2005 17:54:35 (muokattu 30.12.2005 17:55:20)
????
Paitsi mun vesipuutarhan koristekukka.

Naispuolinen renttu. Diminutiivi. Toki tiedämme myös, että se on JKL:n ylioppilaskylän ravintola.
baron
30.12.2005 17:58:23

Naispuolinen renttu. Diminutiivi. Toki tiedämme myös, että se on JKL:n ylioppilaskylän ravintola.

Mä en tuntenut kuin Ilokiven.
Paikka, johon en joskus päässyt sisään kun olin liian hienosti pukeutunut (frakki).
Yleensä sisäänpääsyni estyi muista syistä.

Lähtemättömästi jäi sen paikan ruokalistalta mieleen "Opiskelijan yllätys".
Siinä oli sian, naudan ja lampaan lihaa ja niitten alle piiloitettu nakki, se oli se yllätys.
R.Syke
30.12.2005 18:06:01 (muokattu 30.12.2005 18:07:20)
Mä en tuntenut kuin Ilokiven.
Paikka, johon en joskus päässyt sisään kun olin liian hienosti pukeutunut (frakki).
Yleensä sisäänpääsyni estyi muista syistä.

Lähtemättömästi jäi sen paikan ruokalistalta mieleen "Opiskelijan yllätys".
Siinä oli sian, naudan ja lampaan lihaa ja niitten alle piiloitettu nakki, se oli se yllätys.

Ei se mikään ihme ole. Toimin osakunnassa nimittäin joskus portsarina ja meillä oli kova karsinta asiakkaiden suhteen.

Huonokuntoiset nimenomaan ohjattiin Ilokiveen syömään jotain...

Ilokivi oli pikku paikka ton osakuntahuoneistoon verrattuna! Tommoset Remu & Hurriganes oli viikottaista kauraa.

Kerran tuli joku frakissa, mutta sitä ei päästetty sisään, kun meillä oli farkkupakko.
baron
30.12.2005 18:37:12

Ei se mikään ihme ole. Toimin osakunnassa nimittäin joskus portsarina ja meillä oli kova karsinta asiakkaiden suhteen.

Huonokuntoiset nimenomaan ohjattiin Ilokiveen syömään jotain...

Ilokivi oli pikku paikka ton osakuntahuoneistoon verrattuna! Tommoset Remu & Hurriganes oli viikottaista kauraa.

Kerran tuli joku frakissa, mutta sitä ei päästetty sisään, kun meillä oli farkkupakko.

Olikse Rentukka sen Ilokiven yläkerta, joka joskus Jyväskylän kesän aikana toimi jonkunnäköisenä "yökerhona"?
riff
30.12.2005 18:39:11
Olikse Rentukka sen Ilokiven yläkerta, joka joskus Jyväskylän kesän aikana toimi jonkunnäköisenä "yökerhona"?

Ei, vaan Rentukka oli Kortepohjassa yo-kylässä oleva menomesta aikoinaan. Ilokiveen muutama kilsa.
Selvä mies ei sisulle haise!
manjaana
30.12.2005 18:40:52
Ei, vaan Rentukka oli Kortepohjassa yo-kylässä oleva menomesta aikoinaan. Ilokiveen muutama kilsa.

Oliks se sit täynnä niit rentukoita.. ;o)
Laulan tanssin missä ja milloinka vaan...
baron
30.12.2005 18:43:28

Jees, muisti palaa pätkitellen: Oon sinnekin pyrkinyt ja veemäinen portsari esti pääsyn.
Oli pakko lähteä keskustaan!
R.Syke
30.12.2005 18:43:47 (muokattu 30.12.2005 18:47:04)

Just. Ja portsarina legendaarinen Kane, aikanaan. Asuin liian lähellä Rentukkaa.

HUH.

Ja toi vmäisyys on totta. Kerran vaimon serkun kanssa mentiin arki-iltana, sillä serkulla tyylikkäät sandaalit jalassa, viimeisen päälle.

'Meille ei pääse sandaaleissa'

HOHO. Mentiin Kierteeseen.
baron
30.12.2005 18:58:29 (muokattu 30.12.2005 18:59:54)

Just. Ja portsarina legendaarinen Kane, aikanaan. Asuin liian lähellä Rentukkaa.

HUH.

Ja toi vmäisyys on totta. Kerran vaimon serkun kanssa mentiin arki-iltana, sillä serkulla tyylikkäät sandaalit jalassa, viimeisen päälle.

'Meille ei pääse sandaaleissa'

HOHO. Mentiin Kierteeseen.

Kerran oon muuten kirjoittanut "krapulapäissäni" (mulla nuorena joskus oli!) yleisönosastokirjoituksen "Keskisuomalaiseen" kun en päässyt Ilokiveen ja seuraavana päivänä oli anteeksipyytävät vastineet sekä portsarilta että ylioppilaskunnan hallituksen puheenjohtajalta, jotka valittelivat tapahtunutta ja toivottivat mut tervetulleeksi jatkossakin käyttämään kyseisen laitoksen palveluita.

Vähän aikaa mökötin, mutta sitten menin ja mua kohdeltiin kuninkaana!!
R.Syke
30.12.2005 19:03:15 (muokattu 30.12.2005 19:05:57)
Kerran oon muuten kirjoittanut "krapulapäissäni" (mulla nuorena joskus oli!) yleisönosastokirjoituksen "Keskisuomalaiseen" kun en päässyt Ilokiveen ja seuraavana päivänä oli anteeksipyytävät vastineet sekä portsarilta että ylioppilaskunnan hallituksen puheenjohtajalta, jotka valittelivat tapahtunutta ja toivottivat mut tervetulleeksi jatkossakin käyttämään kyseisen laitoksen palveluita.

Vähän aikaa mökötin, mutta sitten menin ja mua kohdeltiin kuninkaana!!

Mikä oli sisäänpääsyn estänyt syy? Eli mitä se Pekka sulle sanoi?

Herralla on liikaa pohjia - tervetuloa huomenna uudestaan?

Silloin kapakat oli tarkkoja paikkoja - portsarit ruhtinaita - ja asiakkaat sai valita. Nythän jokaiseen lähiöpubiin pääsee vaikka reinot jalassa.
jon lord
30.12.2005 19:11:10
Mikä oli sisäänpääsyn estänyt syy? Eli mitä se Pekka sulle sanoi?

Herralla on liikaa pohjia - tervetuloa huomenna uudestaan?

Silloin kapakat oli tarkkoja paikkoja - portsarit ruhtinaita - ja asiakkaat sai valita. Nythän jokaiseen lähiöpubiin pääsee vaikka reinot jalassa.

Joissain paikoissa piti olla pikkutakki, monissa suorat housut tai kauluspaita. Isommissa kaupungeissa jos oli veto puoli yhteen niin siistit keikkakuteet päällä äkkiä viereiseen paikkaan joka oli auki puoli kahteen. Kuukauden aikana poket oppi tuntemaan viereisen kapakan muusikot ja päästi aina jonon ohi kun tiesi että nää tuli juomaan ja sitä kautta tuli rahaa taloon ja hyviä tippejäkin annettiin jos palvelu pelasi.
R.Syke
30.12.2005 19:20:03 (muokattu 30.12.2005 19:20:49)
Joissain paikoissa piti olla pikkutakki, monissa suorat housut tai kauluspaita. Isommissa kaupungeissa jos oli veto puoli yhteen niin siistit keikkakuteet päällä äkkiä viereiseen paikkaan joka oli auki puoli kahteen. Kuukauden aikana poket oppi tuntemaan viereisen kapakan muusikot ja päästi aina jonon ohi kun tiesi että nää tuli juomaan ja sitä kautta tuli rahaa taloon ja hyviä tippejäkin annettiin jos palvelu pelasi.

-Joo. Ja ite kun toimin portsarina jonkin aikaa, niin kaikkiin paikkoihin viitattiin jonon ohi. Yleensä se oli toi Laajavuoren yökerho tai sitten tää alakerta siinä jossain keskikaupungilla. Nimeä en nyt muista, mutta Nykäsen siellä joskus myöhemmin tapas.

Kaikki, mitä tienattiin meni. Muusikot, jotka soitti samassa kapakissa aukasivat samoin perseensä myös.

Mutta hauskaa se oli. Puku oli päällä ja kravatti kaulassa. Ja noi naiset...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)