Ukko 30.12.2005 19:14:05 | |
---|
Ne sano että odotetaan vähän aikaa että toi MIES menee tosta edestä. Siinäs kuulitte...olen MIES. Sitäpaitsi olen hyvä mies. Kerran keikalla eräs solisti sanoi mulle että; älä hyvä mies soita noin väärin. Ahaa. Mullekin pomo sanoo aina työmaalla että voi hyvä mies näitä sun töitäsi. Tästä olen vetänyt sen johtopäätöksen että olen hyvä mies töissä 8p |
jon lord 30.12.2005 19:15:49 | |
---|
Ahaa. Mullekin pomo sanoo aina työmaalla että voi hyvä mies näitä sun töitäsi. Tästä olen vetänyt sen johtopäätöksen että olen hyvä mies töissä 8p No sulle nyt ainakin.... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Ukko 30.12.2005 19:16:46 | |
---|
Mulla oli kanssa sama suunnitelma mutta kun tuli noita tyttöjä.. Joo. Vasta meikäläiselläkin viimesellä tärppäs mutta ei sille voinut antaa nimeksi Kunto. Mutta onhan sulla yksi poika. Miksei sen nimi ole Kunto ? |
Ukko 30.12.2005 19:18:43 | |
---|
No sulle nyt ainakin.... Ja kaikkkein v...ntä on se kun innokkaasti koitan silloin tällöin esittää että jos ei ole duunia kyllä minä voin jäädä kortistoon vähäksi aikaa. Eikä koskaan onnista. Siinä vaiheessa alkaa niitä töitä löytymään :( |
jon lord 30.12.2005 19:26:02 | |
---|
Joo. Vasta meikäläiselläkin viimesellä tärppäs mutta ei sille voinut antaa nimeksi Kunto. Mutta onhan sulla yksi poika. Miksei sen nimi ole Kunto ? Kun eka vaimo päätti niin itsepintaisesti että se on Asko eikä se oikeastaan voi muuta ollakaan. Mutta tyttöjen kohdalla olin tiukkana ja sanoin että kaikkien nimet pitää alkaa S:llä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
R.Syke 30.12.2005 19:31:17 | |
---|
Kun eka vaimo päätti niin itsepintaisesti että se on Asko eikä se oikeastaan voi muuta ollakaan. Mutta tyttöjen kohdalla olin tiukkana ja sanoin että kaikkien nimet pitää alkaa S:llä. Mikä on muuten ainoa suomenkielen aakkonen, joka alkaa r:llä? |
jon lord 30.12.2005 19:46:03 | |
---|
Mikä on muuten ainoa suomenkielen aakkonen, joka alkaa r:llä? Ja kumpi on ovelampi vai kettu? ja kumpi on parempaa vai makkara. Mitä yhteistä on oravalla ja jakoavaimella? Kummatkin alkaa R:llä paitsi jakoavain.....siis hetkinen....???? Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
kuunsirppi 30.12.2005 19:46:43 | |
---|
Ja kumpi on ovelampi vai kettu? ja kumpi on parempaa vai makkara. Mitä yhteistä on oravalla ja jakoavaimella? Kummatkin alkaa R:llä paitsi jakoavain.....siis hetkinen....???? kumpi ui paremmin vai ankka? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
poppamies 30.12.2005 19:47:43 | |
---|
kumpi ui paremmin vai ankka? No ankka tietenkin. Ei se toinen osaa ees uida... G-strings are for strippers |
jon lord 30.12.2005 19:50:19 | |
---|
No ankka tietenkin. Ei se toinen osaa ees uida... Kumpi ui syvemmällä vai krokotiili?...taitaa olla paras mennä maate. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
manjaana 30.12.2005 19:51:06 | |
---|
Kumpi ui syvemmällä vai krokotiili?...taitaa olla paras mennä maate. Heh hee...., älä turhaan mee ;o)) Laulan tanssin missä ja milloinka vaan... |
baron 30.12.2005 19:51:55 | |
---|
Mä oon kuiteskin siitä ylpeä, että mä oon keksinyt tytölleni nimen, jota väestörekisterin etunimiluettelon mukaan ei oo kuin yksi ainoa Suomessa!! My name is Baron, Sir Baron. |
kuunsirppi 30.12.2005 19:55:44 | |
---|
Heh hee...., älä turhaan mee ;o)) joo pysy vaan mukana....ei sitä tiedä, kuinka syvälliseks tää vielä menee :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
R.Syke 30.12.2005 20:04:17 (muokattu 30.12.2005 20:05:34) | |
---|
Ja kumpi on ovelampi vai kettu? ja kumpi on parempaa vai makkara. Mitä yhteistä on oravalla ja jakoavaimella? Kummatkin alkaa R:llä paitsi jakoavain.....siis hetkinen....???? Elä mee. Se on tietysti toi r-u-o-t-s-a-l-a-i-n-e-n ÅÅÅÅÅÅÅ. Kuten sanassa BorgÅ. |
R.Syke 30.12.2005 20:06:56 | |
---|
Mä oon kuiteskin siitä ylpeä, että mä oon keksinyt tytölleni nimen, jota väestörekisterin etunimiluettelon mukaan ei oo kuin yksi ainoa Suomessa!! Nyt käymme uteliaaksi. Eli nimi oli? |
baron 30.12.2005 20:08:05 | |
---|
Elä mee. Se on tietysti toi r-u-o-t-s-a-l-a-i-n-e-n ÅÅÅÅÅÅÅ. Kuten sanassa BorgÅ. Muinaistanskalainen (viíkinki) tapa ääntää linnajoki. My name is Baron, Sir Baron. |
baron 30.12.2005 20:10:11 (muokattu 30.12.2005 20:15:10) | |
---|
Nyt käymme uteliaaksi. Eli nimi oli? Käykää kurkkaamassa: Finella. https://192.49.222.187/Nimipalvelu/default.asp?L=1 Logiikkana, että aikoinaan Värtsilällä oli sen niminen kattilasarja ja aattelin, että helppo keksiä häälahja, kun kattiloita, joissa morsiamen nimi valmiina. Valitettavasti sarjan valmistus oli lopetettu, kun tyttäreni avioitui eli hukkaan meni hyvä idis. My name is Baron, Sir Baron. |
jon lord 30.12.2005 20:12:50 | |
---|
Kolme tuntia harjoitellut Bachia ..vasemman käden teemoja ja nyt alkaa jo vi...aan pikkuhiljaa. Taitaa riittää tältä päivältä. DVD:llä lauloi äsken Jean Claude Pascal Chansonia ja nyt Simo Salminen laulaa Rotestilaulun Chanson tyylillä. Katson DVD:tä ja treenaan samalla vasurin teemoja. Hullulla on halvat huvit. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
kuunsirppi 30.12.2005 20:17:59 | |
---|
Kolme tuntia harjoitellut Bachia ..vasemman käden teemoja ja nyt alkaa jo vi...aan pikkuhiljaa. Taitaa riittää tältä päivältä. DVD:llä lauloi äsken Jean Claude Pascal Chansonia ja nyt Simo Salminen laulaa Rotestilaulun Chanson tyylillä. Katson DVD:tä ja treenaan samalla vasurin teemoja. Hullulla on halvat huvit. ...no ei oo paljon kalliimmat täälläkään....m-netti, karhu ja ...ei mitään muuta...Pitäiskö ees kuunnella samalla jotain musaa? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 30.12.2005 20:18:49 | |
---|
Finella kaunis nimi ! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |