Aihe: UUSI Orkesteri?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
ferodoz
12.01.2015 11:11:58

Tankero: Nimenommaa
Enemmän ja vähemmän koottuja teoksiahan tuolla pyörii pilvin pimein keikoilla ja useimmat toimivat ihan jees.

Ja siis kun puhutaan ihan suorittavan tahon bändistä, eli duunarimuusikoista, niin tilaajia ei kiinnosta että onko siinä tuuraava rumpali mukana vai orkkis. Eikä se kiinnosta tuskin ketään muutenkaan. Tietysti tässäkin on poikkeuksiakin, mutta kaikki nyt tietää mitä mä tällä tarkotan enkä jaksa ruveta erittelemään.
Just a face in the crowd.
jakeni
12.01.2015 13:20:21
Jumalauta oli sitten hyvät tanssit TESSULLA 10.1 Lauantaina....ja porukkaa niin vitusti.
Totta mooses wedettiin yli taitojen...ja jengi diggas niin perkeleesti.
Tultiin kakkosena...mutta lähettiin YKKÖSENÄ,HYVÄ ME= LUMILINNA!!!!
Tuomiston Tapsakin oli paikalla!
Tankero
12.01.2015 15:30:02 (muokattu 12.01.2015 15:30:11)
ferodoz: Ja siis kun puhutaan ihan suorittavan tahon bändistä, eli duunarimuusikoista, niin tilaajia ei kiinnosta että onko siinä tuuraava rumpali mukana vai orkkis. Eikä se kiinnosta tuskin ketään muutenkaan. Tietysti tässäkin on poikkeuksiakin, mutta kaikki nyt tietää mitä mä tällä tarkotan enkä jaksa ruveta erittelemään.

Kyllä
Humppajyrä
EP
12.01.2015 16:57:30
jakeni: Jumalauta oli sitten hyvät tanssit TESSULLA 10.1 Lauantaina....ja porukkaa niin vitusti.
Totta mooses wedettiin yli taitojen...ja jengi diggas niin perkeleesti.
Tultiin kakkosena...mutta lähettiin YKKÖSENÄ,HYVÄ ME= LUMILINNA!!!!
Tuomiston Tapsakin oli paikalla!

Hauska kuulla, kuulin toisaalta ihan samaa.
Hyvä yhteishenki / hyvät soittajat saa homman toimimaan.
Yön siivet
13.01.2015 22:25:42
Lennu: En ymmärrä miksi voisi kiinnostaa yhtään millään tasolla.

Yeap Lennu, en minäkään. Mitähän h-ä pitäisi tehdä sillä tiedolla kuka soittaa mitä ja missäkin ympäri Suomen niemeä. Mutta ongelmansa kullakin ...
Ukko
14.01.2015 09:17:53

EP: Hauska kuulla, kuulin toisaalta ihan samaa.
Hyvä yhteishenki / hyvät soittajat saa homman toimimaan.

Vaappuuhan se "tanssikansa" karaokebaarissakin epävireisesti mökeltävän "solistin" tahdittamana.
COVS jäsen nro 6
EP
14.01.2015 10:30:09
Ukko: Vaappuuhan se "tanssikansa" karaokebaarissakin epävireisesti mökeltävän "solistin" tahdittamana.

Viina paikkaa paljon.
isojussi
20.01.2015 01:45:43
Yön siivet: Yeap Lennu, en minäkään. Mitähän h-ä pitäisi tehdä sillä tiedolla kuka soittaa mitä ja missäkin ympäri Suomen niemeä. Mutta ongelmansa kullakin ...

Joillain voi olla kato ihan muusikkoystäviä, joita on kiva käydä moikkaamassa, jos on samalla suunnalla.

Toisaalta aina sen verran toiten ammattimiesten työnteko pitää kiinnostas, että sitä hetki kannattaa seurata. Ikinä ei tiedä, jos vaikka oppiikin yllättäen jotain.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Roweami
23.01.2015 21:42:38 (muokattu 23.01.2015 21:56:47)
isojussi: Joillain voi olla kato ihan muusikkoystäviä, joita on kiva käydä moikkaamassa, jos on samalla suunnalla..

Kaikki ei ole wihuliaisia toisilleen.

Riippumatta kummalla pualella (tanssi/music) venettä istuu.
Yön siivet
23.01.2015 23:42:33
Niiin, woi olla. Mutta meikähän alkoi laulaa siksi, että liian monta kertaa piti kiroilla hiljaa mielessään, että miksi minä olen täällä (duunissa tai tanssilattialla) jos tuo on tuolla (lauteilla).

Silloin kun muusikon paperit taskussaan oleva tyttäreni teki joskus keikkaa samoissa duuneissa, hampaitten kirskuttelu kuului ja ilme kertoi enemmän kuin tuhat sanaa. Selvennän varmuuden vuoksi: hän ei olisi jaksanut edes kuunnella sitä touhua joten ei varmasti ollut oppimista. Ammattilaisia on nääs kaikenlaisia, kaikissa ammateissa.
Yön siivet
23.01.2015 23:44:03
Minä en vihaa ketään, en siis sinuakaan.
pekkajau
24.01.2015 00:04:03
Yön siivet: Minä en vihaa ketään, en siis sinuakaan.

Kai tuo on nyt tarpeetonta. Mitä hyötyä on jotain vihata?
Hätä keinot keksii!
EP
24.01.2015 07:08:30
Yön siivet: Niiin, woi olla. Mutta meikähän alkoi laulaa siksi, että liian monta kertaa piti kiroilla hiljaa mielessään, että miksi minä olen täällä (duunissa tai tanssilattialla) jos tuo on tuolla (lauteilla).

Onhan siihen Aina jokin syy.

Silloin kun muusikon paperit taskussaan oleva tyttäreni teki joskus keikkaa samoissa duuneissa, hampaitten kirskuttelu kuului ja ilme kertoi enemmän kuin tuhat sanaa. Selvennän varmuuden vuoksi: hän ei olisi jaksanut edes kuunnella sitä touhua joten ei varmasti ollut oppimista. Ammattilaisia on nääs kaikenlaisia, kaikissa ammateissa.

Ei oppiminen tarvi aina olla ammattitaidollista soittamista/ laulamista, kaikesta esiintymisestä voi aina oppia, jollei muusta niin yleisön reaktioista.
Ei pidä olla niin ylpeä (enkä tarkoita ammattiylpeyttä), aina löytyy parempia ja myös huonompia kun itse.
Yön siivet
25.01.2015 23:12:21
pekkajau: En minä vain tiedä miksi nykyään vihataan niin paljon. Mutta omasta mielestäni viha alkaa siitä, mihin ymmärtäminen loppuu.

EP: Missä se sinun päättelykykysi nyt on? Olemme sen verran 'jutelleet' tuolla taustalla, että olettaisin sinun tietävän, että en ole ylpeä. Vai? Enkä myöskään omahyväinen ja itseriittoinen, siksi luultavasti tämä yritelmäni ei ole onnistunut ja se on se oma syyni eli mokani; vaatimattomuus. Muitten tyhjille lupauksille, ohareille yms. potaskan jauhannoille en mahda mitään.

Miksi se tekee mielestäsi ylpeäksi jos sanoo suoraan, että korva kuulee paremmin ja tarkemmin kuin jonkun toisen korva. Tunnen soittajia, jotka eivät kuule omia virheitään eivätkä intohimoisessa tarpeessaan esittää ja esiintyä huomaa, että taidot eivät siihen riitä. Vaikka saahan sitä tehdä mitä vain jos oma kritiikki antaa periksi.

Well, se siitä, jonninjoutavaa jaarittelua.
EP
26.01.2015 06:17:11
Yön siivet:
EP: Missä se sinun päättelykykysi nyt on? Olemme sen verran 'jutelleet' tuolla taustalla, että olettaisin sinun tietävän, että en ole ylpeä. Vai? Enkä myöskään omahyväinen ja itseriittoinen, siksi luultavasti tämä yritelmäni ei ole onnistunut ja se on se oma syyni eli mokani; vaatimattomuus. Muitten tyhjille lupauksille, ohareille yms. potaskan jauhannoille en mahda mitään.

Miksi se tekee mielestäsi ylpeäksi jos sanoo suoraan, että korva kuulee paremmin ja tarkemmin kuin jonkun toisen korva. Tunnen soittajia, jotka eivät kuule omia virheitään eivätkä intohimoisessa tarpeessaan esittää ja esiintyä huomaa, että taidot eivät siihen riitä. Vaikka saahan sitä tehdä mitä vain jos oma kritiikki antaa periksi.

Ei ku sitä vaan, että määrätyissä tilanteissa sitä on valmis antaan anteeks, riittävän tahatonta ja muuten '(ab)originaalia soitantaa' niin se jopa kuuluu asijaan :)

Sitten taas ne jotkut (mulk..) kuuleekin virheensä, muttei ne välitä :/

Well, se siitä, jonninjoutavaa jaarittelua.

Jepjep.
vesku.ka
26.01.2015 19:31:46
Ukko: Vaappuuhan se "tanssikansa" karaokebaarissakin epävireisesti mökeltävän "solistin" tahdittamana.

No kun Jakeni on bändissä niin ei tarvi epävirettä pelätä.
Sivutoiminen harrastelija ja tanssimusiikinsoittaja. COVS nro. 9(vieläkään en ole saanut paitaa).
jakeni
26.02.2015 13:16:32
LUMILINNA II. sinkun ääniykset on menossa...
Katsotaan mitä maaliskuu tuo tullessaan?

Ai mix....no huvikseen ja Jazz-mielessä sekä muiden vitutukseen !!! ;)

t. Jake Niska
jakeni
02.04.2015 12:42:27
"Kun itkee hän"....työnimike on purkissa.Miksauksia& editointia vaille.
59-raitaa meni ,moiselle kipaleelle.
Saas nährä ?
EP
04.04.2015 09:34:26
jakeni: "Kun itkee hän"....työnimike on purkissa.Miksauksia& editointia vaille.
59-raitaa meni ,moiselle kipaleelle.
Saas nährä ?

Juu, odotamma mielenkiinnolla!
jakeni
15.05.2015 14:16:39
Kevättä!

Olemme saaneet äänitykset valmiiksi seuraavaan sinkku- julkaisuun.
Kun Itkee Hän- biisi on siis masteroinnissa ja videokuvaukset ovat menossa.
Perästä kuuluu änd näkyy !!

http://www.lumilinna.fi/

-jake-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)