Martso 17.03.2004 08:27:09 | |
---|
Piisaami. Piisami puussa! Ammu se alas ja tee siitä päivällinen! (Besame Mucho) Vessaan mee, vessaan mee juosten... |
Sertzo S 17.03.2004 08:39:31 | |
---|
Hallikaisen/Koivusalon Kuurankukasta: Kun ei kuksittavaa enää tahdo löytää täältä päin, siksi autan itseäin mä kädelläin. Tuli kerran keikalla mieleen, mutta en uskaltanut laulaa leimautumisen pelosta, vaan vedin Kuurankukkasia ja jne. |
jeppeq 17.03.2004 11:41:12 | |
---|
On kyllä melko pervo, mutta laitettakoon... Lapin jenkka -> pedofiilin jenkka Se vain tietää ken lapseen on tunkeutunut, mitä aiemmin ollut on vailla.. ... kurahousut ja keltainen huppu, se se vasta on sellainen juttu... enempää en muista. |
pekkajau 17.03.2004 13:08:47 | |
---|
..."tässä on peppi pitkätissi hopasala hei sula hopsassaa"... ..."mua lemmitkö vielä oi kusjpiä? Onko rakkautes ruostumaton?" |
jeppeq 17.03.2004 17:53:53 | |
---|
jos sattuu keikkahulluus yllättämään, niin näitä tahtoo päästä ilmoille...ei multa, mutta muilta..;) Mä rakastanko mua laisinkaan.... Minä rakastan mua yhä totta on tänään... ...hyvänolon viipyvän mä tunnen suolessain... Kuulin muuten hyvän nimityksen hirvoskasta, nimittäin "puhuva pensas" - ei meinannu nauru loppua ollenkaan.. |
Tankoprinssi 17.03.2004 18:38:27 | |
---|
Vaimot ne miettii, onko nyt mieltä missään. Äijä on raukka ja kyvytön kännipäissään. Huominen heille synkältä aina näyttää, lähde ei mukaan, pystyyn ei noude vaikka kuinka yrittää. Mutta mulla on rautaa, moni taipua saa, harva meistä syntynyt on viinaa kestämään, mulla taivu ei koskaan, aina vaan jököttää ja kaiken sen minkä tehdä mä tahdon ei kesken jää. Semmonen syntyi siinä kirjoitellessa ja lisää tulee jos haluatte ja mainitsette biisin. |
Sertzo S 18.03.2004 09:13:02 | |
---|
Vaimot ne miettii, onko nyt mieltä missään. Äijä on raukka ja kyvytön kännipäissään. Huominen heille synkältä aina näyttää, lähde ei mukaan, pystyyn ei noude vaikka kuinka yrittää. Mutta mulla on rautaa, moni taipua saa, harva meistä syntynyt on viinaa kestämään, mulla taivu ei koskaan, aina vaan jököttää ja kaiken sen minkä tehdä mä tahdon ei kesken jää. Semmonen syntyi siinä kirjoitellessa ja lisää tulee jos haluatte ja mainitsette biisin. Riimittelytaitoa ja rytmiikkaa kun vielä kehittelet lisää niin homma alkaa olla ns. putkessa. |
Jone the Bone 18.03.2004 11:56:51 | |
---|
15 kesää: "... joku kertoi hänen nousseen koneeseen, joku JUNASSA ASTUNEEN... hän pois mennä älys" Suurin (s)onni -humppa: "Varmat päivät eivät kestä kauan..." Haaveilua -valssi: "...saavun tullessa yön, riisun housut ja vyön..." Spiikkaus: "Seuraavaksi soitamme tangon, Satu ruskeesta silmästä... " Vanha merimies muistelee: "... hän oli naista monta nähnyt, oli heillä kuin kotonaan. Hän oli tuntenut Tyynet ja Tuulikitkin, niinkuin mies konsanaan..." Se on sama millä sitä paskaa lapioi, kunhan paska lentää (Albert Järvinen) |
Tankoprinssi 18.03.2004 20:00:11 | |
---|
Hän jumalauta viulullaan, löi päähän toista soittajaa. Vai riimittelyä ja rytmiikkaa. Noh toi aiempi oli tehty 2min hulluna juovuksis. Tosin on se jo vedetty keikallakin ja rytmiin osui. Hah hah |
Pylkkänen 19.03.2004 10:11:08 | |
---|
On kyllä melko pervo, mutta laitettakoon... Lapin jenkka -> pedofiilin jenkka ... kurahousut ja keltainen huppu, se se vasta on sellainen juttu... ...kurahousut ja keltainen huppu, pedofiilille varmaan on tuttu... "Music Is The Best" -FZ |
karhu 19.03.2004 13:16:51 (muokattu 19.03.2004 14:47:14) | |
---|
Vain valot jäi, kun vaimoni lähti. Mä sammuin yöhön tummentuvaan... ( Yö saariston) |
Sertzo S 19.03.2004 16:08:14 (muokattu 19.03.2004 16:10:50) | |
---|
Hallikaisen "Sininen on kesäyö" tähän malliin: Sinikka Sinihomeaurajuuston käsistäni vei Sinikka, kun sitä siedä ei. Jos vain sitä syö hän kämmensyrjällänsä lyö ja pönttöni mun pimenee kuin yö Sinikalla on musta vyö, Sinikka on karateka vaan. Sinikka mua turpaan lyö ja vaivun lattiaan. Kiersin kauan veroja niin jouduin ahdinkoon, myös painelemaan verotoimistoon. Sinikkahan siellä istui minihameessaan, minä aloin häntä hiplaamaan. Sinikalla on... Jotakin myös minäkin saan turhaan odottaa, Sinikkaa en sänkyyni mä saa. Jos vain hieman lähestyn hän muniin monottaa ja jälleen multa taju katoaa. Sinikalla on..... taas vaivun lattiaan. ps. terkkuja Tapsalle Heinolaan |
Tankoprinssi 19.03.2004 21:51:08 | |
---|
Lapin junthi lyö outhoa turphaan, se on liikheissään arvaamathon. Kerran ekshyin mä Korkhalovaaraan ........... Enkä oo sen jälkeen sielläpäin käynyt. Siis missä? |
jeppeq 19.03.2004 22:51:40 | |
---|
...kurahousut ja keltainen huppu, pedofiilille varmaan on tuttu... Ahaa korjaus.. Ei kai vaan "mies ja mäntlahden jenkka" ? vaiko toinen riettaalan veljeksistä.. |
Josid 22.03.2004 01:10:30 | |
---|
Tuo korkalovaara josta tossa vasta puhuttiin sijaitsee Rovaniemellä. Ja taas tuli turha posti :O |
niko 22.03.2004 12:35:34 | |
---|
"..muuuistan Uuraaaliiin riiiinteeeiltä palkokaktuksen" Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku. |
baron 22.03.2004 15:51:30 (muokattu 22.03.2004 15:51:53) | |
---|
Irjaa..., muistatko kun lapsenaa...., leikittiin me lehmää, sonnia. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
karipee 03.06.2005 22:09:46 | |
---|
Tämä foorumi täytyy nyt nostaa taas pintaan: Tapani Kansa (tai Jean S): R-A-K-A-S Kertsi (mahtavan rumpufillin jälkeen): R-A-K-A-S, RAKS! Kulta, kultasein, mä sanoin niin ja temput tein. Me mennään maalla naimisiin, en enää sekaannu eläimiin. Sä olet kaunistunut niin, en tiedä kuinka sanoisin sen paremmin... jne. |
jon lord 04.06.2005 12:57:04 | |
---|
Sillanpää Satulinna :sinulle mä arpea antaisin: |
turhala 04.06.2005 15:13:45 | |
---|
Sillanpää Satulinna :sinulle mä arpea antaisin: Karjalan Marjaana; .....Marjaana on karvainen nainen....... ''Soitakaa jotain modernia, vaikka Kake Randelinin
tarja avaa hakas'' Juopunut nainen pohjoiskarjalassa 2005 tammikuussa |