levesinet 24.08.2022 18:36:14 | |
---|
Jösseltä tuli taas tiukka biisi. |
Ukko 25.08.2022 10:05:55 | |
---|
COVS jäsen nro 6 |
The 1 27.08.2022 01:20:06 (muokattu 27.08.2022 22:27:38) | |
---|
Katselin tuota selviytyjät ohjelmaa missä Eija Kantola oli ilman meikkiä niin eikö silloin voisi mennä meikittömänä laulamaan myös keikoille. Tarkoitan sitä että Eija ilman meikkiä oli niin suloinen. |
Epämuusikko 27.08.2022 03:21:11 | |
---|
The 1: Katselin tuota selviytyjät ohjelmaa missä Eija Kantola oli ilman meikkiä niin eikö silloin voisi mennä meikittömänä laulamaan myös keikoille. Eijan bändissä on hyvä rumpali. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
levesinet 27.08.2022 20:09:21 | |
---|
Aah, nyt mä ymmärrän kaiken: Halla-aho käytti perunajauhoja. (Persut jauhotti vihervasemmistolaisia niin perusteellisesti että sitä alkoi tulla ulos sieraimista. Liekö taikuri itsekin pelästynyt, sillä siirtyi syrjään. Alkoi koronavillitys. Kaiken kansan piti oppia uudet pelisäännöt. Koronapelissä perunajauhoja käytetään liukastusaineena. Koronan jäädessä pois muodista pääministeri ymmärsi, että liukastusainetta voi hyödyntää myös tanssilattialla. Siispä tanssiklubille siirtyminen oli ekoteko, johtajamme on sivistynyt tanssikulttuurin tuntija ja kaikki on persujen syytä.) |
The 1 27.08.2022 22:23:04 | |
---|
Jore Marjaranta on hyvä laulaja vaikka toi suomi osasto ei sille kyllä sovi. |
The 1 27.08.2022 22:24:44 | |
---|
Epämuusikko: Eijan bändissä on hyvä rumpali. Oli siellä kuulemma hyvä kitaristikin. |
The 1 30.08.2022 15:44:40 (muokattu 30.08.2022 15:52:42) | |
---|
Katsoin elokuvan Onnentyttö siinä pääosaa esitti Irina Milan elokuva oli aika hyvä Matti Pellonpää esitti Jazz yhtyeen rumpalia. Minulle Irina Milan kolahti joskus 70 luvulla kappaleella " Tule joskus katsomaan" |
rintapek 01.09.2022 18:43:01 | |
---|
Tuli taannoin hankittua ittelleni menopeli. Tommoinen sähköskootteri. Kulkee hurjat 25 mut akuilla ajaa n.120km latauksella ja näköjään mulla on ollu patoutuneita liikkumistarpeita ku mittariin on tullu kuukaudessa jo 700km mun oli ihan pakko tehdä siitä laulu. Ymmärrättehän. Oli pakko. Jos haluatte kuulla niin linkki on tossa: https://maihinnousu.net/s/32084Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä.
Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita. |
The 1 01.09.2022 23:58:48 (muokattu 02.09.2022 00:05:58) | |
---|
Sinua sitten rupesi laulattamaan kuten entisellä kulkiapojalla. |
The 1 02.09.2022 00:20:23 | |
---|
Poimin omenoita niin kaveri oli hommannut vanhan Jaava merkkisen moottoripyörän muistan kun lapsena saimme sen käymään ja kolme vallatonta kersaa painoi sillä sydänmaankylän teitä ja kun saavuimme niin setä Heikkille oli meille sarattelut mitä pohjanmaala käytettiin paitsi "vittu" sanaa ei koskaan taivahan ja perkelehen niitä tuli mutta Java oli paras moottoripyörä millä olen kersana ajanut. :) |
rintapek 02.09.2022 00:20:44 | |
---|
The 1: Sinua sitten rupesi laulattamaan kuten entisellä kulkiapojalla. Aina joskus laulattaa. Moinen tauti on vaivannut mua koko ikäni. Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä.
leprechaun 06.09.2022 23:46:39 | |
---|
rintapek: Tuli taannoin hankittua ittelleni menopeli. Tommoinen sähköskootteri. Kulkee hurjat 25 mut akuilla ajaa n.120km latauksella ja näköjään mulla on ollu patoutuneita liikkumistarpeita ku mittariin on tullu kuukaudessa jo 700km mun oli ihan pakko tehdä siitä laulu. Ymmärrättehän. Oli pakko. Jos haluatte kuulla niin linkki on tossa: https://maihinnousu.net/s/32084 Sähkökulkimien hyötysuhde on tosi kova. Itsekin ajellut sähköautoilla kohta 13 vuotta. Haluaisin arvostella lauluasi: Hyvät ja oivaltavat sanat ja ihan hyvä melodia. Esitys ihan ok ja edustaa hyvin vanhaa kuplettiperinnettä. Ja sitten huonot: Tekisit levyllisen noita että pääsis kuuntelemaan vaikka autoa ajaessa. Suostuisin maksamaan levystä kohtuullisen korvauksen. Ai mikä on se huono juttu? No kun levy ei ole myynnissä. |
leprechaun 06.09.2022 23:59:04 | |
---|
The 1: Minusta tuntuu että kun kansanedustajat jälleen saapuvat työpaikoilleen niin valtava härdelli alkaa Marinin toimista ja taas oikeat asiat jää pöydälle. Suomi on valmiustilassa sotatoimet on viritetty viimeisenpäälle ja meillä poliitikot viettää kesälomaansa ja kansa on kusessa kaikkien kallistuessa mitä tässä nyt on tapahtumassa ja kuka on johtaja joka ottaa vastuun tästä kaikesta sitä minäkin kysyn? Ainakin siinä olen samaa mieltä että Marinin ihan normaaleista bileistä ja juhlista on väännetty ihan idioottijuttuja. Jotkut hyvin vanhoilliset, menneessä elävät toimittajat ja puolueihmiset, eivät ole varmaan käyneet ulkona pitkään aikaan katsomassa miten maailma on muuttunut. Siinä mielessä lehdistön itsestään haluama kielikuva "vallan vahtikoirat" pitäisi muuttaa muotoon "vallan rakkikoirat". Marinin huumetestijuttu oli ihan pöhkö. Noin muuten, Putinin häsläykset muuttivat asioita ja niiden ratkaiseminen ei olle ihan helppoa. Näissä tiukoissa kaarteissa Marinin joukko on hoitanut hommat ihan hyvin. |
leprechaun 07.09.2022 00:04:23 | |
---|
The 1: Minäkin pyydän anteeksi kaikkia komenttejani ja jos kuvia löytyy ja videoita niitäkin pyydän anteeksi. Minä en pyydä mitään anteeksi koska kirjoitan mitä mieltä olen. En kyllä muista mitään loukkaavaa kirjoittelua.... ehkä nuo karaoke/elävä musiikki mutten pyydä niitäkään anteeksi. |
Ukko 07.09.2022 14:34:36 | |
---|
leprechaun: Ainakin siinä olen samaa mieltä että Marinin ihan normaaleista bileistä ja juhlista on väännetty ihan idioottijuttuja. Jotkut hyvin vanhoilliset, menneessä elävät toimittajat ja puolueihmiset, eivät ole varmaan käyneet ulkona pitkään aikaan katsomassa miten maailma on muuttunut. Siinä mielessä lehdistön itsestään haluama kielikuva "vallan vahtikoirat" pitäisi muuttaa muotoon "vallan rakkikoirat". Marinin huumetestijuttu oli ihan pöhkö. Noin muuten, Putinin häsläykset muuttivat asioita ja niiden ratkaiseminen ei olle ihan helppoa. Näissä tiukoissa kaarteissa Marinin joukko on hoitanut hommat ihan hyvin. Kyllä vain. Asia mikä harmittaa aika montaa vanhempaa setämiestä. COVS jäsen nro 6 |
The 1 07.09.2022 20:23:02 (muokattu 07.09.2022 20:29:50) | |
---|
Minä kun olen vanha setämies ja olen seurannut sitä aika tiiviisti niin tietämättömyys asoista on melkein kaikilla asioihin puutteellinnen ainoa kansanedustaja joka tietää ja osaa ilmaista asiansa on Anna Kontula. |
The 1 07.09.2022 20:37:02 (muokattu 07.09.2022 20:48:47) | |
---|
Tampereen Muusikot ry täytti 100 vuotta 9.2 2021 Pääsemme lokakuussa vihdoin juhlimaan11.10 2022 klo 16 toivotamme kaikki tervetulleeksi Raatihuonelle kaupungin vastaanotolle. Asu tumma puku. PS. Kirje on lähetetty ja siihen toiminta ohjeet. |
rintapek 07.09.2022 20:39:45 | |
---|
Saisko pyytää et pidettäis aroma puhtaasti perinteisessä paskanjauhannassa eikä sotkettais aroman tervettä vanhan viinan ja mahorkanhajua politiikan epäterveellä odöörillä. Poliitikothan ei saa nykyään enää laulaa, tanssia, juoda viinaa, polttaa tupakkaa, sekstailla eikä harrastaa mitään paheita niin kaikki perinteiset aroman aiheet kun on siivottu politiikasta pois, niin miks tuoda politiikkaa aromaan? Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä.
The 1 07.09.2022 20:43:32 (muokattu 07.09.2022 21:05:25) | |
---|
Piippuakaan ei saa enää polttaa saako sitä Aromaakaan enää niin että jauhetaan nyt vain paskaa. Muuten nykyään kun teksi jointin Aromasta keikka tauolla niin siinä olis huumepoliisi viemässä solistia . vitsi vitsi. |