Begemoth 29.10.2005 13:35:19 | |
---|
Mulla o tää Variaxin karvalakki-malli ja se o hyvä hommiin, jossa soundit vaihtuu telestä sitariin ja banjosta 12-kieliseen, eli jotain teatteri/showpotpuria värkätessä kyseinen peli tekee temppunsa. ...mutta, mutta. Soittimena se o kylmä ku kuollut lahana ja on aina vähän semmonen olo, että:"Nämä piisit vielä ku vedän tällä lumilapiolla niin sitte pääsee soittamaan omalla kullalla." Se on mulle työkalu ennemmin kuin soitin. Ja halpakin o. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
riff 29.10.2005 13:41:48 | |
---|
Kitaralla? Kyllä! Köyhälle kaikki on kallista! |
Lennu 29.10.2005 13:53:12 | |
---|
Se on mulle työkalu ennemmin kuin soitin. Ja halpakin o. Sitten kun se alkaa olemaan oikeissa hinnoissaan siinä satasen kieppeillä ja tulee tuohon naapurikorttelin Expertille myyntiin, niin mä voin ostaa. - how did you think I got these inside, by osmosis? |
pekkajau 29.10.2005 13:54:55 (muokattu 29.10.2005 13:55:24) | |
---|
Pirunviulu? Nimenomaan! Tuossa ehkä vuoskymmen sitten olin kyläilemässä serkkupojan luona pohjosissa ja otetiin siinä kalastelun ohessa illalla "vähän" (=kamina mustaksi) hapanta kun sen eukko ja tyttö olivat mummolassa käymässä. Serkun 5 vuotias tyttö oli just aloittanut viulunsoiton harrastuksen ja se oli todellinen elämys kuunnella seuraavana aamuna heti seihtämältä sitä sen tytön "viulunsoittoa" kun ne tuli mummolasta kotiin! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Begemoth 29.10.2005 14:04:04 | |
---|
Nimenomaan! Tuossa ehkä vuoskymmen sitten olin kyläilemässä serkkupojan luona pohjosissa ja otetiin siinä kalastelun ohessa illalla "vähän" (=kamina mustaksi) hapanta kun sen eukko ja tyttö olivat mummolassa käymässä. Serkun 5 vuotias tyttö oli just aloittanut viulunsoiton harrastuksen ja se oli todellinen elämys kuunnella seuraavana aamuna heti seihtämältä sitä sen tytön "viulunsoittoa" kun ne tuli mummolasta kotiin! Siellä, missä ei ole sielun virvoitusta ja Jumalan ylistystä, on vain pirullista vingutusta. >;?) aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
jjussila 30.10.2005 09:37:52 | |
---|
Mulla o tää Variaxin karvalakki-malli ja se o hyvä hommiin, jossa soundit vaihtuu telestä sitariin ja banjosta 12-kieliseen, eli jotain teatteri/showpotpuria värkätessä kyseinen peli tekee temppunsa. ...mutta, mutta. Soittimena se o kylmä ku kuollut lahana ja on aina vähän semmonen olo, että:"Nämä piisit vielä ku vedän tällä lumilapiolla niin sitte pääsee soittamaan omalla kullalla." Se on mulle työkalu ennemmin kuin soitin. Ja halpakin o. Eiks koko tän ketjun idis ollut "halpiskitarat", joilla duunin saa tehtyä, eikö se siis puolusta paikkaansa?....joo Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
Tomtom 31.10.2005 10:48:26 | |
---|
Eiks koko tän ketjun idis ollut "halpiskitarat", joilla duunin saa tehtyä, eikö se siis puolusta paikkaansa?....joo Variaxi ei oo mun mielestä halpiskitara, mallista riippuen ei taida irrota alle 700€. Mutta kuulemma kestävä peli, että jos sillä oikeasti korvaa kolme 2000€ kitaraa, niin ehdottomasti joo. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
jjussila 31.10.2005 11:09:02 | |
---|
Variaxi ei oo mun mielestä halpiskitara, mallista riippuen ei taida irrota alle 700€. Mutta kuulemma kestävä peli, että jos sillä oikeasti korvaa kolme 2000€ kitaraa, niin ehdottomasti joo. Alta 700 eukkoo on halpiskitara, jos sitä aletaan verrata 2000 egen vastaaviin.... Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
Tomtom 31.10.2005 11:24:12 | |
---|
Jos vertaat pelkää hintaa niin joo. Tatsi- ja soundipuoli onkin eri asia. Testannut olen, mutta en tehnyt kunnollista testiä. Ootkos sinä? "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
jjussila 31.10.2005 12:39:56 | |
---|
Jos vertaat pelkää hintaa niin joo. Tatsi- ja soundipuoli onkin eri asia. Testannut olen, mutta en tehnyt kunnollista testiä. Ootkos sinä? Varmasti 2000 euron kitaran soittotatsi on toisenlainen kuin alta 700 euroa maksavan: niitä en ole hintansa puolesta voinut testata kuin alan liikkeissä ja hyväksi olen ne havainnut: mutta tämä variax sopii omiin käyttötarkoituksiini monipuolisuutensa takia paljon paremmin ja Variaxin soittotatsiin tottuu nopeasti ja saundien molipuolisuutta voit lisätä Workbench- ohjelmalla. Eiks nää nyt kuitenkin ole niitä omia mieltymyksiä, joihin toisten on aivan turha yrittääkkään vaikuttaa: soita sinä sillä soittimella joka soveltuu sulle parhaiten, mulla se on Variax. Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
uusiipe 31.10.2005 12:45:04 | |
---|
henk.koht.en koskaan ole käyttänyt keikalla mallintavia.itsellä 212 carvin putkicombo.miten mallintavat toimii keikoilla?onko saundit käyttökelpoisia?kommentoikaa kenellä kokemuksia Minä vetelen Behkun V-amp 2:lla, eli tosi halpispelillä. Luuttuna on -88 USA strato. Bändikäytössä menee aivan edestään tuollaisessa iskelmä-pop-tanssikamassa. Effet ja echot saa vielä stereona PA:n kautta, mikä tuo oman plussansa kombomikityksiin verraten. Huonoja puolia on ehdottomasti se, että oikeassa käytössä tuollainen muovirimpula halvoilla komponenteilla ei tahdo kestää, eli painikkeet ja potikat reistailee jne. jne. Lisäksi kuulokkeilla vimpan päälle duunatut saundit ei olekkaan sitten samankuuloisia PA:n kautta isossa salissa. Saattaa tulla feedbackia sun muuta. Tuon vampin aion soittaa loppuun ja sen jälkeen edelleen jatkaa mallintavan kanssa. Kuitenkin parempilaatuisen. Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas. |
Decker90 31.10.2005 15:48:41 | |
---|
Minä vetelen Behkun V-amp 2:lla, eli tosi halpispelillä... Itse hommasin juuri ko. vekottimen ja toinen kitaristimme on sitä käyttänyt jo jonkin aikaa... Ja molemmat oomma tyytyväisiä! Eihän se luonnollisesti vastaa jotain 500€ multiefekti härpäkkää, mutta näin satunnaisesti keikkailevalle oiva peli... "En syytä, enkä väitä...." |
Johnny99 31.10.2005 16:25:19 | |
---|
On mullakin toi Squierin Affinity-sarjan strato (Ovh On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Pauline 8v. |
Ukko 31.10.2005 16:48:57 | |
---|
Varmasti 2000 euron kitaran soittotatsi on toisenlainen kuin alta 700 euroa maksavan: . Nimenomaan se ei ole varmasti. |
Decker90 31.10.2005 17:13:47 | |
---|
Nimenomaan se ei ole varmasti. Tosi kun vesi (...tai ja...) Jokainen instrumentti on yksilö joista toinen vain yksinkertaisesti sopii käteen ja soi paremmin. Itse olen oppinut kantapään kautta, että soitinta etsiessä ei hintalappuihin tuijottelu auta. Kuten aiemmin jo totesin: Jos tuntuu hyvältä ja soundaa hyvin, niin antaa palaa, hintalapusta viis... "En syytä, enkä väitä...." |
jjussila 31.10.2005 20:44:02 | |
---|
Nimenomaan se ei ole varmasti. OK! Lievennän: todennäköisesti, mahdollisesti, ehdottomasti ehkä tms. Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
isojussi 31.10.2005 23:28:31 | |
---|
Likka kärttää kitaraa. Millä olis hyvä kohtuuhinnalla alottaa kitaransoitto. Akustinen siis olis haussa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
pekkajau 31.10.2005 23:33:37 | |
---|
Likka kärttää kitaraa. Millä olis hyvä kohtuuhinnalla alottaa kitaransoitto. Akustinen siis olis haussa. Ilmakitara on aika edullinen! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Sertzo S 01.11.2005 09:09:23 | |
---|
Ilmakitara on aika edullinen! Siinä oli sulle Jussi savolainen vastaus Källi-Pietulta. ;) |
Musiikkia korville 01.11.2005 10:06:15 | |
---|
Ilmakitara on aika edullinen! Hehee! Pietu on meleko hauska. Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |