Eddy 09.09.2005 22:06:51 | |
---|
juu, mulla ja jussilla painaa jo munat samanverran ku sä. Kannattais tyhjentää välillä, ettei astu omille kasseilleen! Koskettelen soittimia... |
aisa 09.09.2005 22:07:13 | |
---|
Kannattais tyhjentää välillä, ettei astu omille kasseilleen! kipu kiihottaa! "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
isojussi 09.09.2005 22:07:25 | |
---|
juu, mulla ja jussilla painaa jo munat samanverran ku sä. Kiitos, rakas ystävä, toi on kauneinta mitä kukaan on koskaan mulle sanonu...niisk..... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
aisa 09.09.2005 22:14:07 | |
---|
Kiitos, rakas ystävä, toi on kauneinta mitä kukaan on koskaan mulle sanonu...niisk..... mitä!? just tosta repliikistähän sä mulle maksoit... "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
faith 09.09.2005 22:15:36 | |
---|
mitä!? just tosta repliikistähän sä mulle maksoit... Tehän voitta sitte sielä pikkujouluissa suorittaa virallisen punnituksen.. =) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
isojussi 09.09.2005 22:21:04 | |
---|
mitä!? just tosta repliikistähän sä mulle maksoit... Sanonko totuuden.... ....jos toi homma pitää paikkansa, ei Aisan tars ikinä tehdä rehellistä työtä. Jaa niin mut eihän se teekkän..... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
faith 09.09.2005 22:22:17 | |
---|
Sanonko totuuden.... ....jos toi homma pitää paikkansa, ei Aisan tars ikinä tehdä rehellistä työtä. Jaa niin mut eihän se teekkän..... Mie kävin korjaamassa sen väitteen tuonne Aroman puolelle.... ;) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
aisa 09.09.2005 22:22:50 | |
---|
Sanonko totuuden.... ....jos toi homma pitää paikkansa, ei Aisan tars ikinä tehdä rehellistä työtä. Jaa niin mut eihän se teekkän..... en tietenkään tee. mähän olen yrittäjä/riistäjäkapitalistihuijari "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
isojussi 09.09.2005 22:26:25 | |
---|
en tietenkään tee. mähän olen yrittäjä/riistäjäkapitalistihuijari Me ollaan Aisa kauheita ihmisiä..... ....ja mikä pahinta: Meillä usein vielä helevetin kivaakin.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
aisa 09.09.2005 22:28:54 | |
---|
Me ollaan Aisa kauheita ihmisiä..... ....ja mikä pahinta: Meillä usein vielä helevetin kivaakin.... hölömöillä on aina hauskaa. "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
isojussi 09.09.2005 22:31:28 | |
---|
hölömöillä on aina hauskaa. Aattele - täällä ne lahtarit vaan nauraa, kun työmies punkee hunppaa niska limassa.... HOHO! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
pekkajau 10.09.2005 00:35:51 | |
---|
Te ette pojat ole koskaan edes kunnon lahtaria nähneet! Minä se hoitelin aikoinaan opiskeluaikoinani yhtä vapaussoturia( joka oli sillon muuten suomen vanhin mies...) ja se oli semmonen oikea lahtari! Perkele että oli jyrkkä mies! Nämä nykyajan skinheadit on ihan mehujää-poikia sen ukon rinnalla! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
aisa 10.09.2005 09:24:07 | |
---|
Te ette pojat ole koskaan edes kunnon lahtaria nähneet! Minä se hoitelin aikoinaan opiskeluaikoinani yhtä vapaussoturia( joka oli sillon muuten suomen vanhin mies...) ja se oli semmonen oikea lahtari! Perkele että oli jyrkkä mies! Nämä nykyajan skinheadit on ihan mehujää-poikia sen ukon rinnalla! toi on helppo uskoa. ne äijät ei pahemmin hempeilly aikoinaan. enempi suoran toiminnan miehiä. en siis ole ketään semmosta ite tavannu, mutta isältä jäi perinnöks tarinoita niistäkin. "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
R.Syke 10.09.2005 10:01:58 | |
---|
Te ette pojat ole koskaan edes kunnon lahtaria nähneet! Minä se hoitelin aikoinaan opiskeluaikoinani yhtä vapaussoturia( joka oli sillon muuten suomen vanhin mies...) ja se oli semmonen oikea lahtari! Perkele että oli jyrkkä mies! Nämä nykyajan skinheadit on ihan mehujää-poikia sen ukon rinnalla! -Heh. Joo. Tarina kertoo, että ensin siltä ammuttiin hevonen alta ja joutui jatkamaan jaloin. Vähän ajan päästä siltä ammuttiin lotta alta ja joutui jatkamaan käsin. Kyrsiihän se ja kovettaa tuommoinen... |
jon lord 10.09.2005 15:13:33 | |
---|
Te ette pojat ole koskaan edes kunnon lahtaria nähneet! Minä se hoitelin aikoinaan opiskeluaikoinani yhtä vapaussoturia( joka oli sillon muuten suomen vanhin mies...) ja se oli semmonen oikea lahtari! Perkele että oli jyrkkä mies! Nämä nykyajan skinheadit on ihan mehujää-poikia sen ukon rinnalla! Nuorina poikina kerran Tampereen yössä tavattiin yhdessä kapakissa sellainen vanhempi mies joka oli ollut muukalaislegioonassa. Se tarjos meille paukkuja koko illan ja kertoili melko karmeita tarinoita, mutta jännä asia oli se ettei se leveillyt niillä yhtään. Siitä tiedän että oli ollut legioonassa kun vähän myöhemmin eräässä lehdessä oli pitkä tarina kuvien kanssa samasta miehestä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
R.Syke 10.09.2005 16:03:27 (muokattu 10.09.2005 16:03:56) | |
---|
Mikäsh joulu tää nyt oli: *humppapikku* aatsshiiprh |
manjaana 10.09.2005 20:14:41 | |
---|
Mikäsh joulu tää nyt oli: *humppapikku* aatsshiiprh Ei oo hukkaan mennyttä ei...., siis osallistua humppapikkuisiin.. Olo kuin Aku Ankalla... |
mack the knife 11.09.2005 20:37:54 | |
---|
Mudda duoda duoda gaddobbas ehdisgöös se Mäggi biggujouluihin Dambereelle? Se pätkä on kyllä ratiossa loistava, ei taida ihan joka päivä tulla. Taksitolpalla (mitkäs perkeleet ne niitten nimet oli)... No, en nyt muista. Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |
manjaana 11.09.2005 21:07:34 | |
---|
Se pätkä on kyllä ratiossa loistava, ei taida ihan joka päivä tulla. Taksitolpalla (mitkäs perkeleet ne niitten nimet oli)... No, en nyt muista. Kai sieki hilaat sen rotutakapuoles sinne... Olo kuin Aku Ankalla... |
mack the knife 11.09.2005 21:11:07 | |
---|
Kai sieki hilaat sen rotutakapuoles sinne... Kun tietäis nyt sen päivän. Vai oliko se jo jossain kerrottu. Voishan sitä miettiä... Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |