Fuzzy Boner 06.05.2004 17:34:44 | |
---|
Ope! Onko tuolla eliittikoulussa musiikkiluokkaa ollenkaan, vaan oko se pelkkää musiikinopetusta... Sähän oot rehtori!! |
nikolai 06.05.2004 20:27:34 | |
---|
Hyvä äijät! Tanssimusapalsta on näistä ainoo missä kunnolla kipinöi. Samaan malliin edelleen, konsensuksen ja samaamieltä-hymistelyn myötä on monta juttua kuivunut kokoon. Haasteita kehiin. Olisko tanssimusajengillä annettavaa operaatio live- osastolle? Tulis huikeita keikkoja :) |
M.i.k.key 06.05.2004 21:52:47 | |
---|
Hyvä äijät! Tanssimusapalsta on näistä ainoo missä kunnolla kipinöi. Jeah, kerätään taas vähän voimia ja paineita notta päästään taas purkamaan! My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
baron 06.05.2004 21:56:26 | |
---|
Jeah, kerätään taas vähän voimia ja paineita notta päästään taas purkamaan! Nyt on niin tyhjä olo. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Sandy 06.05.2004 22:33:52 | |
---|
Ope! Onko tuolla eliittikoulussa musiikkiluokkaa ollenkaan, vaan oko se pelkkää musiikinopetusta... On kai meillä musiikkiluokkakin... Mä oon vaan ope. Kerro sä reksi! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
isojussi 07.05.2004 00:48:01 | |
---|
...Vissiin parasta jättää foorumi cob:n laisille porukoille. Älä ny perrrkele taas lähre! Olihan meilläkin - vanhoilla sarvenkalisuttelijoilla - just vähän aika sitten kohtuullisen asiallista debattia. Erimielisyyksistä syntyy konsensus, yhdestä mielipittestä kommunismi. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Eddy 10.05.2004 05:13:58 | |
---|
Tää oli paras topic aikoihin!!Voi olla että oon hieman kieroutunut,mutta mikään ei oo niin kivaa kun se,että joku kilahtaa ihan oikeasti. Koskettelen soittimia... |
M.i.k.key 10.05.2004 10:05:46 | |
---|
mikään ei oo niin kivaa kun se,että joku kilahtaa ihan oikeasti. Meilla on joku kummallinen kyky onnistua tuossa. Se on lahja My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
isojussi 10.05.2004 23:58:29 (muokattu 10.05.2004 23:59:44) | |
---|
Meilla on joku kummallinen kyky onnistua tuossa. Se on lahja Ehkä lopunperin ainoo asia, missä me oikeesti ollaan lahjakkaita...;o) 150!!! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 11.05.2004 21:19:31 | |
---|
Tämän illan treeneissä kävi karmea fiba. Sekä "Kaunis Maria" että "Água de beber" upposivat vahingossa seuraavan keikan settilistaan. Valitettavasti tätä vahinkoa ei enää kukaan voi korjata, sen kanssa on vain opittava elämään. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
nikolai 11.05.2004 23:07:02 | |
---|
Tämän illan treeneissä kävi karmea fiba. Sekä "Kaunis Maria" että "Água de beber" upposivat vahingossa seuraavan keikan settilistaan. Valitettavasti tätä vahinkoa ei enää kukaan voi korjata, sen kanssa on vain opittava elämään. Telluksen kiertorata muuttui juuri. COB on vastuussa lähestyvästä ydintalvesta. |
baron 19.05.2004 18:41:55 (muokattu 19.05.2004 19:52:31) | |
---|
1. Onko kukaan ehtinyt plokata tämän vuoden euroviisuvoittajaa ohjelmistoonsa? 2. Kuulin sen tänään radiosta ja ensi kerran kuuntelin sitä "sillä korvalla" 3. Kappale täyttää mielestäni tän threadin otsikon eli on vaikea. 4. Aion yrittää plokata sen ja tuoda johonkin bändin treeneihin ja toivon, että pojat suostuvat "leikittelemään" sillä, mutta en kuvittelekaan, että saisimme siitä esityskelpoista versiota. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |