Aihe: Smork
1 2 3 4 5 6 7 8
Musiikkia korville
27.02.2006 15:28:13

Meinasitko, että homma olisi ikäänkuin pedattu valmiiksi... no, elementtejä edelliseen kyllä olisi, jos vaikka mietitään tuomariston jäsenten suhdetta tiettyihin tahoihin..no, kunhan spekuloin..Mutta...
Edit: mulla tais olla vanhaa tietoa...

En meinaa, mut onhan se mahdollista, eli spekulointia itelläkin vain... Heitin vähän ajateltavaa kuitenkin.
Olen hidas mutta tyhmä
suloonen
28.02.2006 23:41:23
Yks kysymys. Miksi sama inehmo voi osallistua jo kerran voittaneena tähän kisaan.

Tokihan, joo, olympiavoittojaki saa kerätä monta.

Mutta, jos tarkoitus on etsiä uusia bändejä, niin...Ei kai tarkoitus ole, että se sama laulaja vuodesta toiseen kerää ympärilleen bändin?

Pertti ei saa tästä suuttua...

Elikkäs minä olen ymmärtänyt asian näin, eli VK on voittanut smorkin, mutta ei viihdyttäjäkisaa, sieltähän vielä muutama vuosi sitten otettiin Kesäillan valssiin pändi, joten siksi (kai) varjokuva sai osallistua uudelleen. En sit tiiä tästä eteenpäin. Eli nyt kun viihdyttäjä-kisaa ei enää ole, smork ajaa saman asian (kai) Eli esim. nelinpeli oli samana vuonna viihdyttäjäkisoissa kun öiset kitarisat voitti ja taivalkunta beat oli toisena ja nelinpeli 3. Ja jätkät ainakin laivalla meinas et aivan eri meininki ku sillon (kai) Perkules muuten toi kaitsu on kova jätkä... ;)
Ei perkele, taasko humppaa...
uruttaja
01.03.2006 10:14:06
Elikkäs minä olen ymmärtänyt asian näin, eli VK on voittanut smorkin, mutta ei viihdyttäjäkisaa, sieltähän vielä muutama vuosi sitten otettiin Kesäillan valssiin pändi, joten siksi (kai) varjokuva sai osallistua uudelleen. En sit tiiä tästä eteenpäin. Eli nyt kun viihdyttäjä-kisaa ei enää ole, smork ajaa saman asian (kai) Eli esim. nelinpeli oli samana vuonna viihdyttäjäkisoissa kun öiset kitarisat voitti ja taivalkunta beat oli toisena ja nelinpeli 3. Ja jätkät ainakin laivalla meinas et aivan eri meininki ku sillon (kai) Perkules muuten toi kaitsu on kova jätkä... ;)

Selvis. Se pointti osallistumiseen on tv-julkisuus. Asia selvä.
Musiikkia korville
01.03.2006 13:37:49

Selvis. Se pointti osallistumiseen on tv-julkisuus. Asia selvä.

Sehän se pointti tietysti on. Rahaa tuosta kun ei saa ja ei tuo meriitti aivan hirveesti itsessään liksoihin vaikuta.
Olen hidas mutta tyhmä
half
01.03.2006 13:42:55
Sehän se pointti tietysti on. Rahaa tuosta kun ei saa ja ei tuo meriitti aivan hirveesti itsessään liksoihin vaikuta.

Kaikki julkisuus on nostetta tavalla tai toisella. Pitäisiköhän hakata joku liimis sairaalaan ? Kai silläkin muuta keikka irtois, Jailhouserock !
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
AnselmiMaa
01.03.2006 14:26:21
Kaikki julkisuus on nostetta tavalla tai toisella. Kunhan nimi on oikein kirjotettu!
Pystyn! Vaan en viitti!
suloonen
03.03.2006 16:06:19
Juu, Eikä ku sitä ajattelin notta... Meirän kitaristinretaleen äijä on lähös tonne smorkkiin linjamobiililla ja siellä olis vielä pari paikkaa tilaa, et jos niinku täältä pohjanmaan suunnalta/ matkan varrelta olis inspiraatiota hypätä jousille, niin ei ku pistää pikaviestiä tulemaan mulle puh. numeron kera, niin voin soitella. Sen verran tiedän että "nysse" lähtee Seinäjoelta perjantaina klo:00.00, en tiedä matkareittiä enkä mitää muutakaa, MÄHÄN OON VAAN RUMPALI!!!!!!!
Ei perkele, taasko humppaa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)