Aihe: Seuraatko "Tartu mikkiin" ohjelmaa? II
1 2 3 4 574 75 76 77 7891 92 93 94 95
jazzmies
24.12.2012 01:23:45
Jucciz: Toisaalta taas, mulle on jäänyt muutenkin täysin mysteeriksi tuon biisin suosio. Eihän siinä tapahdu yhtään mitään.

Eiköhän tuo We will rock you ole enemmänkin henkeä nostattava intro kappaleelle We are the champions kuin itsenäinen kappale. Rumpukomppi, laulu ja sitten kitarasoolo. Ei se haiskahda kokonaiselta kappaleen muodolta eikä rokkibändin instrumentaatiolta.
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
Jucciz
24.12.2012 20:26:23
jazzmies: Eiköhän tuo We will rock you ole enemmänkin henkeä nostattava intro kappaleelle We are the champions kuin itsenäinen kappale. Rumpukomppi, laulu ja sitten kitarasoolo. Ei se haiskahda kokonaiselta kappaleen muodolta eikä rokkibändin instrumentaatiolta.

Juuri näin: enemmänkin osa isompaa kokonaisuutta kuin itsenäinen teos. Joku lätkäjoukkueen kannustushuudatus tulee jostain syystä mieleen, mikä lisää ei-kiinnostavuutta entisestään.

Oon kai huono tamperelainen, kun en totta vie osaa sanoa, kannatanko Ilvestä vai Tapparaa. Ei vois vähempää kiinnostaa kumpikaan.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
EP
25.12.2012 19:14:53 (muokattu 25.12.2012 19:19:19)
Seuraavassa jaksossa mm. Kallio ja Matikainen, voisipa tuon katsoakin!

http://areena.yle.fi/tv/1749746
EP
28.12.2012 21:46:33
Toisen parin en kuullu laulavan sanaakaan suomeksi?
Miksiköhän?
andrei
28.12.2012 22:04:36 (muokattu 28.12.2012 22:05:31)
Tämän illan jakso ehdottomasti lähempänä meikäläisen musiikkimakua kuin Vain Elämää-sarjan musiikki. Laulajia myöten.
Piano on viitseliään ihmisen soitin!
amma46
28.12.2012 23:14:11
Täytyy sanoa että tässä jaksossa todella hyvät laulajat.
Kalliota ja Matikaista olen kuullut livenäkin ja hyvin toimii.
jazzmies
28.12.2012 23:23:44
Krista Siegfrieds on paras! Toivon hänelle mahtavaa tulevaisuutta. Ei mikään koverpaavo vaan kunnon artisti, päära!
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
Jucciz
29.12.2012 02:36:06 (muokattu 29.12.2012 02:36:56)
Kylläpä pölähti taas muutamat bassolinjat niin hienosti, että oli kertakaikkiaan ilo kuunnella. Blame it The Boogie erityisesti oli kiva.

Kiss from a Rose oli sangen tyylikäs veto - ei oo meinaan kaikista simppeleimpiä pop-biisejä. Oikein hieno kappale.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
EP
29.12.2012 13:37:07
Jucciz: Kylläpä pölähti taas muutamat bassolinjat niin hienosti, että oli kertakaikkiaan ilo kuunnella. Blame it The Boogie erityisesti oli kiva.

Kiss from a Rose oli sangen tyylikäs veto - ei oo meinaan kaikista simppeleimpiä pop-biisejä. Oikein hieno kappale.

Pitää kuunnella varmaan uusiksi, oli eilen niin huono äänentoisto, ettei bassoja paljon kuulunut, kuuntelin etupäässä laulusuorituksia.

Mun mielestä pitäisi pystyä laulaa myös suomeksi kun suomessa ollaan.
Tietenkin jos tähtää ulkomaille niin asialla ei merkitystä?
tarmo
29.12.2012 14:17:36
EP: Mun mielestä pitäisi pystyä laulaa myös suomeksi kun suomessa ollaan.

Mun mielestä sitä flashdance -tunnaria ei olisi tarvinnut suomentaa, vaikka Suomessa ollaankin.

Tällä hetkellä fakta on tietty se, että suomeksi laulettu musiikki myy keskimäärin paremmin Suomessa kuin englanniksi laulettu.

Mielipidetasolla olen kuitenkin sitä mieltä, että jokaisen pitää laulaa juuri sillä kielellä, jolla homma tuntuu luontevimmalta. Mitään kansallismielistä pakkolaulaasuomeksi -keskustelua en ole valmis komppaamaan.
Tankero
29.12.2012 14:52:42
EP: Pitää kuunnella varmaan uusiksi, oli eilen niin huono äänentoisto, ettei bassoja paljon kuulunut, kuuntelin etupäässä laulusuorituksia.

Mun mielestä pitäisi pystyä laulaa myös suomeksi kun suomessa ollaan.
Tietenkin jos tähtää ulkomaille niin asialla ei merkitystä?

Nimenommaa ja mitä se yks muija yleensä teki koko ohjelmassa. Ulkomaalainen nimikin. Pois sellaiset suomalaisista ohjelmista ja mielellään koko suomesta.
Humppajyrä
andrei
29.12.2012 15:40:46
Tankero: Nimenommaa ja mitä se yks muija yleensä teki koko ohjelmassa. Ulkomaalainen nimikin. Pois sellaiset suomalaisista ohjelmista ja mielellään koko suomesta.

Niin ja kehtaskin vielä laulaa muilla kielillä kuin nimensä mukaisilla!
Piano on viitseliään ihmisen soitin!
WanhaWetäjä
29.12.2012 15:55:07

Jucciz:

Hieno biisi, hyvä arri ja loisto tulkinta, piti oikeen pysähtyä kuunteleen...nyt oli kyllä sellanen laulajakattaus että pitää vissiin koko jakso katsastaa kun pääsee himaan.
sonic77
29.12.2012 16:25:31
Tankero: Nimenommaa ja mitä se yks muija yleensä teki koko ohjelmassa. Ulkomaalainen nimikin. Pois sellaiset suomalaisista ohjelmista ja mielellään koko suomesta.
andrei: Niin ja kehtaskin vielä laulaa muilla kielillä kuin nimensä mukaisilla!

HOHO, komppia. Millä lie kielellä veti Irinan tuotoksenki.
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
EP
29.12.2012 16:32:08 (muokattu 29.12.2012 16:33:49)
Jeps, nyt kuuntelin ton Blame it The Boogiin, oli makeet bassoot kyllä!

Ton kiss from Roseen lauloi aikanaan Club for Five komeesti.
Ukko
29.12.2012 16:35:07

Juu. Tuovat mukanaan aivan ihmeellisiä kotkotuksiakin, esim. sellainen kitaran äänikin joka särkee. Hyh hyh :/
COVS jäsen nro 6
EP
29.12.2012 16:47:30 (muokattu 29.12.2012 16:51:09)
sonic77: HOHO, komppia. Millä lie kielellä veti Irinan tuotoksenki.

Oho, mitenkäs toi ei jäänytkään mieleen?
Olikin niin lyhyt pätkä ja lähinnä huutamista..

E: Muistaakseni en aikaisemmin kyllä maininnut ketään nimeltä?
blaekie
29.12.2012 17:53:29

Tässä vuoden viimeisessä jaksossa oli kyllä laulutaitoa, ja hyviä biisejä.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Tankero
29.12.2012 18:32:43
Ukko: Juu. Tuovat mukanaan aivan ihmeellisiä kotkotuksiakin, esim. sellainen kitaran äänikin joka särkee. Hyh hyh :/

No huh, ei kai sentään.
Humppajyrä
EP
29.12.2012 18:59:23 (muokattu 29.12.2012 19:00:29)
Ukko: Juu. Tuovat mukanaan aivan ihmeellisiä kotkotuksiakin, esim. sellainen kitaran äänikin joka särkee. Hyh hyh :/

Tankero: No huh, ei kai sentään.

No toi teidän suhtautuminen kaikkeen "uuteen" on ihan normaalia.
Rakkaassa länsinaapurissammekin alkaa vasta nyt suomalaisuus kiinnostavan/ olevan arvossaan.

E: Sorry off topic, ei liity millään tavalla otsikkoon.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)