![]() 25.03.2006 19:02:50 | |
---|---|
Totta töriset siellä. Muta kun nyt oli kerrankin hyvä aihe, niin täytyhän sitä nyt vähän fviivistellä...., hieman vain - ei suden lailla. Eikäkö, tarkootus ei ollunna lannistaa hyvää nosteista ennen piiiiiiitkäääää lauantaivetoa, sorry ja kaikkea hyvää sinne minne päivä ei paista...hmmm,no!! Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo | |
![]() 25.03.2006 19:04:55 | |
Eikäkö, tarkootus ei ollunna lannistaa hyvää nosteista ennen piiiiiiitkäääää lauantaivetoa, sorry ja kaikkea hyvää sinne minne päivä ei paista...hmmm,no!! Sulla ei o ees aavistusta, miten tää viikko on menny.. Joo roudauskeikka on. Piti laittaa digitiski käyttöön, ei ehtiny ku oli kursseja.. Valehtelisin jos väittäisin | |
![]() 26.03.2006 15:57:34 (muokattu 26.03.2006 19:31:58) | |
Tää sulle ollu osotettu mitenkään. MÄ en vaan diggaa sitä ympäripyöreästä sustain saundista, jonka pitäisi esittämän bassoa. Perusturdeen menee satanolla läpi sen myönnän, mulle ei. Starbojutulla tarkotin anjalankosken puusilmän bändiä, sekin tais uudelleenrakentua hiljan. Uskon, että pystyisin tollaisen OMB-rakennelman tekemään kiippareilla, jos haluasisin, soitinpa sentään konservatoriossa niitä aikanaan. Onneksi on eläviä ( väliin pahallehaisevia ) soittajia kuitenkin läjä ympärillä, niin ei tartte. pitkiä ääniä ja treblet pois, jep jep. tätä mä hainkin.. Skarppaa mieluummin sitä lauluas vähän...roikkuu niin witun ikävästi koko ajan...jos nyt kerran tälle linjalle lähdetään... Mä en usko että sä pystyt vetään tai rakentaan "tosta vaan"vasuribassot,laulaan,soittaan soinnut,soolot,vaikka oisit josaain konsassa pianonsottoo opiskellut,ne kun ovat aivan eri osastoja!Äläjkä hyvä mies vertaa tuota johonkin OMB-osastoon!Siinhän basso tulee koneelta... Perusturde ei ymmärrä wittuakaan onko siellä kitara,basso,vai kuminauha tai narubasso ... EDIT MUTU-pohjaltako ajattelet pystyväsi "tosta vaan"soittaan vasuribassot,laulaan siihen koko illlan,soittaan väliösat etc...ei siinä konsat auta,Jeppe-kulta,HOHO! Aloita jollain helpolla biisillä,vaikka "Do you wanna dance"G-em-C-D:-) Hurriganes tempo....niinpä! Ostan Casion kun täytän 50v... | |
![]() 26.03.2006 17:03:18 (muokattu 26.03.2006 17:30:55) | |
Skarppaa mieluummin sitä lauluas vähän...roikkuu niin witun ikävästi koko ajan...jos nyt kerran tälle linjalle lähdetään... Mä en usko että sä pystyt vetään tai rakentaan "tosta vaan"vasuribassot,laulaan,soittaan soinnut,soolot,vaikka oisit josaain konsassa pianonsottoo opiskellut,ne kun ovat aivan eri osastoja!Äläjkä hyvä mies vertaa tuotya johonkin OMB-osastoon!Siinhän basso tulee koneelta... Perusturde ei ymmärrä wittuakaan onko siellä kitara,basso,vai kuminauha tai narubasso ... EDIT MUTU-pohjaltako ajattelet pystyväsi "tosta vaan"soittaan vasuribassot,laulaan siihen koko illlan,soittaan väliösat etc...ei siinä konsat auta,Jeppe-kulta,HOHO! Aloita jollain helpolla biisillä,vaikka "Do you wanna dance"G-em-C-D:-) Hurriganes tempo....niinpä! En ymmärrä, että joku voi olla noin vaatimaton? ja mä kyllä muistaisin kuulleeni Jeppeg: in laulua eikä se mihkään "roikkunu" sen kummemmin. Ja mitä järkee on sitte soittaa jotain vasuri bassoo jos ne voi tulla koneeltakin, ei kai sitäkään kukaan huomaa, (jos ei kitaraakaa bassosta erota). Jos kaikki on liian helppoo ittelle, niin kannattaa vaikka opetella soittaan päällään seisoen kitaraa tai muuta vastaavaa, uusia haasteita kyllä löytyy.. Enkä tykkää yleensäkään yleisön aliarvioimisesta, ei kuulu kyllä (ammatti)soittajan kuvaan mielestäni ollenkaan. | |
![]() 26.03.2006 17:33:05 | |
Skarppaa mieluummin sitä lauluas vähän...roikkuu niin witun ikävästi koko ajan...jos nyt kerran tälle linjalle lähdetään... Mä en usko että sä pystyt vetään tai rakentaan "tosta vaan"vasuribassot,laulaan,soittaan soinnut,soolot,vaikka oisit josaain konsassa pianonsottoo opiskellut,ne kun ovat aivan eri osastoja!Äläjkä hyvä mies vertaa tuotya johonkin OMB-osastoon!Siinhän basso tulee koneelta... Perusturde ei ymmärrä wittuakaan onko siellä kitara,basso,vai kuminauha tai narubasso ... EDIT MUTU-pohjaltako ajattelet pystyväsi "tosta vaan"soittaan vasuribassot,laulaan siihen koko illlan,soittaan väliösat etc...ei siinä konsat auta,Jeppe-kulta,HOHO! Aloita jollain helpolla biisillä,vaikka "Do you wanna dance"G-em-C-D:-) Hurriganes tempo....niinpä! Oletpas sinä melkoinen persoona. Olenko minä arvioinut esiintymisiäsi jotenkin ? Niin kuin pikaviesteissä vaihtelimme, ollaan oltu samalla keikalla satulinassa joskus aikaa sitten 90-luvulla keikalla jonne teidän starbo ei ilmaantunut. Yksilösuorituksistanne ei ole tarkkaa muistikuvaa, ja miksipä niitä olisin mieleen painanutkaan, totesin vain, että bändinne soitti hienosti. En tiedä missä olet minun solistisia osuuksiani kuullut, mutta jos kävit esim. salavieraana humppapikkujouluissa, jossa vedin aivan lärvit jotain skeidaa (joka on vieläkin mulla piikki lihassa), niin perusta löytyy kyllä. Varmasti autotune löytäisi korjaamista minkä tahansa normikeikan suoritteista, sitä en ollenkaan epäile. Mutta ihan suoranaisesti en väitettäsi syö tältä istumalta. Mitä tulee tuohon vasuribasso-osastoon, kirjoitin, että halutessani tuollaisen asian pystyisin hoitamaan varmasti. Jos olisin ääliö, menisin sitten munaamaan tuonne estradeille itseni liian vaikeilla kappalevalinnoilla. En kuitenkaan oletettavasti tule kiipparikeikkoja tekemään, koska mulla ei siihen ole tarvetta. Lähinnä käytän pianoa kotosalla sävellajien yms. katteluun ja komppilappujen rakenteluun tarvittaessa. Tällä 26 vuoden takana olevalla keikkakokemuksella ja edelleen jatkuvana aktiivikeikkailuna, ei mulla ole mitään tarvetta lähteä härsimään uutta asiaa, josta mulla ei ole käytännön kokemusta. Meillä on nyt kasassa hyvä rivi jossa on viisi laulavaa ja soittavaa kaveria ja voidaan "yrittää" siirtyä seuraavalle tasolla näin halutessamme. Totean vielä lopuksi, että minusta aiempi kirjoitukseni ( jossa keskityin lähinnä siihen, että en diggaa vasuribasson pyöreästä saundista ) ei mitenkään ollut kohdistettu henkilönä kellekkään, vaan ainoastan omien tuntemusten esilletuontia. Olet aivan oikeassa siinä, että trio suurenee tuolla tavoin helpohkosti, jos löytyy asian taitava soittaja, Arveletko että minä en tuota ymmärtänyt ;) Mukavaa sunnuntaita sinullekin, alanpa tässä "aamukaffin" keittoon. Mun puolesta tää vastaus riittänee tästä aiheesta. Olen pahoillani, jos koit kommenttini henkilökohtaisena. Valehtelisin jos väittäisin | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)