Sertzo S 31.03.2006 11:23:56 | |
---|
1.10.2005 vedettiin kaikkea muuta ku humppaa.. Muistan, kun paistoivat siellä kapakin köökissä rieskaa, jota maistelttiin ja juotiin maitua. Olipa hyvvää! :) |
uruttaja 31.03.2006 11:31:29 | |
---|
Muistan, kun paistoivat siellä kapakin köökissä rieskaa, jota maistelttiin ja juotiin maitua. Olipa hyvvää! :) Nyt siellä paistetaan pizzaa trendikkäästi. Ihan hyvä kohtelu siellä on nykyäänkin. Senhän omistaa Pertti S, siis sama turakainen kuka omisti Foxian vielä muuan vuosi sitten. Moni meistä tuntee sen. |
Tankero 31.03.2006 12:47:04 | |
---|
Enpä ole varma, kun se Kurenkosken hotellipuoli on uusin koko kompleksissa. Voihan se olla että siellä on pölähtäny home, 70-luvulla rakennettu. Mutta mulla on kuva että se olis rempattu huoneiden osalta aika vasta. Saunaosasto on aika karu. Toisaalta et ole karuja kämppiä nähnytkään jos et ole käynyt siellä vanhan puolen huoneissa. siinä on oikeaa jatsia. Minä siellä asuin kahdeksankymentäluvulla vuosikaudet. Ensin vanhalla puolella ja sitten uudella. Oli muuten heinäkuulla joskus niissä uudenpuolen perimmäisisä, auringonpuoleisisa huoneissa pikkuisen lämmintä, un sattuu se sauna olemaan siinä alapuolella. Pudiksen tytöt oli mukavia. Varmasti, vissiin. |
Tankero 31.03.2006 12:48:17 | |
---|
Nyt siellä paistetaan pizzaa trendikkäästi. Ihan hyvä kohtelu siellä on nykyäänkin. Senhän omistaa Pertti S, siis sama turakainen kuka omisti Foxian vielä muuan vuosi sitten. Moni meistä tuntee sen. Siellä on nykyään erittäin hyvä kohtelu. Ei juuri tarvi maksella, jos sattuu kopsuakin haluttaan. Varmasti, vissiin. |
jeppeq 31.03.2006 13:10:30 | |
---|
E. Junkkarisen 40-vuotisjuhlakiertueella kesällä v.1989 sillä majoituttiin Oliko Kintauden Satakieli messissä silloin ? Tai kenties V-M Grönwall kurtussa ? Valehtelisin jos väittäisin |
Sertzo S 31.03.2006 13:41:57 (muokattu 31.03.2006 13:42:38) | |
---|
Oliko Kintauden Satakieli messissä silloin ? Tai kenties V-M Grönwall kurtussa ? Kössi Könönen koskettimet, Piri Pirkkalainen kalvotaiteilijana, Pertti "Python" Korhonen kitara. Sertso-setä bassossa. Erkki Junkkarinen laulu ja tamburiini. |
jeppeq 31.03.2006 13:55:45 (muokattu 31.03.2006 14:00:20) | |
---|
Kössi Könönen koskettimet, Piri Pirkkalainen kalvotaiteilijana, Pertti "Python" Korhonen kitara. Sertso-setä bassossa. Erkki Junkkarinen laulu ja tamburiini. Oliko tämä komeus YTY -yhtye ? On ollut muuten legendaarinen kokoonpano.. Kössi ja DX7 sekä varisevat lehdet... Valehtelisin jos väittäisin |
KoskPaavo 31.03.2006 13:57:16 | |
---|
Kössi Könönen koskettimet, Piri Pirkkalainen kalvotaiteilijana, Pertti "Python" Korhonen kitara. Sertso-setä bassossa. Erkki Junkkarinen laulu ja tamburiini. J-laut mää tunnen noi kaikki Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
isojussi 31.03.2006 14:26:43 | |
---|
...Sertso-setä bassossa... Eilen muuten kehuttiin sua erään kohtuullisen suuren Pälkäneläisen kosketinsoittajan kanssa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Sertzo S 31.03.2006 14:27:22 (muokattu 31.03.2006 14:34:22) | |
---|
Oliko tämä komeus YTY -yhtye ? On ollut muuten legendaarinen kokoonpano.. Kössi ja DX7 sekä varisevat lehdet... Kyllä juuri YTY! Ei ollut DX7, vaan joku muu (Korg), jota en nyt muista. Klavinetti kyllä oli Hohner-merkkinen. Ei varisevat esat, vaan Kesäillan Valssi ja komeasti pölähti silloin kaikkine osineen. |
Sertzo S 31.03.2006 14:29:30 (muokattu 31.03.2006 14:30:05) | |
---|
Eilen muuten kehuttiin sua erään kohtuullisen suuren Pälkäneläisen kosketinsoittajan kanssa. Näitä selkääntaputtajia kyllä aina löytyy, mutta onneksi ne eivät tiedä, kuinka olen taantunut keskinkertaisesta basistista ja huonosta haitaristista turhanpäiväiseksi rutkuttajaksi. :/ |
isojussi 31.03.2006 14:31:30 | |
---|
Näitä selkääntaputtajia kyllä aina löytyy, mutta onneksi ne eivät tiedä, kuinka olen taantunut keskinkertaisesta basistista ja huonosta haitaristista turhanpäiväiseksi rutkuttajaksi. :/ HOHO - ei me soittamisesta mitään puhuttu. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Sertzo S 31.03.2006 14:32:17 | |
---|
HOHO - ei me soittamisesta mitään puhuttu. Ehdin jo säikähtää. |
isojussi 31.03.2006 14:33:42 | |
---|
Ehdin jo säikähtää. Helvettiäkö kaks vanhaa ja lihavaa humppaesaa soittamisesta puhuu. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
EP 31.03.2006 14:34:11 | |
---|
Kyllä juuri YTY! Ei ollut DX7, vaan joku muu, jota en nyt muista. Klavinetti kyllä oli Hohner-merkkinen. Ei varisevat esat, vaan Kesäillan Valssi ja komeasti pölähti silloin kaikkine osineen. Jess, siinä on bassollekin oma-osa! |
Sertzo S 31.03.2006 14:34:49 | |
---|
Jess, siinä on bassollekin oma-osa! Toki! |
Sertzo S 31.03.2006 14:39:52 | |
---|
Jess, siinä on bassollekin oma-osa! Taisi sittenkin Kössillä olla lisänä se Jammun DX 7. |
jeppeq 31.03.2006 15:31:17 | |
---|
Kyllä juuri YTY! Ei ollut DX7, vaan joku muu (Korg), jota en nyt muista. Klavinetti kyllä oli Hohner-merkkinen. Ei varisevat esat, vaan Kesäillan Valssi ja komeasti pölähti silloin kaikkine osineen. JUMANKEKKA nyt löyty syylliset.... No ei mitään pahaa...mutta niitä pikku tarroja, joissa lukee YTY-yhtye on kyllä sitten vaikka kuinka erskummallisissa paikoissa. Niitä on monasti naureskeltu, että on ollut varmaan erinäköisiä performansseja itse liimaustapahtumat. Katossa jne.. YTY-yhtyeen tarra, jos mikä, on osa suomalaista tanssilavaromantiikkaa ! Oli sillä DX7. Muistan, kun se soitti sillä laudalla noita varisevia, niin korosti itse performanssia ravistamalla urkua toisesta päästä. Ja oli muuten kurttusaundi katu-uskottava ! Kuolemaksenikaan en muista missä tämä sessio tapahtu, mutta harmaa muistikuva saattaisi osoittaa bassossa olleen tällöin itse Herra Sertson.. Valehtelisin jos väittäisin |
Sertzo S 31.03.2006 15:42:50 | |
---|
JUMANKEKKA nyt löyty syylliset.... No ei mitään pahaa...mutta niitä pikku tarroja, joissa lukee YTY-yhtye on kyllä sitten vaikka kuinka erskummallisissa paikoissa. Niitä on monasti naureskeltu, että on ollut varmaan erinäköisiä performansseja itse liimaustapahtumat. Katossa jne.. YTY-yhtyeen tarra, jos mikä, on osa suomalaista tanssilavaromantiikkaa ! Oli sillä DX7. Muistan, kun se soitti sillä laudalla noita varisevia, niin korosti itse performanssia ravistamalla urkua toisesta päästä. Ja oli muuten kurttusaundi katu-uskottava ! Kuolemaksenikaan en muista missä tämä sessio tapahtu, mutta harmaa muistikuva saattaisi osoittaa bassossa olleen tällöin itse Herra Sertson.. Ei ollut varisevia esoja ohjelmistossa silloin, kun minä olin basistina pändissä. Monta muuta hyvää ajatonta biisiä sen sijaan kylläkin. Olin vain tuon kesän v. 1989 ryhmässä mukana ja sitten läksin jo muualle eli toiseen pändiin. |
uruttaja 31.03.2006 16:53:56 | |
---|
Oliko Kintauden Satakieli messissä silloin ? Tai kenties V-M Grönwall kurtussa ? Vai Kintauksen Kesäpoika? |