v_m_kangas 29.09.2006 16:23:33 | |
---|
Musta alkaa tuntua, että visioimani keikkapalkkion jakosuhde jakautuisi sittenkin oikeudenmukaisimmin niin, että rumpalille jaetaan 70 % ja basistille 30%. Heh, teillähän on hyvät kemiat siellä päntisä vai ootko sinä siis nuo kumpikin hlö? Tai siis siten, että Solttoni on tuo 100% ja sinä kamppailet siitä parhaimman tiluttajan tittelistä :) Humppaa tai soita humppaa |
Ukko 29.09.2006 16:34:39 | |
---|
Jaahah, mistähän löytyy linkki tuon kisan säännöistä? Eräs toinen kisa on tuossa työn alla tai paremminkin harkinnassa. Yksi teksti siihen on tullut jo hovisanoittajaltani, mutta vielä en ole ryhtynyt duuniin.:) Katso SAK:n kotisivuilta. Siellä löytyy säännöt. Heikki Salo toimii tuomarina ja muutenkin kun aihe on mikä on niin se lienee aika lyriikka voittoinen skaba. |
Ukko 29.09.2006 16:43:33 | |
---|
Joo, pojat ne jaksaa. Joo. Mä tuun mukaan vasta kolmannessa erässä ;) |
Ukko 29.09.2006 16:45:30 | |
---|
Se on taidetta! On, mutta Reijo Antero Leppänen on huimasti edellä. |
isojussi 29.09.2006 17:34:40 (muokattu 29.09.2006 17:35:54) | |
---|
...Hyvä OMB/komppisyna tai muu sekvensseritaustahässäkkä kuulostaa paremmalta kuin paska bändi. Piste..... Kiitos - jos olisin alan miehiä, sait p****ttä - nyt saat vaan Suomen suurimman yhden miehen orkesterin halauksen. Siis en tarkoita, että sinäkään olisit alan miehiä.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 29.09.2006 17:38:01 | |
---|
Just näin. Ei OMB oo sama asia kuin bändi. Mut OMB:ssa on se ero levyyn/sekkaritaustaan, et arrangeria pitää koko ajan ohjata livenä, ei se kuitenkaan ihan itestään pyöri.. No mites jos soittaa muutakin, kuin kiipparia - ei niitä vasurisointuja soi sillon koko ajan pöläytellä? Onks semmonen (=tämmönen) sit huonompi, kuin komppisynanpitelijä? Entäs showwaus? Siitä topit kuitenkin loppupelissä maksaa.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
tiukkapipo 29.09.2006 18:47:32 | |
---|
Heh, teillähän on hyvät kemiat siellä päntisä vai ootko sinä siis nuo kumpikin hlö? Tai siis siten, että Solttoni on tuo 100% ja sinä kamppailet siitä parhaimman tiluttajan tittelistä :) Hyvät asiat pysyy ja paranee - ja varsinkin tuo kemiapuoli paranee jos visioni kaiken viinan kuulumisesta rumpalille(yhtyeen tärkein henkilö) toteutuu käytännössä. En mä mitään Solttoonia käytä - lätkyttelen paljaalla kapulalla. |
Ukko 29.09.2006 20:57:36 | |
---|
En mä mitään Solttoonia käytä - lätkyttelen paljaalla kapulalla. Et siis käytä kumia sinä vastuuntunnoton yksilö :/ |
jjussila 29.09.2006 21:02:05 | |
---|
Hyvät asiat pysyy ja paranee - ja varsinkin tuo kemiapuoli paranee jos visioni kaiken viinan kuulumisesta rumpalille(yhtyeen tärkein henkilö) toteutuu käytännössä. En mä mitään Solttoonia käytä - lätkyttelen paljaalla kapulalla. Kohta ompi kapulassa ....tartunta..... ja se tipahtaa, niin kuin aina runpaleilta... .. näin!?.. |
paice60 29.09.2006 21:31:11 | |
---|
Musta alkaa tuntua, että visioimani keikkapalkkion jakosuhde jakautuisi sittenkin oikeudenmukaisimmin niin, että rumpalille (bändin oikeasti tärkeimmälle soittajalle - sanon sen suoraan, enkä yritä piilottaa sitä johonkin implisiittisen lappu -, transponointi ja omb-väännön alle. Voi V mä olen hyvä, tärkeä ja teitä kaikkia parempi sekä ihmisenä että muusikkona! Ja vaikken oikeasti osaa soittaakaan niin hyvin kuin jotkut, niin soitossani on sentään aitoa fiilistä! ) jaetaan 70 % ja basistille 30%. Muille rimputtajille ja hiplaajille riittänee jos järjestetään illan lopuksi yleisöäänestys siitä kuka on bändin kovin soittaja lapuilla tai ilman. Jos äänestystulos ei arvon taiteilijoita miellytä niin transponoikoot toisiaan turpaan sillä välin kun komppiryhmä hoitaa miesten työt. Ja kaikki viinat kuuluu rumpalille, bändin tärkeimmälle ihmiselle ja useimmissa tapauksissa myös parhaalle muusikolle. Onhan täällä sentään asiaakin. Olet hieno ihminen. Miks´ mä oon täällä? |
tiukkapipo 29.09.2006 21:35:51 | |
---|
Onhan täällä sentään asiaakin. Olet hieno ihminen. Tiedän sen. |
paice60 29.09.2006 21:36:55 | |
---|
Tiedän sen. Hyvä että on itsetunto kohdallaan. Jatka valitsemallasi tiellä. Miks´ mä oon täällä? |
uruttaja 30.09.2006 00:31:29 | |
---|
Totta haastat. Oli muuten aikamoinen kokemus kuulla viikonloppuna erästä sekkariryhmää, missä on entinen rinsessa ja pari ulkomaalaista. Pepito corason. |
Tankero 30.09.2006 01:12:42 | |
---|
Pepito corason. HAHAHAHAHAHA OIJOI. ja Huh huh Varmasti, vissiin. |
Timi 30.09.2006 09:43:18 | |
---|
Taitaa olla niin että tänään en jaa. Kylmän viileesti! |
baron 30.09.2006 10:38:30 | |
---|
Pepito corason. Corazon = sydän espanjaksi "Speaking about music is like dancing about architecture" |
jon lord 30.09.2006 11:25:01 | |
---|
Musta alkaa tuntua, että visioimani keikkapalkkion jakosuhde jakautuisi sittenkin oikeudenmukaisimmin niin, että rumpalille jaetaan 70 % ja basistille 30%. . Onkohan Burana loppu?? Kannattaisi käydä lääkärillä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Ukko 30.09.2006 11:29:46 | |
---|
Onkohan Burana loppu?? Kannattaisi käydä lääkärillä. Eikä se mieliala lääkityskään taida olla kohdallaan :) |
Anonymous-jazz 30.09.2006 13:55:09 (muokattu 30.09.2006 13:55:29) | |
---|
Voi ristus vielä sitä päivää kun Liimiksille jää pienin siivu lopullisesta kakusta... Mitä eroa on basistilla ja kellolla?
Kello pysyy tahdissa. |
Ukko 30.09.2006 15:15:25 | |
---|
Voi ristus vielä sitä päivää kun Liimiksille jää pienin siivu lopullisesta kakusta... Ja kuu on juustoa ja joulupukki on oikeasti olemassa ja ..................... |