Qsine 01.02.2010 17:54:26 | |
---|
Hioisin vielä pohdintaa seuraavasti: Mikäli arvoista "Koti", "Uskonto" ja "Isänmaa" yksi olisi pakko syrjäyttää arvolla "Pillu", minkä valitsisitte? (Pakollinen aiheeseen liittyvä sivulause: Mielenkiintoista on seurata tuota, miten kansanmusahtavaa humppaa haukutaan "venäläiseksi"... yllättävän suoraa ryssäkortin käyttöä? Ihan täys viha on netissä päällä, mutta niinhän siellä varmaan aina on.) "Ja miksi Kari Heiskanen vetää bingoa!" |
tarmo 01.02.2010 18:00:01 | |
---|
Qsine: Hioisin vielä pohdintaa seuraavasti: Mikäli arvoista "Koti", "Uskonto" ja "Isänmaa" yksi olisi pakko syrjäyttää arvolla "Pillu", minkä valitsisitte? (Pakollinen aiheeseen liittyvä sivulause: Mielenkiintoista on seurata tuota, miten kansanmusahtavaa humppaa haukutaan "venäläiseksi"... yllättävän suoraa ryssäkortin käyttöä? Ihan täys viha on netissä päällä, mutta niinhän siellä varmaan aina on.) jos ensin ratkottaisiin geenivirhe rytmikäsityksestä popmusiikin suhteen, voitaisiin sen jälkeen alkaa harkitsemaan niiden "amerikkalaisten" vaikutteiden ottamista. "kentillä tavataan, veljet". Hihhii... |
Landola59 01.02.2010 18:00:11 | |
---|
Qsine: Hioisin vielä pohdintaa seuraavasti: Mikäli arvoista "Koti", "Uskonto" ja "Isänmaa" yksi olisi pakko syrjäyttää arvolla "Pillu", minkä valitsisitte? Sanoo mies jolla on avatarina Ron Jeremy?????? (Pakollinen aiheeseen liittyvä sivulause: Mielenkiintoista on seurata tuota, miten kansanmusahtavaa humppaa haukutaan "venäläiseksi"... yllättävän suoraa ryssäkortin käyttöä? Ihan täys viha on netissä päällä, mutta niinhän siellä varmaan aina on.) Internet, tuo kunnianloukkausten luvattu media. Itse nyt ei jaksa sen kummemin vouhottaa koko tapauksesta kun sille ei enää mitään voi. Oli muuten ne Bjuströmin kommentit asiattomat tilanteeseen nähden, mutta mitäpä muuta sieltä olis voinu odottaakkaan. Tässä talossa ei juoda viinaa muuten kuin kalaruokien kanssa. Kalaruuiksi laskettakoon kaikki ruoka joka maistuu yhtä hyvältä kuin kala. Näitä ovat mm. Punainen liha, broileri, viljatuotteet ja joissakin tapauksissa myös olut. Alkoholin käyttö kielletään |
mack the knife 01.02.2010 20:31:31 | |
---|
Qsine: Hioisin vielä pohdintaa seuraavasti: Mikäli arvoista "Koti", "Uskonto" ja "Isänmaa" yksi olisi pakko syrjäyttää arvolla "Pillu", minkä valitsisitte? (Pakollinen aiheeseen liittyvä sivulause: Mielenkiintoista on seurata tuota, miten kansanmusahtavaa humppaa haukutaan "venäläiseksi"... yllättävän suoraa ryssäkortin käyttöä? Ihan täys viha on netissä päällä, mutta niinhän siellä varmaan aina on.) En mä tiedä pitikö tähän jotain pohtia, mutta mulle helppo. Keskimmäinen syrjään. COVS n:o 1. |
Meisseli 01.02.2010 20:45:36 | |
---|
Landola59: Sanoo mies jolla on avatarina Ron Jeremy?????? Hoksasinpas että mullahan tosiaan on kans.. Musiikin opiskelija |
EP 01.02.2010 22:08:12 (muokattu 01.02.2010 22:59:49) | |
---|
mack the knife: En mä tiedä pitikö tähän jotain pohtia, mutta mulle helppo. Keskimmäinen syrjään. Ehkä sentään kuitenkin neljänneksi noiden kolmen muun rinnalle, lähes tasavertaiseksi ..kulloisenkin tilanteen mukaan! : ) ..kauuuheeeta! |
mack the knife 01.02.2010 22:27:58 | |
---|
EP: Ehkä sentään kuitenkin neljänneksi noiden kolmen muun rinnalle, lähes tasavertaiseksi ..kulloisenkin tilanteen mukaan! : ) No ei. Kun tilalle, sehän onkin mun juttu. COVS n:o 1. |
Tbannuz 02.02.2010 19:44:21 | |
---|
Mä olen jostain kumman syystä alkanut karttamaan euron arvoisia viisuja. Ehkä johtuu siitä, että koko kilpailu on ihan hanurista. Hyvät naurut siltä kyllä saa! Ja jos halutaan hyvä show ja hyvä biisi, niin otetaan tällaisia mukaan: http://www.youtube.com/watch?v=31x2WpuSAkA#movie_player |
humppahanuristi 08.02.2010 14:17:06 | |
---|
Viheltäkääpä muuten tulipunaruusuja tuon kilpailukappaleen mukana, tai soittakaa tai laulakaa. Humpasta rautalankaan... |
artope 08.02.2010 15:16:52 | |
---|
humppahanuristi: Viheltäkääpä muuten tulipunaruusuja tuon kilpailukappaleen mukana, tai soittakaa tai laulakaa. Saman asian rekisteröin, ja on siinä pätkä Budapestin Yöstäkin... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
EP 08.02.2010 15:42:21 | |
---|
Jaa..a, on niin pitkä aika kun oon kumpaakaan soittanu ..mutta eipä taida kuitenkaan olla! |