jjussila 27.06.2007 22:29:23 | |
---|
Mulla on henkinen ikä vasta 20. Tuoppia. rippikoulua käyn mä ...... ..ei helev...olisko noin?..... |
baron 27.06.2007 22:30:32 | |
---|
Päästä eläkkeelle? Eläkkeelle joutuu kun on niin vajavainen että on epäkelpo työelämään! Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |
uruttaja 27.06.2007 22:31:16 | |
---|
Päästä eläkkeelle? Eläkkeelle joutuu kun on niin vajavainen että on epäkelpo työelämään! Näinhän se menee, mutta onneksi kelpo humpanlyöntiin. |
jon lord 27.06.2007 22:34:27 | |
---|
Olisi se sulla korkea aikakin jo mennä töihin. Lorvaillut vaan kaikki nämä vuodet, soitellut vaan. Sä et ole tehnyt edes sitä lorvailua. PAUKUTELLUT vaan rumpua , ei se ole edes soittamista. Lainaan tässä hieman Väinö Linnan Pohjantähteä vähän mukaellen; mistäs ne soittajat eläkkeelle lähtee? Eihän semmoinen voi töitä lopettaa joka ei niitä ole edes tehnyt. COVS jäsen N.o 3 |
paice60 27.06.2007 22:41:32 | |
---|
Sä et ole tehnyt edes sitä lorvailua. PAUKUTELLUT vaan rumpua , ei se ole edes soittamista. Lainaan tässä hieman Väinö Linnan Pohjantähteä vähän mukaellen; mistäs ne soittajat eläkkeelle lähtee? Eihän semmoinen voi töitä lopettaa joka ei niitä ole edes tehnyt. Mutta on kovaa hommaa kun vertaa tohon koskettimien näpräämiseen. Vittu näitä hommia. |
baron 27.06.2007 22:54:45 | |
---|
Mutta on kovaa hommaa kun vertaa tohon koskettimien näpräämiseen. Ja vielä kovempaa jos itse roudaisi laitteensa mutta sellaista rumpalia en ole vielä nähnyt. Ainakin meidän rumpalilta kerran jäi rummut keikkapaikalle kun kukaan muu ei niitä roudannut keikkabussiin (tai siis taksiin) Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |
Lennu 27.06.2007 22:56:47 | |
---|
Mutta on kovaa hommaa kun vertaa tohon koskettimien näpräämiseen. Meinasin vastata, että ei mitään verrattuna siihen, kun on sormet rakoilla ja joutuu kiippareita tiskaamaan koko ajan, mutta tajusin ajoissa että se olis tahditonta (kuten pääosin mun soittohommatkin), niin pyydän jo ajatusta anteeksi. |
baron 27.06.2007 22:59:12 | |
---|
Oonhan mä kertonut tän tällä palstalla aiemminkin, mutta jostain luin että joskus 30-luvulla laulajien ja rumpalien liksat oli puolet muitten liksoista kun ne ei olleet muusikoita. Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |
uruttaja 27.06.2007 23:00:25 | |
---|
Oonhan mä kertonut tän tällä palstalla aiemminkin, mutta jostain luin että joskus 30-luvulla laulajien ja rumpalien liksat oli puolet muitten liksoista kun ne ei olleet muusikoita. 70-luvulla urkuireille maksettiin puoltoistakertaisia palkkoja muihin verratuna, |
baron 27.06.2007 23:01:34 | |
---|
70-luvulla urkuireille maksettiin puoltoistakertaisia palkkoja muihin verratuna, Mä arvasin että jotain kieroa sen hammond-villityksen takana piti olla. Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |
uruttaja 27.06.2007 23:03:19 | |
---|
Mä arvasin että jotain kieroa sen hammond-villityksen takana piti olla. Arvasit ihan oikein. Mutta appropo, meistä ei ole kovin mini eläkkeellä. |
Sertzo S 28.06.2007 08:10:54 | |
---|
Miksi et jää heti. Annappas kullanarvoinen neuvo, että miten se tapahtuisi käytännössä. |
uruttaja 28.06.2007 09:35:11 | |
---|
Annappas kullanarvoinen neuvo, että miten se tapahtuisi käytännössä. Lääkärin kautta. Toinen vaihtoehto on se työttömyyseläkeputki. |
isojussi 28.06.2007 10:04:49 | |
---|
Päästä eläkkeelle? Eläkkeelle joutuu kun on niin vajavainen että on epäkelpo työelämään! Älä viitsi, Barska. Eiköhän kaikilla oo oikeus jäädä hyvissä ruumiin ja sielun voimissa pois työelämästä nauttimaan työnsä hedelmistä ja viettämään kissan päiviä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
uruttaja 28.06.2007 10:08:08 | |
---|
Älä viitsi, Barska. Eiköhän kaikilla oo oikeus jäädä hyvissä ruumiin ja sielun voimissa pois työelämästä nauttimaan työnsä hedelmistä ja viettämään kissan päiviä. Monet ei pääse, eikä joudu. Tuoni niittää ennen. Monella ei ole taloudellisia edellytyksiä jäädä eläkkeelle ja on pakko tehdä töitä niin kauan, kuin henki rahisee. Tuota sinun ideaasi sinällään komppaan täysin rinnoin. Ne eläkkeethän on ainakin osittain itse maksettuja. |
isojussi 28.06.2007 10:11:49 | |
---|
Monet ei pääse, eikä joudu. Tuoni niittää ennen. Monella ei ole taloudellisia edellytyksiä jäädä eläkkeelle ja on pakko tehdä töitä niin kauan, kuin henki rahisee... Toki - tätähän tässä itse kukin pelkää. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
baron 28.06.2007 10:16:15 | |
---|
Älä viitsi, Barska. Eiköhän kaikilla oo oikeus jäädä hyvissä ruumiin ja sielun voimissa pois työelämästä nauttimaan työnsä hedelmistä ja viettämään kissan päiviä. Kenen luulet sen sunkin eläkkeesi maksavan? Tulossa on tilanne että puolet on/olisi eläkkeellä ja maksajat haluavat muutakin tehdä kun edellisen sukupolven eläkkeitä maksella. P-puhetta että itse olisi eläkkeensä maksanut, ne on käytetty edellisen sukupolven eläkkeisiin. Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |
uruttaja 28.06.2007 10:18:24 (muokattu 28.06.2007 10:19:06) | |
---|
Kenen luulet sen sunkin eläkkeesi maksavan? Tulossa on tilanne että puolet on/olisi eläkkeellä ja maksajat haluavat muutakin tehdä kun edellisen sukupolven eläkkeitä maksella. P-puhetta että itse olisi eläkkeensä maksanut, ne on käytetty edellisen sukupolven eläkkeisiin. Näin väitetään. No johonkin ne minunkin maksamat Tael:lit,Tel:lit ja Yel:lit on menny. Samaten vapaaehtoiset eläkemaksut. Joku niistä nauttii parhaillaan.HOHO. EDIT: eipäs siis olekkaan ihan paskapuhetta, kyllä mun omaeläkkeen maksaja olen mä. |
isojussi 28.06.2007 10:22:54 | |
---|
Kenen luulet sen sunkin eläkkeesi maksavan? Tulossa on tilanne että puolet on/olisi eläkkeellä ja maksajat haluavat muutakin tehdä kun edellisen sukupolven eläkkeitä maksella. P-puhetta että itse olisi eläkkeensä maksanut, ne on käytetty edellisen sukupolven eläkkeisiin. Tääkin on täysin totta - mä tarkoitinkin enemmänkin sitä, että kun on ikänsä tehnyt töitä, ansaitsee päästä pois työelämästä ottamaan rennosti niin, että pystyy eläkepäivistään nauttimaan. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
baron 28.06.2007 10:25:58 | |
---|
Tääkin on täysin totta - mä tarkoitinkin enemmänkin sitä, että kun on ikänsä tehnyt töitä, ansaitsee päästä pois työelämästä ottamaan rennosti niin, että pystyy eläkepäivistään nauttimaan. Mitä mä oon vierestä katsonut, ihmisillä on hirveä pyrkimys eläkkeelle ja sitten kun ne pääsee, ne istuu aamusta iltaan kaljalla. Tietysti nautinto sekin jollekin. Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |