Musiikkia korville 07.03.2006 08:18:42 | |
---|
Sitten siinä oli sellanen naisimitaattori/laulaja,Vuokko Piiroinen(?)tai jotain... Vuokko Piironen (R.I.P.): Kari Piirosen sisko, Teemu Harjukarin äiti Olen hidas mutta tyhmä |
uruttaja 07.03.2006 09:18:12 | |
---|
Professori Hajamielen pojan saatan tietää. Ettet tarkoittanut häntä? Tuon verran saakin mennä pieleen, nimenomaan Hajamieltä tarkoitin. |
Sertzo S 07.03.2006 09:19:09 | |
---|
Tuon verran saakin mennä pieleen, nimenomaan Hajamieltä tarkoitin. Tiedetään poika. Huippukoskettaja on hän. |
WanhaWetäjä 07.03.2006 12:47:49 (muokattu 07.03.2006 12:49:04) | |
---|
Vuokko Piironen (R.I.P.): Kari Piirosen sisko, Teemu Harjukarin äiti Oho.. Aina oppii uutta...no mä oli tuohon aikaan vähän yli parikymppinen kloppi,vielä vähän "alta kulmain"kattelin tuota touhua,se Hajamielen homma oli sellasta "varhaisstanduppia",jutustelua ja vitsejä+muutaman biisin vetäs jotain evergreen/standardeja tyyliin "All of me" klarinetilla ja laulaen...ei se oikeen toiminut tanssipaikoilla. Jostain Valkealan suunnalta mies oli kotoisin,tais olla opettaja varsinaiselta ammatiltaan...miehen oikea nimi on unohtunut... Oho! Martti Varpama...ilmeisesti edelleen tekee keikkaa Hajamielenä,ainakin tollanen löyty netistä http://marcomagia.fi/professorihajamieli.htm Ostan Casion kun täytän 50v... |
Tankero 07.03.2006 12:52:39 | |
---|
Oho.. Aina oppii uutta...no mä oli tuohon aikaan vähän yli parikymppinen kloppi,vielä vähän "alta kulmain"kattelin tuota touhua,se Hajamielen homma oli sellasta "varhaisstanduppia",jutustelua ja vitsejä+muutaman biisin vetäs jotain evergreen/standardeja tyyliin "All of me" klarinetilla ja laulaen...ei se oikeen toiminut tanssipaikoilla. Jostain Valkealan suunnalta mies oli kotoisin,tais olla opettaja varsinaiselta ammatiltaan...miehen oikea nimi on unohtunut... Oho! Martti Varpama...ilmeisesti edelleen tekee keikkaa Hajamielenä,ainakin tollanen löyty netistä http://marcomagia.fi/professorihajamieli.htm Poika Jasse Varpama on tainnut opettaa erästä näilläkin palstoilla pyörivää, tv:stä tuttua soittelijaa. Rio Hèrne tais olla bändi Kepan Kettusen, Jartsa Karvosen, Hannu Rantasen ja Ami Aspelundin kans. Tuli joskus livenä nähtyä. paikoin meinas toimia. Varmasti, vissiin. |
Sertzo S 07.03.2006 13:19:22 (muokattu 07.03.2006 13:20:03) | |
---|
Poika Jasse Varpama on tainnut opettaa erästä näilläkin palstoilla pyörivää, tv:stä tuttua soittelijaa. Rio Hèrne tais olla bändi Kepan Kettusen, Jartsa Karvosen, Hannu Rantasen ja Ami Aspelundin kans. Tuli joskus livenä nähtyä. paikoin meinas toimia. Jasse ja joku toinen pitivät hemmo täällä jo kauan sitten kursin tietokonemusan teosta. Setäkin osallistui siihen tuolloin, mutta en tuolloin juuri mitään siitä saanut ja tajunnut, kun ei ollut omaa konetta ja mitään softaakaan vielä silloin. Kuittia osallistumismaksusta ei saatu, sen muistan. |
KoskPaavo 07.03.2006 13:21:05 | |
---|
Poika Jasse Varpama on tainnut opettaa erästä näilläkin palstoilla pyörivää, tv:stä tuttua soittelijaa. Rio Hèrne tais olla bändi Kepan Kettusen, Jartsa Karvosen, Hannu Rantasen ja Ami Aspelundin kans. Tuli joskus livenä nähtyä. paikoin meinas toimia. Jasse opetti muakin parikymmentä vuotta sitten midin syövereissä. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Tankoprinssi 07.03.2006 20:08:54 | |
---|
Mä ihailin 60-luvulla Onni-Klovnia. En tiennyt vielä silloin, että se olikin oikeasti kuuluisa tanssimuusikko. Täytyypi korjata/lisätä, että Onnihan on näköjään tehnyt myös suomen ensimmäisen rock-levytyksen: http://fi.wikipedia.org/wiki/Onni_Gideon Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
baron 08.03.2006 09:52:39 | |
---|
Täytyypi korjata/lisätä, että Onnihan on näköjään tehnyt myös suomen ensimmäisen rock-levytyksen: http://fi.wikipedia.org/wiki/Onni_Gideon Paitsi havaijikitaraa oli aikansa parhaita kontrabasson soittajia. My name is Baron, Sir Baron. |
poppamies 08.03.2006 09:56:37 | |
---|
Paitsi havaijikitaraa oli aikansa parhaita kontrabasson soittajia. Minun naapurilla muuten on Onnin vanha punainen hawaijikitara. G-strings are for strippers |
KoskPaavo 08.03.2006 18:39:59 | |
---|
Minun naapurilla muuten on Onnin vanha punainen hawaijikitara. Mulla on Onnin housut. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Tankoprinssi 08.03.2006 18:41:11 | |
---|
Mulla on Onnin housut. Niissä on ainakin pierulla tilaa. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
KoskPaavo 08.03.2006 19:21:59 | |
---|
Niissä on ainakin pierulla tilaa. Ja seisiölle. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
poppamies 08.03.2006 19:25:25 | |
---|
Ja seisiölle. Tiiättekö muuten mikä on impotentin mieliruoka? Seisoppa! G-strings are for strippers |
jon lord 08.03.2006 19:29:56 | |
---|
Vuokko Piironen (R.I.P.): Kari Piirosen sisko, Teemu Harjukarin äiti Käytiin Vuokkoa moikkaamassa ihan muutama kuukausi ennen hänen poislähtöään. Oli silloin hyvin iloisella ja positiivisella mielellä. Teemukin käväisi pikaisesti siinä ja moikattiin. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Sperm Donor 08.03.2006 22:15:58 | |
---|
Tuota nuoruusajan idolia esittänyt Dennis Weaver on siirtynyt tuonpuoleiseen. Muistaako kukaan , mikä suosikki -iskelmä esitettiin ensi kerran McCloudin eräässä jaksossa? Onko alkuperäistä nimeä mainittu? Ain`t it just a way |