![]() 21.12.2005 14:00:55 | |
---|---|
Te ootta aivan pöljiä! | |
![]() 21.12.2005 14:02:19 | |
Te ootta aivan pöljiä! Ei vaan pöljäliinejä :| | |
![]() 21.12.2005 14:04:58 | |
Threadin nimi pitäis olla: Mitä olette ostaneet itseliinillenne joululahjaliiniksi? Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään | |
![]() 21.12.2005 14:14:04 | |
Tyttärelle, 7 v, ( en siis itseliinilleni ) piti ostaa Antti Tuiskun levy lahjaksi. No ei muuta kuin aurinkolasit silmille ja takista kaulukset ylös ja hattu päähän ettei kukaan tunne ja levykauppaan. Siinä sitten etsin levyn ja povitaskussa piilotellen vein sen kassalle jossa vilautin sitä nopeasti myyjälle siten ettei kukaan muu näe. Kotona tiedustelin tyttäreltä että oliko se viimeisin vai toiseksi viimeisin levy mitä se toivoisi. Pr..le, tietysti ostin väärän levyn. Ei muuta kuin hattu, pitkäkauluksinen takki ja aurinkolasit takaisin päälle ja kauppaan vaihto-operaatioon. Täytyy vaan olla tarkkana ettei kukaan tuttu näe. Ne hymyilis säälivästi ja nyökkäilisi tietävän näköisenä että juu juu. Tyttärellepä hyvinkin sitä levyä. Kyllä me uskotaan. ....Prs....le... s................................tn.... a :/ | |
![]() 21.12.2005 14:17:49 | |
Tyttärelle, 7 v, ( en siis itseliinilleni ) piti ostaa Antti Tuiskun levy lahjaksi. No ei muuta kuin aurinkolasit silmille ja takista kaulukset ylös ja hattu päähän ettei kukaan tunne ja levykauppaan. Siinä sitten etsin levyn ja povitaskussa piilotellen vein sen kassalle jossa vilautin sitä nopeasti myyjälle siten ettei kukaan muu näe. Kotona tiedustelin tyttäreltä että oliko se viimeisin vai toiseksi viimeisin levy mitä se toivoisi. Pr..le, tietysti ostin väärän levyn. Ei muuta kuin hattu, pitkäkauluksinen takki ja aurinkolasit takaisin päälle ja kauppaan vaihto-operaatioon. Täytyy vaan olla tarkkana ettei kukaan tuttu näe. Ne hymyilis säälivästi ja nyökkäilisi tietävän näköisenä että juu juu. Tyttärellepä hyvinkin sitä levyä. Kyllä me uskotaan. ....Prs....le... s................................tn.... a :/ HOHHOH Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään | |
![]() 21.12.2005 14:19:46 | |
Tyttärelle, 7 v, ( en siis itseliinilleni ) piti ostaa Antti Tuiskun levy lahjaksi. No ei muuta kuin aurinkolasit silmille ja takista kaulukset ylös ja hattu päähän ettei kukaan tunne ja levykauppaan. Siinä sitten etsin levyn ja povitaskussa piilotellen vein sen kassalle jossa vilautin sitä nopeasti myyjälle siten ettei kukaan muu näe. Kotona tiedustelin tyttäreltä että oliko se viimeisin vai toiseksi viimeisin levy mitä se toivoisi. Pr..le, tietysti ostin väärän levyn. Ei muuta kuin hattu, pitkäkauluksinen takki ja aurinkolasit takaisin päälle ja kauppaan vaihto-operaatioon. Täytyy vaan olla tarkkana ettei kukaan tuttu näe. Ne hymyilis säälivästi ja nyökkäilisi tietävän näköisenä että juu juu. Tyttärellepä hyvinkin sitä levyä. Kyllä me uskotaan. ....Prs....le... s................................tn.... a :/ Myyjän ajatukset saattoi arvata, Anttihan on määrätyn ryhmän ns. ikoni. ;) | |
![]() 21.12.2005 14:37:14 | |
Myyjän ajatukset saattoi arvata, Anttihan on määrätyn ryhmän ns. ikoni. ;) Taisikin emäntä saada levynvaihto keikan. | |
![]() 21.12.2005 15:03:46 | |
Teinpä eilen muka hyvän ostoksen kun kattelin patelan anttilasta Sweetin DVD:n, oli Wigwambamit ja kaikki muutkin hitit ja kannessa komiasti kuva joltain 70-luvun kulta-ajoilta. Innoissani pistin kiekon koneeseen heti kun palasin kauppareissulta, ja mitä helvettiä! Joku mukasweet vetää studiossa playbäkkina vuonna 2000-jotain, kitaristi oli peräti alkuperäinen. Kansien perustella sai sen kuvan että levyllä on autenttista materiaalia 70-luvulta. Lisäksi se oli kuvattu vielä helvetin tylsästi ja huonosti, yleiskuvassa näkyy välillä kameramies zoomailemassa! Kyllä pitäs huijauksellakin olla joku roti näin joulun alla, perkbvmkfnbpaogiqw! Tämän diiviidiin tekijöille ei varmasti pukki tuo lahjoja tänä jouluna. jyrkkä ehkä | |
![]() 21.12.2005 15:17:33 | |
Teinpä eilen muka hyvän ostoksen kun kattelin patelan anttilasta Sweetin DVD:n, oli Wigwambamit ja kaikki muutkin hitit ja kannessa komiasti kuva joltain 70-luvun kulta-ajoilta. Innoissani pistin kiekon koneeseen heti kun palasin kauppareissulta, ja mitä helvettiä! Joku mukasweet vetää studiossa playbäkkina vuonna 2000-jotain, kitaristi oli peräti alkuperäinen. Kansien perustella sai sen kuvan että levyllä on autenttista materiaalia 70-luvulta. Lisäksi se oli kuvattu vielä helvetin tylsästi ja huonosti, yleiskuvassa näkyy välillä kameramies zoomailemassa! Kyllä pitäs huijauksellakin olla joku roti näin joulun alla, perkbvmkfnbpaogiqw! Tämän diiviidiin tekijöille ei varmasti pukki tuo lahjoja tänä jouluna. Mä oon muuten ollut The Sweetin konsertissa Kultiksella joskus 70-luvulla. Kun luin sun tekstin alkua ajattelin, että mulle kanssa, mutta onneksi luin loppuun. My name is Baron, Sir Baron. | |
![]() 21.12.2005 16:55:25 | |
Teinpä eilen muka hyvän ostoksen kun kattelin patelan anttilasta Sweetin DVD:n, oli Wigwambamit ja kaikki muutkin hitit ja kannessa komiasti kuva joltain 70-luvun kulta-ajoilta. Innoissani pistin kiekon koneeseen heti kun palasin kauppareissulta, ja mitä helvettiä! Joku mukasweet vetää studiossa playbäkkina vuonna 2000-jotain, kitaristi oli peräti alkuperäinen. Kansien perustella sai sen kuvan että levyllä on autenttista materiaalia 70-luvulta. Lisäksi se oli kuvattu vielä helvetin tylsästi ja huonosti, yleiskuvassa näkyy välillä kameramies zoomailemassa! Kyllä pitäs huijauksellakin olla joku roti näin joulun alla, perkbvmkfnbpaogiqw! Tämän diiviidiin tekijöille ei varmasti pukki tuo lahjoja tänä jouluna. HAHAHAHA. Olisinpa nähnyt ilmeesi. Varmasti, vissiin. | |
![]() 21.12.2005 17:23:48 | |
Myyjän ajatukset saattoi arvata, Anttihan on määrätyn ryhmän ns. ikoni. ;) Toissa kesänä oltiin Kotkan meripäivillä lasten näytelmän kanssa ja kakaroita oli aivan he....sti. Ne repi jaloista ja tunki stagelle ja oli tukalat oltavat. Keikan jälkeen kaverini sanoi että nyt mä tiedän miltä Michael Jacksonista tuntuu. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! | |
![]() 21.12.2005 23:17:20 | |
Toissa kesänä oltiin Kotkan meripäivillä lasten näytelmän kanssa ja kakaroita oli aivan he....sti. Ne repi jaloista ja tunki stagelle ja oli tukalat oltavat. Keikan jälkeen kaverini sanoi että nyt mä tiedän miltä Michael Jacksonista tuntuu. I know the feeling. Oltiin erään porukan kanssa Eestissä pienellä kiertueella olisiko ollut 80-90 luvun taitteessa, heti sen jälkeen kun Eesti vapautui. Kyllä me oltiin aika mahtavia artisteja varsinkin siellä maaseudulla kulttuuritaloilla. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun väkisoukko on saartanut minut keikan jälkeen ja pyytänyt nimmaria... G-strings are for strippers | |
![]() 22.12.2005 09:39:09 | |
Myyjän ajatukset saattoi arvata, Anttihan on määrätyn ryhmän ns. ikoni. ;) Eiku Paulahan se on oikeen suurikoni. Varmasti, vissiin. | |
![]() 22.12.2005 09:40:41 | |
Eiku Paulahan se on oikeen suurikoni. Niin on näille drag-taiteijoillekin, jotka ovat uskoakseni myös... | |
![]() 22.12.2005 13:35:50 | |
Vahvistimen ja Yami no Matsuein osat 1-3 (ja ehkä ostan neljännenkin tänään. =O ). Olenpas ahne.... mutta pitäähän rakkaitaan muistaa jouluna! | |
![]() 22.12.2005 14:15:13 (muokattu 22.12.2005 14:16:27) | |
Ostin vaimolle 7-päivää lehden joulupaketin, jonka aion sitten itse lukea :D Hohahh! Kuulema lukevat sitä aina kampajaalla tai jossain manikyyrissä. Nyt voi lukea kotona. H-i-r-v-e-i-t-ä paljastuksia. | |
![]() 22.12.2005 14:45:54 | |
Tallentavan DVD:n kovalevyllä, notta saa ens vuonna mm. Trio Forresterin talteen. Tietokoneeseen uuden näytönohjaimen, että on mukavampi kattoa mnettiä ja pelata vormulaa. :) | |
![]() 23.12.2005 10:54:18 (muokattu 23.12.2005 10:54:53) | |
UF 6 näyttää olevan matkahuollossa. Lähettäjä joku Carbo. Mihinkähän tarkoitukseen minä senkin olen tilannut? Ilmeisesti itselleni joululahjaksi : O OBS! USA:ssa myydään muuten jo kullattua minkinlantaa sellaisten rikkaitten ihmisten kukille, joilla on jo kaikkea. Voe, että. | |
![]() 23.12.2005 12:19:40 | |
UF 6 näyttää olevan matkahuollossa. Lähettäjä joku Carbo. Mihinkähän tarkoitukseen minä senkin olen tilannut? Ilmeisesti itselleni joululahjaksi : O OBS! USA:ssa myydään muuten jo kullattua minkinlantaa sellaisten rikkaitten ihmisten kukille, joilla on jo kaikkea. Voe, että. Carbo Lintinen??? Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... | |
![]() 23.12.2005 12:26:34 | |
UF 6 näyttää olevan matkahuollossa. Lähettäjä joku Carbo. Mihinkähän tarkoitukseen minä senkin olen tilannut? Ilmeisesti itselleni joululahjaksi : O OBS! USA:ssa myydään muuten jo kullattua minkinlantaa sellaisten rikkaitten ihmisten kukille, joilla on jo kaikkea. Voe, että. Hyvä kai se niitten on, kun on rahaa. Onhan siellä ollu jo pitemmän aikaa kaukosäädettävät takatkin. Varmasti, vissiin. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)