pte57 26.07.2011 12:25:53 | |
---|
Pauli Lappalainen: Hanuritehtaalta, laittavat jokaiseen valmistamaansa hanuriin kerjäläisen mukaan. Köyhä kerjäläinen, ja soittokin hanurista.... Tässäks mun piti olla hiljaa....? |
Anonymous-jazz 26.07.2011 12:27:37 | |
---|
pte57: Köyhä kerjäläinen, ja soittokin hanurista.... Siinä on vielä sekin, että nuo tuppaavat vielä soittamaan aina epävireisillä hanureilla ja tietenkin osaamatta soittaa. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
mack the knife 26.07.2011 12:39:38 | |
---|
En mä tiedä, kuuluuko tähän threadiin, mutta Stockan ratikkapysäkillä oli täysin päinvastainen kvartetti. Foni, haitari, läskibasso ja kitara. Olivat minun mielestäni romanin näköisiä, mutta en mennyt kysymään. Soittivat mukavasti perusstankkuja ja muuta, ihmisillä hymy naamalla kun kuuntelivat. Onneksi on noitakin, ei ne maailmanmestareita olleet mutta silti. COVS n:o 1. |
pte57 26.07.2011 12:46:08 | |
---|
Anonymous-jazz: Siinä on vielä sekin, että nuo tuppaavat vielä soittamaan aina epävireisillä hanureilla ja tietenkin osaamatta soittaa. Yks katusoittaja valisti aikanaan että turuilla ja toreilla menee viritykset hukkaan. Parempi kun painaa vaan, vaikka blue noteja tulis joka biisiin ämpäreittäin. Tässäks mun piti olla hiljaa....? |
Anonymous-jazz 26.07.2011 12:49:40 | |
---|
mack the knife: En mä tiedä, kuuluuko tähän threadiin, mutta Stockan ratikkapysäkillä oli täysin päinvastainen kvartetti. Foni, haitari, läskibasso ja kitara. Olivat minun mielestäni romanin näköisiä, mutta en mennyt kysymään. Soittivat mukavasti perusstankkuja ja muuta, ihmisillä hymy naamalla kun kuuntelivat. Onneksi on noitakin, ei ne maailmanmestareita olleet mutta silti. Joo tuohon trioon oonkin törmännyt :) "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
mack the knife 26.07.2011 13:24:27 | |
---|
Anonymous-jazz: Joo tuohon trioon oonkin törmännyt :) Öö... kvartetti siis. Foni, haitari, kontra ja kitara. COVS n:o 1. |
Ukko 26.07.2011 15:33:58 | |
---|
mack the knife: Öö... kvartetti siis. Foni, haitari, kontra ja kitara. Jos se haitari oli vasuri kontrabeisisti ? COVS jäsen nro 6 |
pava 26.07.2011 15:47:26 | |
---|
Qsine: "Ja seuraavaksi Keppi Minerva & Perseelleen Soittavat Kerjäläisromanimuusikot, uudella singlellään 'Tuulella ei ole ystävää'". Pahoitteluni... tämä konsepti vain alkaa saada täällä päässä hyvin levottomat siivet. Voi johtua helteistäkin. HEHEEE HAAHAAA eiks toi keppi minerva, ole oululainen joskus jyväskylässäkin asunut tv-tähti, solisti....asiayhteys nauratti meikää kovasti..sorry mulla on nestehukkaa täällä tropiikissa...heheeeeeee... |
mannerheim666 27.07.2011 12:22:58 | |
---|
Kerään varoja soittotunteja varten voisi olla myös ihan toimiva otsikko tälläiselle. Itse olen myös törmännyt muutamaan perseelleen soittavaan kerjäläisromanimuusikkoon....Pahin niistä veti vaan samaa komppia ja melodiaa luuppina, vielä ku seki oli soinnutettu perseelleen....Mutta mieletön oli asenne; se veti sitä niinkuin olisi ollut tehtaalla duunissa tekemässä koko päivän jotain samaa missä laitetaan kumia koneeseen ja otetaan se sitten ulos. Tähän törmäsin kerran Nokialla. |
Eddy 28.07.2011 00:54:20 | |
---|
Aihetta hieman sivuten: Opiskeluaikoina 80/90-luvuilla oli katusoittamiseen anottava lupa kaupungilta. Mikähän lienee käytäntö nykyään? Koskettelen soittimia... |
aspali 28.07.2011 06:44:50 | |
---|
|
Ainoy 28.07.2011 15:50:00 | |
---|
Täähän n vaan helkkarin hyvä juttu. Voisin itekin mennä hyvällä omallatunnolla torinkulmalle hanuria repiin (no ei siinä mielessä kuitenkaan), kun osaan sentään soittaa Tonavan aallot ihan kokonaan. Kaljarahat tienattu! "When we are born we cry that we are come to this great stage of fools." (William Shakespeare) |
BassoSisko 28.07.2011 17:03:20 | |
---|
Hax pax max deus adimax. |
tarmo 28.07.2011 19:02:49 | |
---|
pava: HEHEEE HAAHAAA eiks toi keppi minerva, ole oululainen joskus jyväskylässäkin asunut HUIJARI asiayhteys nauratti meikää kovasti..sorry mulla on nestehukkaa täällä tropiikissa...heheeeeeee... Samasta herrasta on kyse, mutta korjasin tuohon sen yhden ja ainoan "ammatin", jonka saralla Keppi on maineensa hankkinut. |
rintapek 28.07.2011 20:33:18 | |
---|
One kind of music only - the good kind |
Musiikkia korville 04.08.2011 23:57:43 | |
---|
mack the knife: En mä tiedä, kuuluuko tähän threadiin, mutta Stockan ratikkapysäkillä oli täysin päinvastainen kvartetti. Foni, haitari, läskibasso ja kitara. Olivat minun mielestäni romanin näköisiä, mutta en mennyt kysymään. Soittivat mukavasti perusstankkuja ja muuta, ihmisillä hymy naamalla kun kuuntelivat. Onneksi on noitakin, ei ne maailmanmestareita olleet mutta silti. Viime viikolla käveltiin rautatieasemalta Länsi-satamaan ja tuo porukka oli siinä aseman edessä. Sen mitä vähän kuulin, niin oikein kivasti toimi. Muutoin pistin merkille, että Tsadissa on ihan pirusti soittelijoita ja muitakin rahaa kadulla hamuavia, osa romaneja, osa ei.. Yks ei_romani harrasti klasarikitaruutta ihan pirun komeesti! By: MK |
rintapek 05.08.2011 01:05:19 | |
---|
Musiikkia korville: oli siinä aseman edessä. Sen mitä vähän kuulin, niin oikein kivasti toimi.! Kaikkea on tarjolla. Khyl minäkin muistan aseman nurkilla vai oliko opintotunnelissa ko soitti semmoinen jousikvartetti, et oksat pois. Ei tommoista pääse kuuntelemaan kuin maksamalla isot rahat lipusta, mut siin ne vaan veti. Oli pakko pysähtyä kuuntelemaan ja heittää pari lanttia soitinkoteloon. Mut valitettavasti tuol nykyään pörrää minuakin huonompia hanuristeja. Ei siit tee mieli maksaa mitään, vaan pikemminkin tekee mieli poistaa varmistin. One kind of music only - the good kind |
Musiikkia korville 05.08.2011 01:18:52 | |
---|
rintapek: Kaikkea on tarjolla. Khyl minäkin muistan aseman nurkilla vai oliko opintotunnelissa ko soitti semmoinen jousikvartetti, et oksat pois. Ei tommoista pääse kuuntelemaan kuin maksamalla isot rahat lipusta, mut siin ne vaan veti. Oli pakko pysähtyä kuuntelemaan ja heittää pari lanttia soitinkoteloon. Mut valitettavasti tuol nykyään pörrää minuakin huonompia hanuristeja. Ei siit tee mieli maksaa mitään, vaan pikemminkin tekee mieli poistaa varmistin. Jep, mutta toi ryhmä veti hyvin ja se yks kitaristi veti ihan pirun hyvin. Sitten oli ne tusina muuta, jotka veteli vähän sieltä ja täältä.. Kaikista eniten tosiaan ihmetytti, kun en oo pitkään aikaan isolla kirkolla käynyt, kuinka paljon sitä rahaa pyytävää jengiä oli -joko soittimineen tai ilman. By: MK |
Ukko 06.08.2011 15:58:29 | |
---|
Äsken Tapiolan keskustassa max. 6 v. romani tms. tyttö soitti haitarilla metsäkukkia, ja vieläpä ihan hyvin. COVS jäsen nro 6 |
Anonymous-jazz 09.08.2011 12:12:29 (muokattu 09.08.2011 12:12:51) | |
---|
Ei ristus :) Tänä aamuna ne pari Romanikerjäläishanuristia veivas Riksun keskustassa 100 m säteellä samaa omakeksimää valssia DIM7 soinnuilla ja soinnutukset päin v*ttua. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |