kuunsirppi 08.08.2007 21:05:35 | |
---|
En osaa vielä sanoa pääsenkö paikalle. Voi mennä viime tippaan,mutta tulen jos on vapaata. Toivottavasti pääsisit!! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
paice60 08.08.2007 21:55:47 | |
---|
En sitten tuo niitä Rolandeja kun alkoi tuollainen pulputus, perkele, en tuu itte ollenkaan kun ette kumminkaan leiki mun kaa...No tulen oikeasti ja ne rummut saa ihan oikeasti tuoda joku muu. Voin tuoda ne mun jos kovasti halutaan mutta ei väkisin. Otan mukaan golfmailat ja annan halukkaille opetusta suhteellisen halvalla. Vittu näitä hommia. |
manjaana 08.08.2007 21:58:01 | |
---|
En sitten tuo niitä Rolandeja kun alkoi tuollainen pulputus, perkele, en tuu itte ollenkaan kun ette kumminkaan leiki mun kaa...No tulen oikeasti ja ne rummut saa ihan oikeasti tuoda joku muu. Voin tuoda ne mun jos kovasti halutaan mutta ei väkisin. Otan mukaan golfmailat ja annan halukkaille opetusta suhteellisen halvalla. Herkeeppäs nyt, kaikki soittopelit ovat hyväksi havaittuja aina olleet... ps. ei mailoja kilttttti... Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
paice60 08.08.2007 21:59:41 | |
---|
Herkeeppäs nyt, kaikki soittopelit ovat hyväksi havaittuja aina olleet... ps. ei mailoja kilttttti... Eikös sun pitänyt saada opetusta siihen svingiin? No en tuo. Vittu näitä hommia. |
manjaana 08.08.2007 22:04:48 | |
---|
Eikös sun pitänyt saada opetusta siihen svingiin? No en tuo. Ai piti vai, sitä on taas oltu näemmä hutikassa.... *nolo* Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
paice60 08.08.2007 22:06:14 | |
---|
Ai piti vai, sitä on taas oltu näemmä hutikassa.... *nolo* No kattellaan sitten ilman mailoja. Sillai tieätkö että opastan takaapäin miten sitä mailaa pidellään! Vittu näitä hommia. |
paice60 08.08.2007 22:10:41 | |
---|
Muutenkos tulisit??? Ei se mihkään lähde, kunhan puhuu lämpimikseen. Vittu näitä hommia. |
KoskPaavo 08.08.2007 22:38:41 | |
---|
Minä haluan koittaa sitten Vanhamin hanuria jos hän paikalle tulee. Muuten en soita, kun repertuaarini sisältö ei istu tapahtuman luonteeseen. Joo kattotaan Vanhalan hanurin repertuaarit , en minäkään osaa tosin varmasti sanoa pääsenkö . Syklit lyhenee ikääntyessä. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
manjaana 08.08.2007 22:42:52 | |
---|
No kattellaan sitten ilman mailoja. Sillai tieätkö että opastan takaapäin miten sitä mailaa pidellään! Jou, tuo jo kuulostaa joltain :oD Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
Aune 08.08.2007 22:54:50 | |
---|
Joo kattotaan Vanhalan hanurin repertuaarit , en minäkään osaa tosin varmasti sanoa pääsenkö . Syklit lyhenee ikääntyessä. Toivottavasti pääset. Ei tietysti voi itsekään tietää onko edes hengissä tuolloin. Olisi kyllä kiva nähdä tyyppejä ihan livenä kun ei ole ikinä kehenkään törmännyt ikinä missään koskaan. (Ainakaan tietoisesti.) Otsa kurtussa. |
baron 09.08.2007 01:55:47 (muokattu 09.08.2007 02:23:55) | |
---|
Jos minä tuonne pääsen tulemaan niin nimenomaan haluan haitarin mukaan ottaa Kyllä KoskPaavon haitarinsoitto on ollut todellinen ilonaihe miiteissä ja Aunelle terveisiä, että mikään inhimillinen ei ole humpansoittajille vierasta eli genre kuin genre käy, ainakin aikaisemmin on käynyt. PS Tuo kahden kiipparin systeemi toimi mielestäni hyvin Lammilla ja toivoisin, että joku muukin toisi kiipparit Plevnaan. Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes. |
kuunsirppi 09.08.2007 11:21:57 | |
---|
Tuli sitten tarjouspyyntö Bänditorilaisille 5.1.08 hääkeikalle. Vastasin kohteliaasti, että olemme varattuja. Saas nähdä, kuka meistä lähtee keikalle ja kuka tulee rennoin ottein pikkuesoihin ;o) Mä en tee enää sitä virhettä, että lähtisin pikkuesojen jälkeisenä päivänä minkäänlaiselle keikalle :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
tiina62 09.08.2007 11:35:06 | |
---|
Tuli sitten tarjouspyyntö Bänditorilaisille 5.1.08 hääkeikalle. Vastasin kohteliaasti, että olemme varattuja. Saas nähdä, kuka meistä lähtee keikalle ja kuka tulee rennoin ottein pikkuesoihin ;o) Mä en tee enää sitä virhettä, että lähtisin pikkuesojen jälkeisenä päivänä minkäänlaiselle keikalle :o/ No mikä ettei, sitähän on valmiiksi juhlatunnelmissa silloin? *hihhiih* Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
kuunsirppi 09.08.2007 11:38:54 | |
---|
No mikä ettei, sitähän on valmiiksi juhlatunnelmissa silloin? *hihhiih* No joo ja valmiiks väsyny, kun ei nuku yhtään ja pienessä krapulassa jne... Viime Tampesterin pikkuesojen jälkeen lähdin ekaks laulaan vihkitilaisuuden musan ja sen jälkeen illaks vielä hääjuhlaan bändin kans ja voin sanoo, että olihan oikeesti pirullinen veto. Koskaan en oo niin paljon töppäilly, kun silloin ja yöllä kotiin Mäntsälästä ajaessani meinasin kaks kertaa nukahtaa rattiin. Onneks toisen kerran esti poliisien pysäyttäminen ja puhalluttaminen ja toinen oli sen verran lähellä kotia, että ihan tsemppaamalla pääsin kotiin asti. nimim. ei enää koskaan Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
tiina62 09.08.2007 14:03:23 | |
---|
No joo ja valmiiks väsyny, kun ei nuku yhtään ja pienessä krapulassa jne... Viime Tampesterin pikkuesojen jälkeen lähdin ekaks laulaan vihkitilaisuuden musan ja sen jälkeen illaks vielä hääjuhlaan bändin kans ja voin sanoo, että olihan oikeesti pirullinen veto. Koskaan en oo niin paljon töppäilly, kun silloin ja yöllä kotiin Mäntsälästä ajaessani meinasin kaks kertaa nukahtaa rattiin. Onneks toisen kerran esti poliisien pysäyttäminen ja puhalluttaminen ja toinen oli sen verran lähellä kotia, että ihan tsemppaamalla pääsin kotiin asti. nimim. ei enää koskaan Huh huh! Sulla oli suojelusenkeli mukana. Mutta oikeassa olet, ei kannata riskeerata. Sen verran tulee ajettua minunkin, että tiedän mitä se on. Eikä nuo laulusuoritukset ole meikäläiselläkään ollut huipussaan krapulapäivinä. Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
isojussi 09.08.2007 14:34:19 | |
---|
Tuli sitten tarjouspyyntö Bänditorilaisille 5.1.08 hääkeikalle. Vastasin kohteliaasti, että olemme varattuja. Saas nähdä, kuka meistä lähtee keikalle ja kuka tulee rennoin ottein pikkuesoihin ;o) Mä en tee enää sitä virhettä, että lähtisin pikkuesojen jälkeisenä päivänä minkäänlaiselle keikalle :o/ Susta ei kans tuu koskaan oikeeta muusikkoo, jos se on aina tommosta.... Mä tarjosin sitä keikkaa - vastahan se on ehtoolla. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
kuunsirppi 09.08.2007 14:51:49 (muokattu 09.08.2007 14:52:21) | |
---|
Susta ei kans tuu koskaan oikeeta muusikkoo, jos se on aina tommosta.... Mä tarjosin sitä keikkaa - vastahan se on ehtoolla. No hyvä, että tarjosit ja sähän meet kuitenkin tuolta esoista kotiin nukkumaan, toisin kun mä :o/ Mulla on vielä kotiinkin pitkä matka Tampesterista ja sitten olis ollu toi keikka, niin no way! Haluan riekkua ja juhlia sen verran, kun sillä kertaa huvittaa ilman, että pitää miettiä, että huomenna pitää selviytyä keikalle. edit: niin ja ei taida tulla...siis sitä muusikkoo, mutta näin vaan nyt mennään ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Ukko 09.08.2007 16:28:49 | |
---|
Mukana ovat: laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Mie voin pienellä varauksella tulla myös. |
kuunsirppi 09.08.2007 16:47:43 (muokattu 09.08.2007 16:49:24) | |
---|
Mukana ovat: laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie edit: lisätty korgie, koska jostain kumman syystä listassa ei ollu hänen nimeään Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
korgie 09.08.2007 19:02:00 | |
---|
Minä haluan koittaa sitten Vanhamin hanuria jos hän paikalle tulee. Joku voi tonkin ajatella kaksimielisesti. Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta? |