Aihe: Semiliveä - tähänkö on menty
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1015 16 17 18 19
Epämuusikko
16.05.2012 11:27:23 (muokattu 16.05.2012 11:48:05)
Uu jea viihdettä mielenterveyden kustannuksella JES!
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Master-x
16.05.2012 12:06:00
pava: rintapek: Mikä helvetin käänteinen alemmuuskompleksi sulla on?

Sun jokainen postauksesi on ruikutusta siit, et sä olet kova jätkä ja pitkän linjan ammattilainen. Asia tulee varmasti vähemmälläkin ruikuttamisella selväksi.
ammattimaisesti kuin osaa riippumatta siitä kuka sen vetää.

Eikä ainakaan mun tartte soittoammattilaisia kadehtia yhtään mistään. Mulla leipä tulee pöytään huomattavasti helpommalla hieromalla persettä virkajakkaraan, kuin rumpujakkaraan. Kyl mun stressiklubin taksalla tilaaja sais paikalle ihan ammattitruban, -duon, tai vaik ihan oikean bändin. Syystä jota en ymmärrä jotkut toisinaan valitsee stressiklubin, eikä sulla pitäis olla asiassa mitään ruikuttamista.

-mitä sää imbessilli virkapöljä täällä valitat, istut ilmeisesti jollain korruptio virkapallilla kommareiden suojatyöpaikassa ja huohotat ja ruikutat täällä potaskaa "muusikkona"..ketään täällä ei kinosta sun kateellinen parkumises..ei kun säästöt pöytään ja matkustat etelä-espanjaan yökerhoon kuunteleen ammattilaista eka kertaa elämässäs???..koko marraskuu..minkä mä voin sille että teen työtä nöyrästi ympäri eurooppaa..joojooo ymmärrän.. oot kateellinen ruikuttava "virkamies-muusikko" varsin kuvaavaa sun duunista itsesi kirjoottamana "hieromalla persettä jakkaraan"??? mitä jos jatkaisit sitä perseesi hieromista edeleen suojatyöpaikka jakkaraan ja jättäisit musiikki työn ammattilaisille jotka suhtautuu työhönsä vakavasti, en tunne ketään muuta joka "vain hieroo persettään ja nostaa palkkansa??" mitähän sun työantaja/pomo tuumaa sun päivittäisestä perseenhieronnasta..hahaaa ..ammatti perseenhieroja??? leikkii muusikkoa ja vielä kateellinen niille jotka ei "hiero persettään" mihinkää eikä kehenkään!!!!

Oo ny vaikka kuinka saatanan pätevä muusikko tahansa, mutta et sä tekstin lainaamisessa ole kovin hääppönen... tuli vaan mieleen... ei mulla muuta...
Ei se mitä, vaan miten...
mack the knife
16.05.2012 13:02:48
en tiedä mistä on nykyään kyse??.. mutta oon päässyt arvoon arvaamattomaan..oon lämppärinä "staroille" kesän lavoilla ja aloitan juhannuksena jani jalkassen kanssa siitä jatkan simo silmun kanssa??

Niin varmaan. Järkkäreille ihan sama kuka siellä tyhmänä mölisee ennen ku oikeat soittajat tulee lavalle. Mutta halvalla saa, ei mitään väliä.

tietty omat keikat päälle....mikäli tilaajalla on varaa bändiin niin meen bändillä jos ei ole kun minuun..meen obm:nä

Paskat sulla mitään bändiä ole, ja jos on, niin joku ei oo tienny minkä täyshullun kanssa on tekemisissä. No, kallishan semmonen paska ei kyllä ole.

mulle on yks hailee mitä täällä' jotkut nössöt tiukkapipot mölisee ja jauhaa potaskaa..met vanhanliiton äijät tehdään keikkaa rahasta ja rakkaudesta musaan..nää narisijat on niitä jotka lähtee "keikalle" 50€/keikka ja kadehtii meitä jotka ei lähdetä alle 450€ mihinkään..sitähän sä kysyit?? muuten kivoja keikkoja kaikille!!

Voihan sulla olla rakkautta musaan, mutta sen takia vaan ettet itse osaa hevon vittua ja kateus painaa päälle. 450€ sä et saa mistään milloinkaan rahaa, no, ehkä sillä sun hienolla bändillä yhteensä.

ps. meen espanjaan edelleen syksyllä laulamaan kuukaudeksi disco/yökerhoon, kuinka moni teistä narisjoista on edes käynyt katsomassa sellaista..heh,. respekt para todos siempre!! ole!!!!

Niin, sinne lihapullabaarin nurkkaan kasion valmiskompeilla peesamemutsoa. Huhhuh, onneksi ei tarvi ikinä semmoseen alentua. Vai vielä yökerho. No, voihan se olla jos ajattelee kuinka pitkään se on auki. Mutta kun sä paska et edes tiedä mitä yökerhoissa pitäis vetää. Pippuripihvipaikan roskiksen viereen olet kyllä ihan omiaan.
COVS n:o 1.
rintapek
16.05.2012 15:34:19

pava:

-mitä sää imbessilli virkapöljä täällä valitat, istut ilmeisesti jollain korruptio virkapallilla kommareiden suojatyöpaikassa ja huohotat ja ruikutat täällä potaskaa "muusikkona"..ketään täällä ei kinosta sun kateellinen parkumises..ei kun säästöt pöytään ja matkustat etelä-espanjaan yökerhoon kuunteleen ammattilaista eka kertaa elämässäs???..koko marraskuu..minkä mä voin sille että teen työtä nöyrästi ympäri eurooppaa..joojooo ymmärrän.. oot kateellinen ruikuttava "virkamies-muusikko" varsin kuvaavaa sun duunista itsesi kirjoottamana "hieromalla persettä jakkaraan"??? mitä jos jatkaisit sitä perseesi hieromista edeleen suojatyöpaikka jakkaraan ja jättäisit musiikki työn ammattilaisille jotka suhtautuu työhönsä vakavasti, en tunne ketään muuta joka "vain hieroo persettään ja nostaa palkkansa??" mitähän sun työantaja/pomo tuumaa sun päivittäisestä perseenhieronnasta..hahaaa ..ammatti perseenhieroja??? leikkii muusikkoa ja vielä kateellinen niille jotka ei "hiero persettään" mihinkää eikä kehenkään!!!!

Jos sä olet yhtä hyvä laulamaan ko lainaamaan, niin ei tosiaan kadehdita tippaakaan.

Mä en hirveesti ruikuta, kyllä se olet yksinomaan sinä.
Jos sulla on keikkaa Epsanjassa, niin hyvä niin. Ei sun sit tartte murehtia stressiklubini mahdollisista keikoista tääl koto- Suomessa.

Mä en o kateellinen luonne, pikemminkin kiltti ja ystävällinen. Vittumainen vain viran puolesta. Enkä tosiaankaan kadehdi ketään, joka joutuu hakemaan rahat sähkölaskuun laulamalla karaokea Epsanjassa.
One kind of music only - the good kind
Ukko
16.05.2012 16:39:34

pava: -mitä sää imbessilli virkapöljä täällä valitat, istut ilmeisesti jollain korruptio virkapallilla kommareiden suojatyöpaikassa ja huohotat ja ruikutat täällä potaskaa "muusikkona"..ketään täällä ei kinosta sun kateellinen parkumises..ei kun säästöt pöytään ja matkustat etelä-espanjaan yökerhoon kuunteleen ammattilaista eka kertaa elämässäs???..koko marraskuu..minkä mä voin sille että teen työtä nöyrästi ympäri eurooppaa..joojooo ymmärrän.. oot kateellinen ruikuttava "virkamies-muusikko" varsin kuvaavaa sun duunista itsesi kirjoottamana "hieromalla persettä jakkaraan"??? mitä jos jatkaisit sitä perseesi hieromista edeleen suojatyöpaikka jakkaraan ja jättäisit musiikki työn ammattilaisille jotka suhtautuu työhönsä vakavasti, en tunne ketään muuta joka "vain hieroo persettään ja nostaa palkkansa??" mitähän sun työantaja/pomo tuumaa sun päivittäisestä perseenhieronnasta..hahaaa ..ammatti perseenhieroja??? leikkii muusikkoa ja vielä kateellinen niille jotka ei "hiero persettään" mihinkää eikä kehenkään!!!!

Kenellekään ei liene epäselvää minkälaisessa paikassa eli laitoksessa yo. kirjoitus on laadittu. No ei siinä mitään, demokratiassa on kaikilla vapaa mielipiteen ilmaisu oikeus.
COVS jäsen nro 6
Ukko
16.05.2012 16:41:00

KoskPaavo: Kiitos ny, ihan liikutun.

Olet niin vaatimaton ;)
COVS jäsen nro 6
baron
16.05.2012 19:06:43

Mulla on ilo ja onni tuntea oikeita ja oikein hyviä muusikoita ja jopa joskus saanut soittaakin heidän kanssaan. (Edelläolevasta huomaa että en ole hyvä muusikko:-)
Jos muusikko on oikeesti hyvä silä ei ole tarvetta kehua itseään. Sitä ei haittaa tippaakaan jos joku ei tiedä kuinkä hyvä se on.
(Mä en koe itseäni hyväksi, siksi mun piti kehua että tunnen sellaisia:-)

(Kun pääsee soittamaan sellaisten kanssa, se on toisaalta kivaa, toisaalta huomaa kyllä mikä itse on soittajana!)
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Thefish
16.05.2012 19:56:30
Sais tuo Berglundin Pava päästä lomalle useemmin - tänne tulis enempi säpinää. :D
"This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson
washburn
16.05.2012 20:25:21

Tänne pitäis saada semmonen suodatin, että ei tarttis lukea noita "pitkän linjan muusikoiden" vuodatuksia..
Live long and prosper.
EP
16.05.2012 20:48:08
washburn: Tänne pitäis saada semmonen suodatin, että ei tarttis lukea noita "pitkän linjan muusikoiden" vuodatuksia..

Ne kantsii automaattisesti vaan sivuuttaa..
artope
16.05.2012 22:06:41

Elekäähän nyt. Mukavahan tuota elvistelyä on lueskella (kun ei oo keikkaakan näemmä kommentoitsijoilla..... eikä mullakaan) ja sitten kommentoidan ylimielisesti tänne.... hohoo.
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
friikki
16.05.2012 22:23:44

Tästä voi jokainen kuunnella Pavan "suurta" ammattitaitoa!
Ei millään pähalla Pava mutta missä kohtaan tässä kuulia pääsee nauttimaan sinun ammattitaidosta? Laulusta vai noista valmiista pohjista?

laitan tämän kun olet itse julkaisut sen netissä....

http://www.reverbnation.com/play_now/song_3798318
Näillä mennään.....
rintapek
16.05.2012 22:24:09

artope: (kun ei oo keikkaakan näemmä kommentoitsijoilla..... eikä mullakaan) ja sitten kommentoidan ylimielisesti tänne.... hohoo.

On mulla muistaakseni keikkaakin. Elokuun puolvälissä yks ja Syyskuun alussa toinen.
One kind of music only - the good kind
Epämuusikko
16.05.2012 23:00:16 (muokattu 16.05.2012 23:02:27)
friikki: Tästä voi jokainen kuunnella Pavan "suurta" ammattitaitoa!
Ei millään pähalla Pava mutta missä kohtaan tässä kuulia pääsee nauttimaan sinun ammattitaidosta? Laulusta vai noista valmiista pohjista?

Jumalauta! Vaadin duettoa nimimerkki Provincen kanssa, bändillä tai ilman.
baron
16.05.2012 23:13:33

Epämuusikko: Jumalauta! Vaadin duettoa nimimerkki Provincen kanssa, bändillä tai ilman.

????
Miten se tähän liittyy?
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
mack the knife
16.05.2012 23:15:46
artope: Elekäähän nyt. Mukavahan tuota elvistelyä on lueskella (kun ei oo keikkaakan näemmä kommentoitsijoilla..... eikä mullakaan) ja sitten kommentoidan ylimielisesti tänne.... hohoo.

Onhan noita muutama kalenterissa. Mutta pitäähän sitä takaisin vittuilla.
COVS n:o 1.
KoskPaavo
16.05.2012 23:30:47
friikki: Tästä voi jokainen kuunnella Pavan "suurta" ammattitaitoa!

Niinpä,,, ja parin kappaleen otsikot ovat väärin kirjoitetut.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Epämuusikko
16.05.2012 23:32:39 (muokattu 16.05.2012 23:36:30)
baron: ????
Miten se tähän liittyy?

:D Muistelen kaiholla muutamaa muuta ketjua, jotka eivät sinänsä liity tähän mitenkään.

e: ja siis, jotta ei tule väärinkäsityksiä, mielihaluni ovat 99%:sti ulkomusiikillisia.
baron
16.05.2012 23:33:11

KoskPaavo: Niinpä,,, ja parin kappaleen otsikot ovat väärin kirjoitetut.

Älä oo noin negatiivinen, yksi on melkein oikein!
KoskPaavo
16.05.2012 23:34:02
Epämuusikko: Jumalauta! Vaadin duettoa nimimerkki Provincen kanssa, bändillä tai ilman.

Nys sää sekosit, kai?
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)