Aihe: Baronin "erilainen" keikka
1 2 3 4 5 6 7 8 9
BigPapa
21.02.2006 09:28:38

140..........
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Ukko
21.02.2006 21:27:51

vaarallinen ahneuden kiilto silmissään. HAH HAH HAA olen löytänyt valon, minä otan kaikki rahat, minusta tulee rikas. Tahdon Mersun ja puuratin, riehui tämä onneton heiluttaen kolmeakymmentä kiiltävää euron kolikkoa sisältävää muovipussia ällistyneiden humppamuusikoiden silmien edessä. Voitostamme huolimatta tunsimme levottomuuden hiipivän mieliimme, sillä tajusimme todellisen uhan tulevan sisältäpäin. Kaikissa piilevä periliimataisuus voi otollisissa olosuhteissa saada rehdeimmänkin soittajan valtaansa. Vastaiskuksi lämmitimme savusaunan, johon vetäydyimme jalun kera meditoimaan ja ajamaan itsessämme mahdollisesti jo itävää sairautta ulos. Hairahtuneen kollegan hyväksi ei ollut mitään tehtävissä, tauti oli liian pitkällä. Kauan kaikui korvissamme hänen mielipuolinen hohotuksensa, kunnes transsitila meidät siitä armahti.

Ja näin oli syntynyt kosketinsoittaja helvetistä. Pahaan ja turmelukseen kunnon soittajia viettelevä omb-piru. Alkoholisoitunut basisti irvisti aina katkerati kertoessaan tätä saagaa ja otti tuplaryypyt punkkupullostaan. Liksat laskivat kun tämä turmeluksen sieppo ilmaantui ravintelin ovelle isäntiä houkuttelemaan edullisilla hinnoitteluillaan. Niin, muka edullisilla, tosiasiassa isännät pistivät nimensä paperiin tietämättä että näin myivät sielunsa ja alkoholivarastonsa tosiasiassa itse ISOLLE X:lle. Alentuneet kulut ja lisääntyneet voitot sokaisivat näiden houkkien silmät niin että he vaelsivat pimeydessä kykenemättä näkemään vihollisen juonia. Kunnon haitaristit ja muut potkittiin ulos pakkaseen jossa he saivat kerjätä jalunsa ja hot doginsa liimataisilta sun muilta. Voi. Surkea oli kunnon humppamuusikon kohtalo. Ellei moppitukka sähkösoittimineen vienyt tältä leipää, ellei ISO X apureineen yrittänyt tätä teurastaa niin sisältäpäin kasvanut petoksen syöpä yritti iskeä lopullisen iskun häneen. Neuvot olivat loppu. Mikä nyt eteen ?
half
23.02.2006 20:19:35
Ja näin oli syntynyt kosketinsoittaja helvetistä. Pahaan ja turmelukseen kunnon soittajia viettelevä omb-piru. Alkoholisoitunut basisti irvisti aina katkerati kertoessaan tätä saagaa ja otti tuplaryypyt punkkupullostaan. Liksat laskivat kun tämä turmeluksen sieppo ilmaantui ravintelin ovelle isäntiä houkuttelemaan edullisilla hinnoitteluillaan. Niin, muka edullisilla, tosiasiassa isännät pistivät nimensä paperiin tietämättä että näin myivät sielunsa ja alkoholivarastonsa tosiasiassa itse ISOLLE X:lle. Alentuneet kulut ja lisääntyneet voitot sokaisivat näiden houkkien silmät niin että he vaelsivat pimeydessä kykenemättä näkemään vihollisen juonia. Kunnon haitaristit ja muut potkittiin ulos pakkaseen jossa he saivat kerjätä jalunsa ja hot doginsa liimataisilta sun muilta. Voi. Surkea oli kunnon humppamuusikon kohtalo. Ellei moppitukka sähkösoittimineen vienyt tältä leipää, ellei ISO X apureineen yrittänyt tätä teurastaa niin sisältäpäin kasvanut petoksen syöpä yritti iskeä lopullisen iskun häneen. Neuvot olivat loppu. Mikä nyt eteen ?

Humppa koetteli, vaan ei hylännyt poikiaan. Tuomiopäivä koitti suuren laman muodossa. Maahan syntyi satoja erilaisia pubeja, joita entiset hovimestarit kilvan avasivat tyhjenneisiin pankkisaleihin. Myös omb-piru kohtasi haastajansa, karaoken. Toivo virisi jälleen kovia kokeneiden soittoniekkojen keskuuteen, sillä arkkivihollinen Iso X:n otti ainakin hetkellisesti lukua ruikuttaessaan käsiraudat ranteissa jotain tuubaa kirjanpitovirheestä ja valitettavasta väärinkäsityksestä, kun hänet kiskottiin sänkynsä alta puristamasta rintaansa vasten muovikassillista soittajilta kavallettua rahaa.Myös humppa muuttui. Vanhat veteraanit paiskasivat kättä uusien, usein pitkätukkaisten soittajien kanssa, sillä jätkillä oli hyvät vibat. Pian Sähkökitarat ja haitarit taistelivat rinta rinnan isänmaan puolesta syntikoita vastaan. Uusi liitto oli syntynyt..
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
R.Syke
25.02.2006 10:41:27
Aina, kun näen OMB:n tai karaokeyrittäjän ravintolassa, poistan isopistoolistanin varmistimen ja lähden hiljaa pois.

Puhallan savut piipusta ulkona, koska olen Rauhaa rakastavaa Elävän Musiikin Yhdistyksen Jäsen.
Sertzo S
26.02.2006 10:13:57
Pakene välillä hiljaisuuteen, sitä maastamme vielä löytyy- äläkä osta moottorikelkkaa, mutta laita ostoslistallesi sukset.
Sertzo S
26.02.2006 10:16:12
Aina, kun näen OMB:n tai karaokeyrittäjän ravintolassa, poistan isopistoolistanin varmistimen ja lähden hiljaa pois.

Puhallan savut piipusta ulkona, koska olen Rauhaa rakastavaa Elävän Musiikin Yhdistyksen Jäsen.

Maailma muuttuu eskoseni, ja baron korjaa sen.
R.Syke
26.02.2006 10:20:44 (muokattu 26.02.2006 10:22:03)
Maailma muuttuu eskoseni, ja baron korjaa sen.

Baron on musta kans elävän musiikin ylevä puolestapuhuja. En vois kuvitella Baronin bändiä triona jollain Soltonilla vahvistettuna.

HOHO.
Sertzo S
26.02.2006 10:31:49
Osta haitari, siinä on kaikki- ja olen tosissani.
R.Syke
26.02.2006 10:40:56 (muokattu 26.02.2006 10:41:49)

Mulla on haitari. Pianohaitari. Ja käyn sen kanssa tunneilla. HOHO. Mutta on se toi bassopuoli ollut pitkään arvoitus.

Duurit menee. Seiskat ei. Mollia aloitellaan. Dimiin ei olla koskettukaan.
Sertzo S
26.02.2006 10:47:56
Mulla on haitari. Pianohaitari. Ja käyn sen kanssa tunneilla. HOHO. Mutta on se toi bassopuoli ollut pitkään arvoitus.

Klaviatuuri päästä päähän ja dimi-sointu, silloin onnistuu ja kuulijat on ihmissään, mutta jeesus pelatastaa satsasaa.
R.Syke
26.02.2006 10:49:53
Klaviatuuri päästä päähän ja dimi-sointu, silloin onnistuu ja kuulijat on ihmissään, mutta jeesus pelatastaa satsasaa.

Häh? Nyt meni kyllä ohi.
Sertzo S
26.02.2006 10:50:30
Ja rinttamamaramulei ja rallanllaa!
R.Syke
26.02.2006 10:52:38 (muokattu 26.02.2006 10:53:35)
Ja rinttamamaramulei ja rallanllaa!

No nyt osu ja uppos. Baabelin kielten sekoitus on alkanut. Olet löytänyt oikeat juomat. Lähtiskö kahtoon viihdyttävää 50 km:n miesten hiihtoa vapaalla tyylillä.

Nautinto.

Rinttamarimuramu rallallaa...se kyllä musta on, mutta olkoon.
BigPapa
26.02.2006 11:15:23 (muokattu 26.02.2006 11:17:14)

hönkstäkätsökää sha bum bum bum
R.Syke
26.02.2006 11:35:42
hönkstäkätsökää sha bum bum bum

Shiljadiljaduubiduubichachachaa!

Iso-Pappa on topingissa?
BigPapa
26.02.2006 11:39:16

Shiljadiljaduubiduubichachachaa!

Iso-Pappa on topingissa?

In viinoo veri taas......Suami voittelee Ruåssin tånåån
R.Syke
26.02.2006 11:42:07 (muokattu 26.02.2006 11:42:15)
In viinoo veri taas......Suami voittelee Ruåssin tånåån

Näin veikkaa myös meikäläinen. Eihän tota raivoa voi mikään pysäyttää. Paitsi kanadalaistuomari, joka laittaa Härmän jätkät jäähylle.

Jos ei laita, niin Voitto alkaa olla selvä kahen maalin erolla!
Lennu
26.02.2006 14:19:05

Öö... no ei.
KoskPaavo
27.02.2006 02:09:35 (muokattu 27.02.2006 02:10:31)

Heh, mulla on Soltonit sun muut ja haitarilla on työn alla "Ilta Oulunjoella" Könös-Lassen sovituksena.Voin lähettää sulle , toimiva sovitus , kevään korvilla lupaan osata.Mulle alkaa joskus tulla sellainen häivähdyksenomainen tunne että tuosta bassopuolestakin vois jotain löytyä.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
mr.muzak
27.02.2006 02:30:28
...että tuosta bassopuolestakin vois jotain löytyä.

Oot kännissä. Nuku niin tuut järkiisi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)