Aihe: Kesäillan valssi 2011
1 2 3 4 5 6 7 8 9
EP
29.08.2011 03:33:40
jakeni: Ja ihan saatanan hyvä näin!!!

Höhö.. Wanha! :D
sabian
29.08.2011 20:22:04
jakeni: Ja ihan saatanan hyvä näin!!!

Kyllä näin on. Ei tartte kuunnella enää finlandersin itkuvirsiä.
eino mutku
29.08.2011 21:22:14
Eikös Radio Nova jo järkännyt kesällä jotain tanssilavahommaa Janne Katajan kanssa ja muistaakseni oli vielä Finlanders soittamassa. Joten ei yllättäisi mitenkään erityisesti jos ensi kesänä MTV3:lla olisi jonkin sortin tanssiohjelma ruudussa. En toivo mutta ennustan.
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
Qsine
29.08.2011 21:25:42

eino mutku: Eikös Radio Nova jo järkännyt kesällä jotain tanssilavahommaa Janne Katajan kanssa ja muistaakseni oli vielä Finlanders soittamassa. Joten ei yllättäisi mitenkään erityisesti jos ensi kesänä MTV3:lla olisi jonkin sortin tanssiohjelma ruudussa. En toivo mutta ennustan.

"Syysillan tuuli", jonka juontaa Simo Silmu.
"Intercourse the penguin!"
KoskPaavo
29.08.2011 23:28:27
Qsine: "Syysillan tuuli", jonka juontaa Simo Silmu.

Hörähdys tuli.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Tankero
30.08.2011 00:11:56
KoskPaavo: Hörähdys tuli.

Hymyilin myös nauruun asti.
Humppajyrä
Deccho
30.08.2011 07:26:36

Hyvää huomenta. Mielestäni oikein hyvä nimi ohjelmalle. Koska Simo Silmu on enemmän laulaja kuin juontaja, ehdottaisin häntä joukkueineen Housebändiksi. Juontajaksi ehkä vahvimmin ehdolla on Jaajo Linnonmaa.
isojussi
30.08.2011 09:04:09

HOHO! +++++++++++++++
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Mikko T.
31.08.2011 14:53:19

Deccho: Hyvää huomenta. Mielestäni oikein hyvä nimi ohjelmalle. Koska Simo Silmu on enemmän laulaja kuin juontaja, ehdottaisin häntä joukkueineen Housebändiksi. Juontajaksi ehkä vahvimmin ehdolla on Jaajo Linnonmaa.

Mut hei, tuota ohjelmaa tulisi varmasti seurattua.
Tänään tällä lailla.
EP
14.01.2012 18:52:08
Aika vähän on tullu allekirjoituksia:

http://www.adressit.com/allekirjoit … ssi-tanssit_on_jatkuttava/start/160

Vaikka ohjelman jatkumista haluaa suurinosa katsojista!
pte57
14.01.2012 19:14:27

EP: Aika vähän on tullu allekirjoituksia:

http://www.adressit.com/allekirjoit … ssi-tanssit_on_jatkuttava/start/160

Vaikka ohjelman jatkumista haluaa suurinosa katsojista!

Niinhän ne haluaa, mutta tuutista tulee metrikaupalla korvaavaa huttua, kokkisotaa, illallista, biisikärpästä ym. ym. joten yksi ohjelma unohtuu äkkiä oli vaikka miten suosittu.
"Nuotti se on vääräkin nuotti ja peruuntuneet keikat ovat yleensä niitä parhaimpia" - Mä
EP
14.01.2012 22:16:31
pte57: Niinhän ne haluaa, mutta tuutista tulee metrikaupalla korvaavaa huttua, kokkisotaa, illallista, biisikärpästä ym. ym. joten yksi ohjelma unohtuu äkkiä oli vaikka miten suosittu.

Mutta korvaako ne hyvän tanssi- ja musiikkiohjelman?
Tankero
15.01.2012 05:01:09
EP: Mutta korvaako ne hyvän tanssi- ja musiikkiohjelman?

Mites se taas liittyy aiheeseen?
Humppajyrä
EP
15.01.2012 15:56:36
Ihmetyttää tanssimuusikoiden suhtautuminen asiaan, vaikka luulis vaikuttavan heihin mitä suuremmassa määrin.
Tilalle laitetaan jotakin showta, hassuine vaatteineen, rytmit tasapaksua jumputusta alkutahdeista finaaliin :/
KoskPaavo
15.01.2012 16:20:41
EP: Ihmetyttää tanssimuusikoiden suhtautuminen asiaan, vaikka luulis vaikuttavan heihin mitä suuremmassa määrin.
Tilalle laitetaan jotakin showta, hassuine vaatteineen, rytmit tasapaksua jumputusta alkutahdeista finaaliin :/

Tanssimuusikot ovat realisteja, paritanssin suosio on perin vähäistä, sen ovat nähneet ne jotka ovat keikkoja viime vuosina soittaneet.
EP
15.01.2012 16:34:38
KoskPaavo: Tanssimuusikot ovat realisteja, paritanssin suosio on perin vähäistä, sen ovat nähneet ne jotka ovat keikkoja viime vuosina soittaneet.

Toivottavasti kaikki, varsinkaan nuoremmat muusikot eivät ajattele noin.
Mä oon kyllä käsittäny, että paritanssin suosio olisi taas kasvamaan päin, mutta vaatiihan se muusikoilta monipuolisempaa tarjontaakin.
KoskPaavo
15.01.2012 18:08:13
EP: Toivottavasti kaikki, varsinkaan nuoremmat muusikot eivät ajattele noin.
Mä oon kyllä käsittäny, että paritanssin suosio olisi taas kasvamaan päin, mutta vaatiihan se muusikoilta monipuolisempaa tarjontaakin.

Paritanssin suosio on joittenkin umpitollojen mielestä ollut "kasvamaan päin" jo yli 20 vuotta, miksikähän noita tanssiravintoloita "kaatuu" jatkuvasti ja hyper-super tanssilavalle joutuu ajamaan 200 km jos humpalle haluaa. Niitä tanssilavoja ei ole kohta koko maassa kuin kymmenen ja kymmenen bändiä kiertää niitä.
EP
15.01.2012 18:34:41
KoskPaavo: Paritanssin suosio on joittenkin umpitollojen mielestä ollut "kasvamaan päin" jo yli 20 vuotta, miksikähän noita tanssiravintoloita "kaatuu" jatkuvasti ja hyper-super tanssilavalle joutuu ajamaan 200 km jos humpalle haluaa. Niitä tanssilavoja ei ole kohta koko maassa kuin kymmenen ja kymmenen bändiä kiertää niitä.

Ehkä se paritanssi onkin vähän muuttanut tarkoitustaan, siitä on tullu liikuntamuoto enemmän.
Johtuskohan tanssiravintoloitten kaatuminen enemmän "säästämisestä" kun sitä voittoa tavoitellaan yhä enemmän ja alkoholin myyntihän niissä sen rahan tuo.
Lavat on kyllä joo vähentyny, mut onhan niitä Tampereenkin ympäristössä aika monta, lisäksi pienemmät- ja kesälavat joita on aika paljon.
WanhaWetäjä
16.01.2012 19:30:45 (muokattu 16.01.2012 19:31:57)

EP: Mutta korvaako ne hyvän tanssi- ja musiikkiohjelman?

Eiköhän KIV tehnyt vain hallaa paritanssille, itse en tanssi mutta voisin kuvitella että asiasta innostunut mutta ei koskaan itse lavoilla käynyt nuorehko henkilö saattaisi kauhistua jos näkisi sen jengin ja meiningin mitä noissa lähetyksissä on, porukkahan on pääosin väliltä 60 ja kuolema ja jengiä on niin paljon että oikeasta tanssimisesta lienee turha puhua. Karseeta katseltavaa.

Totuushan ei ole(?) ihan noin karu, lavoilla käyvä perusjengi taitaa olla pääosin väliltä 50 ja kuolema. Tämä ihan omasta kokemuksesta viimesen viiden vuoden ajalta, vaikka vain joitankin kymmeniä lavakeikkoja tolla ajalle on osunutkin.
EP
16.01.2012 20:53:09
WanhaWetäjä: Eiköhän KIV tehnyt vain hallaa paritanssille..

Jep, oot oikeessa ja taisin itekin tuolla alussa niin kirjottaa?

..itse en tanssi mutta voisin kuvitella että asiasta innostunut mutta ei koskaan itse lavoilla käynyt nuorehko henkilö saattaisi kauhistua jos näkisi sen jengin ja meiningin mitä noissa lähetyksissä on, porukkahan on pääosin väliltä 60 ja kuolema ja jengiä on niin paljon että oikeasta tanssimisesta lienee turha puhua. Karseeta katseltavaa..

Voi olla itse en oo sillai ikäkysymyksenä koskaan aatellu.
Toisaalta viimekesä homma varmaan noin aatellen oikeen kärjistyi tuolta osin kun soittajat niin nuoria siinä "housebändissä"?
Oon aatellu niinkin, että onko järjetöntä yrittää "väkisin" nuorentaa tanssiyleisöä (väestökin ikääntyy kokoajan), pitäs vaan saada ihmiset liikkeelle ja ei kai tanssiminen ole iästä kiinni?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)