Aihe: Muusikon 10-ottelu..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
EP
23.01.2006 18:26:49
Luovi mm yhden puolueen oppositioon pariksi kymmeneksi vuodeksi.

Aistivinani lievää katkeruutta myös.. 8)
Tankero
23.01.2006 19:14:40
Oletko/olitko ko. puolueen jäsen tms ?

No en tosiaan.
Varmasti, vissiin.
Tankero
23.01.2006 19:17:57
Aistivinani lievää katkeruutta myös.. 8)

Ei vois paljon enempää mennä metsään.
Varmasti, vissiin.
EP
23.01.2006 19:35:17
Ei vois paljon enempää mennä metsään.

Ei pitemmälle ku pualeevvällii.. :)
baron
23.01.2006 20:38:21

Suojatöistä puheen ollen. Nykyään on nämä pätkähommat ja oppisopimushommat vastaavia töitä, kuin mitä ennen on nimitetty hätäaputöiksi.Esim. isäni paljo puhutut ojan ja kanavan kaivuut. Näin ollen muuten ammattiyhdistystoiminta on monilla työpaikoilla saavuttanu kirosanan maineen. Siis jo muuallakin, kuin muusikoitten keskuuvesa. Jännää, että kaikki mitä ennen on työntekijöille saavutettu yritetään hävittää pois. Liitytään vaan Loimaa.osastoon, niin kaikki skulaa. Muuten, miten kävisi tänä päivänä, jos kaikki työntekijät rupias kylymästi lakkoon kaikilla aloilla? Siinäpä miettimistä.

Mulla on vähän rutiinia, oon parissa lakossa ollut lakkopäällikkönä.
Ei se kyllä herkkua ole, jos sä saavuttaisit lakolla jotain, työnantaja väittää, että seuraavalla kierroksella se joutuu antamaan saman kaikille muillekin ilman lakkoa.
My name is Baron, Sir Baron.
Ukko
23.01.2006 21:27:00

Jännää, että kaikki mitä ennen on työntekijöille saavutettu yritetään hävittää pois. Liitytään vaan Loimaa.osastoon, niin kaikki skulaa.

Henk.koht. olen sitä mieltä että kaikki loimaan kassan jäsenet ovat ajattelematonta porukkaa. Vaikkakin ammattiliittoon kuuluminen maksaa x prosenttia tuloista niin mitä sitten. Jos ammattiliitossa ovat oikeat toimitsijat paikoillaan niin se jäsenmaksu tulee aina ja poikkeuksetta edullisemmaksi kuin se että ammattiliittoa ei olisi olemassakaan. Ikäväkseni tunnen paljonkin porukkaa jotka selittävät että me emme liittoa tarvitse. Meillä riittää aina töitä. Voi pitää paikkansa. Riittää töitä ja millä ehdoilla ? Itse en toimi milläänlailla missään asemassa minkäänlaisessa järjestössä mutta nostan hattua niille vapaaehtoisille jotka jaksavat ajaa kaikkien etua ( onhan siellä tietysti paljon palkallistakin väkeä ). Olette kai huomanneet että nimenomaan juuri työnantajat paasaavat sitä että kannattaako sitä kuulua ammattiliittoon. Onhan sitä loimaan kassakin ja siellä maksatte vähemmän työttömyysturvasta. Mikähän niillä olisi taka-ajatuksena ( lopettaa puheenvuoron kiukkuisena ).
pekkajau
23.01.2006 21:33:31
Ukko puhuu asiaa!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Ukko
24.01.2006 17:41:21

Ukko puhuu asiaa!

Eikä ole edes kalsarikännissä :/
Tankero
24.01.2006 17:48:15
Henk.koht. olen sitä mieltä että kaikki loimaan kassan jäsenet ovat ajattelematonta porukkaa. Vaikkakin ammattiliittoon kuuluminen maksaa x prosenttia tuloista niin mitä sitten. Jos ammattiliitossa ovat oikeat toimitsijat paikoillaan niin se jäsenmaksu tulee aina ja poikkeuksetta edullisemmaksi kuin se että ammattiliittoa ei olisi olemassakaan. Ikäväkseni tunnen paljonkin porukkaa jotka selittävät että me emme liittoa tarvitse. Meillä riittää aina töitä. Voi pitää paikkansa. Riittää töitä ja millä ehdoilla ? Itse en toimi milläänlailla missään asemassa minkäänlaisessa järjestössä mutta nostan hattua niille vapaaehtoisille jotka jaksavat ajaa kaikkien etua ( onhan siellä tietysti paljon palkallistakin väkeä ). Olette kai huomanneet että nimenomaan juuri työnantajat paasaavat sitä että kannattaako sitä kuulua ammattiliittoon. Onhan sitä loimaan kassakin ja siellä maksatte vähemmän työttömyysturvasta. Mikähän niillä olisi taka-ajatuksena ( lopettaa puheenvuoron kiukkuisena ).

Se Loimaanporukka on just näitä, jotka ookaa mukana ja nauttii ay-liikkeen vuosikymmeninä hankkimista eduista.
Muuten olen sitä mieltä, että sais SAK:kin keskittyä enemmmän työmarkkina-asioihin, eikä sekaantua politiikkaan.
Meni kympillä vituiksi, kun alkoivat hästään pressavaaleissa.
Kaikenlisäksi Ihalainen lähti valehtelulinjalle.
Varmasti, vissiin.
Tankero
24.01.2006 17:49:26
Suojatöistä puheen ollen. Nykyään on nämä pätkähommat ja oppisopimushommat vastaavia töitä, kuin mitä ennen on nimitetty hätäaputöiksi.Esim. isäni paljo puhutut ojan ja kanavan kaivuut. Näin ollen muuten ammattiyhdistystoiminta on monilla työpaikoilla saavuttanu kirosanan maineen. Siis jo muuallakin, kuin muusikoitten keskuuvesa. Jännää, että kaikki mitä ennen on työntekijöille saavutettu yritetään hävittää pois. Liitytään vaan Loimaa.osastoon, niin kaikki skulaa. Muuten, miten kävisi tänä päivänä, jos kaikki työntekijät rupias kylymästi lakkoon kaikilla aloilla? Siinäpä miettimistä.

Luuletko, että mitään jämerää tapahtuu niinkaun kuin sostemiluikurit on vallassa.
Ei oo pelekua.
Varmasti, vissiin.
uruttaja
24.01.2006 17:51:25
Se Loimaanporukka on just näitä, jotka ookaa mukana ja nauttii ay-liikkeen vuosikymmeninä hankkimista eduista.
Muuten olen sitä mieltä, että sais SAK:kin keskittyä enemmmän työmarkkina-asioihin, eikä sekaantua politiikkaan.
Meni kympillä vituiksi, kun alkoivat hästään pressavaaleissa.
Kaikenlisäksi Ihalainen lähti valehtelulinjalle.

Sak:lla karkas puhtaasti rami käsistä tuossa hommassa. Komppaan nyt kovasti sua.

Siinäkin komppaan ja sanonpahan vielä että ei ne muusikoiden edut ihan viime viikojen asioita ole. Niiden eteen on tehty töitä vuosia ja taas vuosia.

Loimaalla pääsee taatusti halvemmalla, mutta sitten kun liimis vähän tönäsee, huudetaan kitapurjeet väpättäen että vittu ku liitto ei tee mitään.
aisa
24.01.2006 17:52:18
mites se 10-ottelu?
mä olen pohjimmiltani ihan mukava.
manjaana
24.01.2006 17:54:39
mites se 10-ottelu?

Heh, poika toi on nykyaikaa....
Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä.
uruttaja
24.01.2006 17:54:52
mites se 10-ottelu?

Mites niitä lajeja. Runkaus ja kuulantyöntö?
aisa
24.01.2006 17:56:43
Heh, poika toi on nykyaikaa....

jes, mä oon poika!!!
aisa
24.01.2006 17:57:06

sopii mulle. ton ekan voitan varmasti.
riff
24.01.2006 17:58:00

Sadan meetrin lepe!
Selvä mies ei sisulle haise!
mack the knife
24.01.2006 17:59:03
jes, mä oon poika!!!

Tuo se tuntuu keikalla hyvältä. -"Hyvä pojat!"
Ei sitä pojaksi enää muuten meikäläisiä kukaan sano.
Siitähän sen muuten huomaa, että humppa nuorentaa. Ei tarvi kuin lauteille mennä niin heti on poika. Rokkikeikalla ei kukaan huuda, että hyvä pojat.
mack the knife
24.01.2006 17:59:43
sopii mulle. ton ekan voitan varmasti.

Tiukkaa tekee, mä oon treenannu paljon kun ei muuta siihen viittaavaa ole ollu tiedossa...
Ukko
24.01.2006 18:00:25

Luuletko, että mitään jämerää tapahtuu niinkaun kuin sostemiluikurit on vallassa.
Ei oo pelekua.

Mitä yhteistä on sosiaalidemokraateilla ja keitetyillä ravuilla. Kummatkin ovat päältä punaisia mutta sisältä valkoisia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)