paice60 02.06.2008 23:25:13 | |
---|
Ollaankos me sun kanssa jo lauantaina samoissa bileissä? Ollaanhan toki. Että pidä varasi. Vittu näitä hommia edelleenkin. |
kuunsirppi 03.06.2008 07:43:44 | |
---|
En muuten mäkään.. Varmaan niit tuhkamakkaroita oltiin rillaamassa.. Ai että tuhka.... Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
kuunsirppi 03.06.2008 07:44:08 | |
---|
Ollaanhan toki. Että pidä varasi. Tuukkos hakeen mua tanssiin vai ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Ukko 03.06.2008 16:01:58 | |
---|
Tuukkos hakeen mua tanssiin vai ;o) Sähän olet siellä estradilla duunissa ja me tanssataan. Joku roti sentään :/ Otetaas taas. |
kuunsirppi 03.06.2008 17:40:53 | |
---|
Sähän olet siellä estradilla duunissa ja me tanssataan. Joku roti sentään :/ No mutta eihän sitä tiedä, jos vaikka taukomusan aikana tuo paice innostuis hakee mua, tai sinä ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
manjaana 03.06.2008 18:56:43 | |
---|
No mutta eihän sitä tiedä, jos vaikka taukomusan aikana tuo paice innostuis hakee mua, tai sinä ;o) Varo ny ettet iha muusiks jalkojas tanssaa :oD -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
Ukko 03.06.2008 21:09:48 | |
---|
No mutta eihän sitä tiedä, jos vaikka taukomusan aikana tuo paice innostuis hakee mua, tai sinä ;o) Mun ja Paicen tanssilla on se yhtäläisyys että partneri kärsii sen jälkeen varvaskivuista ( Otetaas taas. |
isojussi 03.06.2008 23:13:05 | |
---|
Mun ja Paicen tanssilla... Wow - pahus, kun en pääse Lammille. Jää toikin näkemättä. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
manjaana 03.06.2008 23:31:11 | |
---|
Wow - pahus, kun en pääse Lammille. Jää toikin näkemättä. No voidaan vetää kauniit ja rohkeet, jos yhtään lohduttaa :))) -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
rintapek 04.06.2008 00:35:09 | |
---|
Wow - pahus, kun en pääse Lammille. Jää toikin näkemättä. No, mä korvaan vaivasi samantien. Jos mä menen tonne, niin sulta jää näkemäti ja kuulemati paljon ja kaikkea. Ja olet siitä vain iloinen. One kind of music only - the good kind |
rintapek 04.06.2008 01:30:09 | |
---|
No voidaan vetää kännit ja röyhkeet, jos yhtään lohduttaa :))) Pikkuisen editoin ja paremmaksi panin, vaikka itse sanonkin. One kind of music only - the good kind |
mack the knife 04.06.2008 12:39:16 | |
---|
No, mä korvaan vaivasi samantien. Jos mä menen tonne, niin sulta jää näkemäti ja kuulemati paljon ja kaikkea. Ja olet siitä vain iloinen. Onko se nyt saatana vieläkin jos? Muutama päivä aikaa, kai sä nyt jo osaat päättää. COVS n:o 1. |
rintapek 04.06.2008 15:06:08 | |
---|
Onko se nyt saatana vieläkin jos? No toi on vapaaehtoinen huvitus, jonka vuoksi en itteäni viitti liemeen laittaa. Ko kysyit, niin tosa aiemmin päivällä varmistui, että mulla sairis jatkuu tän kuun loppuun. Eli ei tartte maanantaiaamuksi lähteä duuniin. Nyt kun toi tekninen este on väistynyt, niin voin ruveta kyselemään paremman puoliskon mielipidettä asiaan. Ja selvittelemään hänen duunivuoronsa noin ensiksi. One kind of music only - the good kind |
jykke65 05.06.2008 11:16:34 | |
---|
Muistutuksena vielä että Sulo-niminen ruma sprintteri ja vielä rumempi kuski kiitää Turusta Forssan ja Hämeenlinnan kautta Lammille sunnuntaina about klo 10.00-12.00 välisenä aikana jos tällä matkalla kyydin tarvetta on, niin pikaviestinä tai meilillä tietoa mulle! Paluu maanantaina kunhan viralliset lukemat puhkupillissä niin sallivat, eli aikas myöhään =) Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =) |
tiina62 06.06.2008 11:35:00 | |
---|
Minä laskeudun sunnuntaina Suomussalmelta alas Lammille. Lähden laskeutumaan heti herättyäni. Saapumisaikaa en uskalla vielä arvuutella. Lammilta lähdetään maanantaina vasta kun sää sallii ;o) ja matkataan kohti Satakuntaa, Rauman seuduille. Kyllä on kiva nähdä teitä kaikkia. Aurinkoista viikonloppua! Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
korgie 06.06.2008 12:54:07 | |
---|
Minä laskeudun sunnuntaina Suomussalmelta alas Lammille. Tuukkonää helikopterilla? Sielä ei tainnu oikein kunnollista kiitorataa olla, meinaan... Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
kuunsirppi 06.06.2008 13:33:54 | |
---|
Minä laskeudun sunnuntaina Suomussalmelta alas Lammille. Lähden laskeutumaan heti herättyäni. Saapumisaikaa en uskalla vielä arvuutella. Lammilta lähdetään maanantaina vasta kun sää sallii ;o) ja matkataan kohti Satakuntaa, Rauman seuduille. Kyllä on kiva nähdä teitä kaikkia. Aurinkoista viikonloppua! Ajelehan varovasti. Mää tuun korgien kyydillä. Sopii parhaiten reitille. Kiitos muillekin kyydin tarjoajille ;o) Nähdään sunnuntaina! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
half 06.06.2008 13:58:12 | |
---|
Kotiudun keikoilta n. 7.00 sunnantaiaamuna. Pienet painajaiset ja Lammille. Perillä viimeistään 15.00. |
kuunsirppi 06.06.2008 14:17:55 | |
---|
Olis jo sunnuntai....ekaks pitää kuitenkin ne väärät äänet laulaa ja soittaa kuitenkin vielä Paicelle, Ukolle ja Jon Lordille....auts Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
paice60 06.06.2008 15:50:13 | |
---|
Olis jo sunnuntai....ekaks pitää kuitenkin ne väärät äänet laulaa ja soittaa kuitenkin vielä Paicelle, Ukolle ja Jon Lordille....auts Kommentti kirja on mukana. Voidaan sitten sunnuntaina purkaa sitä läpi, riittääköhän aika. Vittu näitä hommia edelleenkin. |