Aihe: Lordin biisi.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
uruttaja
26.05.2006 17:54:49
Minua eivät toista kertaa ottaneet. Kuulemma olin "liian akateeminen" Saavutus lienee sekin.

HOHO. Sun pitää treenata. Tupakinpoltto ja viinan juonti on apuna.
isojussi
27.05.2006 13:02:00
Noni - V1,2, valmistusaika 10 minuuttia:

http://members.surfeu.fi/isojussi/axe

Wings on my back, horns on my head......
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
omarklah
27.05.2006 13:08:20

HOHOO!!! +++
Koska alkaa sarjatuotanto ja mikä on ovh ?
Tää sit sanois tälleen...
manjaana
27.05.2006 13:09:54

Hehheh, tuosta se lähtee..
MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit
EP
27.05.2006 13:10:54

Olen sanaton.. 8)
isojussi
27.05.2006 13:12:08
HOHOO!!! +++
Koska alkaa sarjatuotanto ja mikä on ovh ?

Tänään pitäs vejää HRH bilebändin keikalla. Aattelin että on sitten jotain rekvisiittaakin.

Siivet kun vielä jostain....

Karun näkönen toi terä, mutta nyt ei oo aikaa hieroo liikaa. Valot ja savukoneet tekee loput.
Sertzo S
27.05.2006 14:16:26

HOOHHHZZ!!! Tarttilan tekijämies yllätti kaikki! :)
Roku
27.05.2006 14:35:53
Vanhat,risat sateenvarjot,saisko väsättyy?
Rock'n'roll pidentää murrosikää
isojussi
28.05.2006 11:18:03
Vanhat,risat sateenvarjot,saisko väsättyy?

Siiptsydeemi oli kans. Semmonen reppuna selkäänpuettava. Kärkiväli about kolme metriä. Siipimatskuna musta jätesäkki. ne oli ylimmäräisellä vyöllä supussa ja kun avasin vyö, siivet aukes. Jousena toimi sama materiaali, kuin tapparan terässäkin.
R.Syke
28.05.2006 11:53:43
Siiptsydeemi oli kans. Semmonen reppuna selkäänpuettava. Kärkiväli about kolme metriä. Siipimatskuna musta jätesäkki. ne oli ylimmäräisellä vyöllä supussa ja kun avasin vyö, siivet aukes. Jousena toimi sama materiaali, kuin tapparan terässäkin.

-Kato, prh. Mitäs ylleisö?
isojussi
28.05.2006 12:51:40
-Kato, prh. Mitäs ylleisö?

Haltioissaan on understatement. Paikalla oli suomalaisten lisäksi ainakin hollantilaisia, tanskalaisia ja belgialaisia.
R.Syke
28.05.2006 12:53:54 (muokattu 28.05.2006 12:55:35)
Haltioissaan on understatement. Paikalla oli suomalaisten lisäksi ainakin hollantilaisia, tanskalaisia ja belgialaisia.

Heh. Järjestit siis 'jälki'euroviisun :D

Pistä se asu omaan kuvaan!
EP
28.05.2006 12:57:58

Kannatetaan!
isojussi
28.05.2006 12:59:57

Hmm......miksei....
ÄM
28.05.2006 16:41:30

Meillä kanssa saavutti valtavan sukseen, kun päätettiin hääkeikka HRH:n. Rekvisiittaa ei ollu savujen ja valojen lisäksi, kuin naamarit Iltalehdestä.

Meikäläisen laulusuorituksen vaan myrkytti yks räkäkännissä oleva naisihminen. Turakainen oli tuppaantunut lavan sivussa olevaan takaeteiseen hengailemaan ja halusi kokoajan tarjota juotavaa. No koko HRH meni niin, että se oikeesti työns kaikin voimin kaljatölkkiä mun naamaa vasten, kun mä yritän laulaa ja soittaa kioskia. Bisse valui rinnuksilla ja tölkki kolisi mikkiin. Ja tää alko heti sen ekan kertsin jälkeisen väliosan jälkeen, josta eteenpäin ei laulussa ole juuri taukoa, niin ei päässy sanomaan. Ja mitkään eleet ja ilmeet ei menny perille sitten ollenkaan. Miksei se tullu aiemmin keikan aikana juottamaan, kun ei ollut laulettavaa, olis voinu hörppiä ihan rauhassa. No se on välillä tämmöstä. Ens keikalla miinoitan setin ympäristön ja vedän räkkiin voimavirran, jotta tuloo sähköaita.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Tankero
28.05.2006 17:00:11
Meillä kanssa saavutti valtavan sukseen, kun päätettiin hääkeikka HRH:n. Rekvisiittaa ei ollu savujen ja valojen lisäksi, kuin naamarit Iltalehdestä.

Meikäläisen laulusuorituksen vaan myrkytti yks räkäkännissä oleva naisihminen. Turakainen oli tuppaantunut lavan sivussa olevaan takaeteiseen hengailemaan ja halusi kokoajan tarjota juotavaa. No koko HRH meni niin, että se oikeesti työns kaikin voimin kaljatölkkiä mun naamaa vasten, kun mä yritän laulaa ja soittaa kioskia. Bisse valui rinnuksilla ja tölkki kolisi mikkiin. Ja tää alko heti sen ekan kertsin jälkeisen väliosan jälkeen, josta eteenpäin ei laulussa ole juuri taukoa, niin ei päässy sanomaan. Ja mitkään eleet ja ilmeet ei menny perille sitten ollenkaan. Miksei se tullu aiemmin keikan aikana juottamaan, kun ei ollut laulettavaa, olis voinu hörppiä ihan rauhassa. No se on välillä tämmöstä. Ens keikalla miinoitan setin ympäristön ja vedän räkkiin voimavirran, jotta tuloo sähköaita.

HOHO Uusia innovaatioita turakaisten varalle. +
Varmasti, vissiin.
DVD
28.05.2006 17:27:53
..yks räkäkännissä oleva naisihminen...

Ne on vaikeita tapauksia. Eilisella keikalla tuo "sama" nainen tuli kesken kaiken lavalle kiehnaaman ja pussailemaan. En voinut kovin väkivaltaisesti vastustella, enkä toisaalta antaa kovin pussatakaan kun sen mies seisoi siinä tarkkailemassa tilannetta. Piti vain yrittää soittaa bassoa ja olla diplomaattinen niin ettei kumpikaan aviopuoliso riehaantuisi. Liventävänä asianhaarana täytyy myöntää ettei nainen ollut millään tavoin vastenmielinen...
Epämuusikko
28.05.2006 19:18:49
Liventävänä asianhaarana täytyy myöntää ettei nainen ollut millään tavoin vastenmielinen...
Eikä miestään kiinnostanut? Jos olisit torjunut niin ehkä se mies olisi tullut tilalle.

Nyt suutelet mun hottista vaimoa tai tulee turpaan!
Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1
isojussi
28.05.2006 21:38:40
...myrkytti yks räkäkännissä oleva naisihminen...

Tulee elävästi mieleen stand-up-keikka taannoin Kuninkaan Lohissa:

Vedin ilman mikkiä, kun jengiä ei olut kuin reilut 30 henkee. Virhe: Yks humalainen kalkkuna määki lauluparodioiden aikana alkuperäisiä sanoja about 120dB. Vaikka mäkin laula tod. lujaa niin .......
Puavali
28.05.2006 22:34:43
Ootteko te ajatelleet, että jos Hard Rock Hallelujan sanat ja sovituksen muuttais Abba-tyyliin, niin se ois ihan Abba-biisi?
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)