Aihe: Viime keikka.
1 2 3 4 571 72 73 74 75122 123 124 125 126
Anonymous-jazz
13.07.2009 03:13:39

ÄM: Perjantaina, tai no lauantain puolella itse asiassa, festarikeikka Virossa ja lauantaiks hääkeikalle lohjansaareen. Ei hirveesti ehtinyt siinä nukkumaan.

Asia meininki :) !!!!!!!!!!!!
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
TommiW.
13.07.2009 06:42:56
Lauantaina Joutsenossa häissä, jollain vanhalla tanssilavalla.
Mukava hääpari, hyvät safkat, jengi oli hyvin messissä koko keikan ajan ja muutenkin oli vallan mukavata vedellä. Kotona jo kahdelta yöllä.
"Vaihtobasso on musiikillisen energian hienostunein ja puhtain muoto." -Heikki L.
Kukko
13.07.2009 13:54:19

La t-markkinoilla paviljongissa! Mahtava saliääni- Iso kiitos teknikoille!!!
"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
half
18.07.2009 12:39:11
Eilen 7 Meren Baari Raumalla. Vastoin emännän odotuksia väkeä runsaasti paikalla. Yllätykseksemme ruotsalainen pariskunta tuli kysymään levyämme?????
Alkushokin jälkeen kohtuullista korvausta vastaan sellaisen heille luovutimmekin.
COVS jäsen N:o 5
kuunsirppi
18.07.2009 18:36:07
Parissa häissä olin tänään laulamassa kirkossa. Toisessa oli morsiamen sisko tilannut mut "yllätysnumeroksi" ja kovasti tuntui hääpari tykkäävän, vaikkakin olivat yllättyneen näköisiä :o)
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
poppamies
18.07.2009 19:28:22

half: ...Yllätykseksemme ruotsalainen pariskunta tuli kysymään levyämme?????
Alkushokin jälkeen kohtuullista korvausta vastaan sellaisen heille luovutimmekin.

Kuulosti varmaan ruotsinhumpalta eli buggilta.
G strings are for strippers!
Landola59
18.07.2009 20:26:28 (muokattu 18.07.2009 20:26:55)
Kuulosti varmaan ruotsinhumpalta eli Vikingarilta.

e: hahaa, vai vikingarnanilta? kielioppimörkö.
Monologi voidaan käydä kahden ihmisen välillä. Esimerkiksi miehen ja vaimon - lasten suusta kuultua
rintapek
18.07.2009 22:52:12

poppamies: Jos levyä tumppuun pyysivät, ni Kuulosti varmaan hyvältä.
One kind of music only - the good kind
jon lord
19.07.2009 12:59:06
Joo.........hääkeikka????!!!! Soitin iltapäivällä ensin häämarssit ym. Illalla keikka samassa paikassa, josta oli sovittu 4 settiä ja yhdeltä loppuu. Puolenyön aikaan morsiamen isä "Heräsi", mitäs pojat maksaa jos soitatte seitsemään asti aamulla?Kysyin ensin että oletko tosissasi? Joo, joo olen. Sitten vastasin sille että sulla ei ukko ole niin paljoa rahaa että soittaisin. Muut pojat oli samaa mieltä. Sanottiin että yhdeltä loppuu. Kauhea jankkaus, yrittivät vielä että eikös me sovittu että kahteen asti soitatte. Ei auta yhdeltä loppuu. Sitten lavalle alkoi änkeämään erilaista äijää soittamaan bluesia ja laulamaan vaikka mitä. No tämä blues hemmo veti kyllä hyvin huuliharpulla, ei siinä mitään, mutta ne ämmät jotka yritti laulaa. Sitten alkoi lava olemaan niin täynnä että sanoin, jos yksikään soitin kastuu kaljoista tai kamat kaatuu niin soitto loppuu siihen. No lopulta kuitenkin lopetettiin yhdeltä. Yksi hääkeikka vielä tällä kesälle ja sitten ne saa loppua mun puolesta.
Todettakoon vielä että tällä sakilla oli rahaa. Mökit oli Himoksen kalleimpia ja siis todella kalliita. No nämähän ovat yleensä niitä "hankalia". Voi prkl&%)(/&=)(/q&#)/(&%
COVS jäsen N.o 3
half
19.07.2009 15:57:31
poppamies: Kuulosti varmaan ruotsinhumpalta eli buggilta.

Kyllä ne tiesivät mitä ostavat. Kertoivat omaavansa kaikki kokoelmat, joilla soitamme. Vain tämä oma täyspitkä puuttui, koska sitä ei Ruotsissa ole myynnissä kuin tilaamalla. Olivat jostain Pohjois- Ruotsista ja puhuivat jotain muinaissuomea, mutta ihan ymmärrettävästi. Olivat tulleet paikalle nimenomaan ostamaan levyä nähtyään netistä meidän paikalla olevan.
half
19.07.2009 16:15:32
Eilen Laitilan Kievari, perusmeininki. Lohkoperunoita, KOKOLIHAA ja salaattia.
velsa
20.07.2009 01:08:34

mack the knife: Olipa lystiä Forssassa Statusfestarilla. Keikkis vielä niin aikaisin kuin 19, niin ehti komeasti himaan ja vielä kantapubiin muutamalle.

Senkin puliveivari....8D
Kauas on pitkä matka........
haitari
20.07.2009 09:04:11

Navetanylisillä häät, taas.

Sooloveto piiiiiitkästä aikaa, juttuseura hieman vähissä, joten toivottavasti ei taas aivan hetkeen tarvitse sooloilla.
www.keikkamestari.com
Kukko
20.07.2009 10:47:25

jon lord: Joo.........hääkeikka????!!!! Soitin iltapäivällä ensin häämarssit ym. Illalla keikka samassa paikassa, josta oli sovittu 4 settiä ja yhdeltä loppuu. Puolenyön aikaan morsiamen isä "Heräsi", mitäs pojat maksaa jos soitatte seitsemään asti aamulla?Kysyin ensin että oletko tosissasi? Joo, joo olen. Sitten vastasin sille että sulla ei ukko ole niin paljoa rahaa että soittaisin. Muut pojat oli samaa mieltä. Sanottiin että yhdeltä loppuu. Kauhea jankkaus, yrittivät vielä että eikös me sovittu että kahteen asti soitatte. Ei auta yhdeltä loppuu. Sitten lavalle alkoi änkeämään erilaista äijää soittamaan bluesia ja laulamaan vaikka mitä. No tämä blues hemmo veti kyllä hyvin huuliharpulla, ei siinä mitään, mutta ne ämmät jotka yritti laulaa. Sitten alkoi lava olemaan niin täynnä että sanoin, jos yksikään soitin kastuu kaljoista tai kamat kaatuu niin soitto loppuu siihen. No lopulta kuitenkin lopetettiin yhdeltä. Yksi hääkeikka vielä tällä kesälle ja sitten ne saa loppua mun puolesta.
Todettakoon vielä että tällä sakilla oli rahaa. Mökit oli Himoksen kalleimpia ja siis todella kalliita. No nämähän ovat yleensä niitä "hankalia". Voi prkl&%)(/&=)(/q&#)/(&%

Ihan samantyylistä shaissea oli la-keikka. 50 v. synttärit.. Mutta jos tuollainen ammattimies kun JL vetää kestää tuollaisia priva-vetoja niin en minä poika valita. Vaan tuntuu että sais olla viimeisiä...
AnselmiMaa
23.07.2009 12:41:13
Viime keikka oli Pajarinhovissa ja "pikkuhousut" lensi lavalle??!!! heittäjä oli selkeesti fani ja hieman vanhahko....
Ei muutaku ei anna periksi ja huumori yllä ja eiku lisää paskaa housuun!
Kukko
23.07.2009 13:41:26

AnselmiMaa: Viime keikka oli Pajarinhovissa ja "pikkuhousut" lensi lavalle??!!! heittäjä oli selkeesti fani ja hieman vanhahko....

Topihan on joskus sanonu, että naisten alushousuja tulee lavalle nykyään vähemmän mutta onneksi reilumman kokoisia..
pekkajau
24.07.2009 20:20:36
Ruokolahden torilla tänään kesäasukas-markkinoilla päivällä säestämässä pitkästä aikaa legendaa. Olipa kuuma kun porotti aurinko takaraivoon koko ajan. Oli mukava pitkästä aikaa vetää vanhoja kunnon sävelmiä.
KoskPaavo
26.07.2009 02:10:57
Just kotiuduin Kangasniemeltä häistä, K-alho ja Sihvonen olivat kumppaneina.
Humppamuseon intendentti
EP
26.07.2009 02:12:40
pekkajau: Ruokolahden torilla tänään kesäasukas-markkinoilla päivällä säestämässä pitkästä aikaa legendaa..

Sitäkö leijonaa?
pekkajau
26.07.2009 11:16:20 (muokattu 26.07.2009 11:16:34)
EP: Sitäkö leijonaa?

Enempi tuo oli karhun näkönen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)