Aihe: Absurdein keikka?
1 2 3 4 5 6 7 8
mack the knife
15.12.2005 11:18:37
Prk...miksei me keksitty tuota silloin. Vedettiin vaan kaulukset ylös paidasta ja annettiin mennä. Jokunen on tainnut jäädä jopa kasetille muistoksi..täytyypä tarkistaa.

On sitä jääny...
Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty.
Sandy
15.12.2005 11:53:48
Haahhaa! Aika paha;-) Mutta jos allas olisikin ollut täytetty golbertilla...
..olisi bändi hyppinyt pomppulaudalta pää edellä ja suu auki!

Joo, se se vasta olis absurdia ollutkin!
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
poppamies
15.12.2005 12:09:19

Muistan että joku meistä, oisko ollu paruuni, kirjoittii jossain että keikka peruuntui kokonaan koska tilaisuuteen oli tulossa vain miehiä. No meillä oli viime lauantaina sellainen keikka mihin tuli vain miehiä. Rekkamiesten pikkujoulut rekkojen pesuhallissa. Mutta kun musa on tarpeeks hyvää ei tuollainen pieni sukupuolijakauman epätasopaino haittaa mitään. Kun "A Whiter Shade Of Pale" lähti soimaan niin kyllä raavaat rekkamiehetkin tanssi keskenään.
Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN! M Y Y T Y !
baron
15.12.2005 12:15:42

Muistan että joku meistä, oisko ollu paruuni, kirjoittii jossain että keikka peruuntui kokonaan koska tilaisuuteen oli tulossa vain miehiä. No meillä oli viime lauantaina sellainen keikka mihin tuli vain miehiä. Rekkamiesten pikkujoulut rekkojen pesuhallissa. Mutta kun musa on tarpeeks hyvää ei tuollainen pieni sukupuolijakauman epätasopaino haittaa mitään. Kun "A Whiter Shade Of Pale" lähti soimaan niin kyllä raavaat rekkamiehetkin tanssi keskenään.

En ollut minä, ei mulla oo mitään homofobiaa.
My name is Baron, Sir Baron.
uruttaja
15.12.2005 12:20:30
Kuka on käynyt Herculeksessa keikalla?
mack the knife
15.12.2005 12:21:04
Kuka on käynyt Herculeksessa keikalla?

Hep.
Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty.
uruttaja
15.12.2005 12:23:25
Hep.

Miltä se urkurin silmään näytti kun hitaita mennään härkäparilla ja välillä tempastaan parit kielarit?
mack the knife
15.12.2005 12:27:45
Miltä se urkurin silmään näytti kun hitaita mennään härkäparilla ja välillä tempastaan parit kielarit?

Hyvältä, ihanaa.
Siellä oli paras palvelu mitä missään muualla. Takahuoneessa juoksi kaksi viinuria koko ajan ja kyseli onko kaikki hyvin, onko konjakkia tarpeeksi. Ai niin, sulle höpsöllehän piti olla sitä kaljaa... Ootteko varmasti saaneet tarpeeksi ruokaa.
Ei mitään muuta vikaa paikassa kuin että ihan liian pieni tila kaiken kaikkiaan. Se oli niin täynnä kuin kapakan voi ottaa eikä kamoja saanu kovin hyvin asetettua. Mutta mitä sitte, ja mulla ei varsinkaan ole homofobiaa.
uruttaja
15.12.2005 12:32:21
Hyvältä, ihanaa.
Siellä oli paras palvelu mitä missään muualla. Takahuoneessa juoksi kaksi viinuria koko ajan ja kyseli onko kaikki hyvin, onko konjakkia tarpeeksi. Ai niin, sulle höpsöllehän piti olla sitä kaljaa... Ootteko varmasti saaneet tarpeeksi ruokaa.
Ei mitään muuta vikaa paikassa kuin että ihan liian pieni tila kaiken kaikkiaan. Se oli niin täynnä kuin kapakan voi ottaa eikä kamoja saanu kovin hyvin asetettua. Mutta mitä sitte, ja mulla ei varsinkaan ole homofobiaa.

Yksi basisti tuossa vuosi sitten oikein soitti ja sanoi että nyt on sitten kaikki nähty. Itse en ole sinne ´päässyt, vielä.
mack the knife
15.12.2005 12:37:20
Yksi basisti tuossa vuosi sitten oikein soitti ja sanoi että nyt on sitten kaikki nähty. Itse en ole sinne ´päässyt, vielä.

Ei perkele. Nyt voi olla että muistan väärin.
Joo, kyllähän Herculeksessa oli tilaa soittaa. Se oli yks toinen vastaava, missä oltiin mikä oli tosi pieni. No, ei haittaa, molemmissa ihan hyvä meininki.
uruttaja
15.12.2005 12:39:05
Joo, kyllähän Herculeksessa oli tilaa soittaa. Se oli yks toinen vastaava, missä oltiin mikä oli tosi pieni. No, ei haittaa, molemmissa ihan hyvä meininki.

Se toi mulle tuliaisiksi sen kapakan mainostikkuaskin. Se on raameissa edelleen.
tattis
15.12.2005 12:54:04
Useita vuosia sitten kaverin kanssa "ison rundin"(en siis tarkoita esiintymistä) viimeisenä iltana löydettiin itsemme Adlonista syömästä.
Paikalla oli suht kivannäköinen pianistileidi ja viulua soittava hemmo.
Jotenkin soitto "kolahti" siihen olotilaan, ja kun duo rupesi 23 aikaan pakkaamaan
kamojaan kävin kysymässä heitättekö yksityiskeikan vielä tänään.
Viulisti tuumas että ok, mutta se maksaa 1.500mk 30minuutin setti.
Polleina tuumattiin että casion kiipparit löytyy keikkapaikalta joten 750mk viulistille handuun etumaksua kamat autoon ja Keravalle.
Viulisti lupasi tarjota myös meille kyydin ruosteen raiskaamalla Corollalla.
Totesimme että kyllä me mennään valkoisella mersupirssillä jota voitte seurata.
Päästyämme Lahdentielle kehotin kuskia ajelemaan vähän reippaammin jotta nähdään kuinka paljon keikka oikeesti kiinnostaa.
Mersun mittari näytti parhaimmillaan 160km/h, ja Corolla tuli sitkeesti perässä.
Asuin siihen aikaan omakotitalossa jonka patiolle nostimme yleisö varten tuolit eli 2kpl. Kaivoin komerosta Casiot ja soitto soimaan.
Oli aika magee fiilis lämpimänä kesäyönä kuunnella omalla patiolla hempeetä soitantaa.
Keikan jälkeen lyötiin rahat käteen ja pantiin grilli kuumaksi, ja
molemmat söivät hyvällä ruokahalulla HK:n blöötä.
Lähtiessä lupasivat vielä tulla tarpeen mukaan uudelleen.
Tanssiminen on turhaa pyörimistä hyvän "tavaran" ympärillä.
EP
05.01.2006 15:10:53

Hyi heleevetti!
jeppeq
05.01.2006 15:20:53
Kerran on tullu "poikapari" vastaan kalajoen särkillä siinä ravintelissa, mikä se nyt taas olikaan, ei se huvikeskus. Painelivat meneen vaihtoaskelilla jotain shufflee. Oli muuten homojuttu-osastolla ainakin viikon hiljasta sen jälkeen. Tuli outo olo. Pikkuhiljaa taas sitten tarinat jatku :)
Soitan - olen siis olemassa
manjaana
05.01.2006 16:48:37

Mahat tarkoittaa DTM:ää, siellähän oli melkoinen meininki joillain.. ;o)
Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli
M.i.k.key
05.01.2006 16:49:45
Mahat tarkoittaa DTM:ää, siellähän oli melkoinen meininki joillain.. ;o)

Itseasiassa toi DTM ei ole mikään älyttömän pieni, oisko kuiteskin kyseessä Lost&Found?
Mä lopetan nää hommat!
manjaana
05.01.2006 16:55:37
Itseasiassa toi DTM ei ole mikään älyttömän pieni, oisko kuiteskin kyseessä Lost&Found?

Perämäinen outo mulle... ;o/

DTM:ssä kerran meinas meitsilläkin pokka pettää, kun saman illan aikana olis kelevannut vähän joka sorttiselle tallaajalle, mitäköhän mäkin mahan viestittää olemuksellani.. ;oO
Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli
vanhami
05.01.2006 19:51:01
Olin asunut espoossa jo pari vuotta ja inttikaveri Rvaniemeltä tuli kesätöihin mun duuniin.

Sille tuli yks kaveri kans käymään siihen melkeen samaan syssyyn kun jannu oli tullu mulle hyyryläiseksi.

Lähtivät käymään sitten stadin yö-elämässä.

Bussi tuli bussiasemalle ja mikäs kapakka se siinä olikaan heti ensimmäisenä.

Kävelivät sisään... tilasivat kaljat ... "vähänlaiseen naista täällä" ... no niin monesti rovaniemen kuppiloissakin on ... joku kundi tulee kysymään nuorilta poljilta, mites ilta menee ... totuus valkenee... tupit jää pöytäään.

Ja mulla nauratti.
Jumina5/6
05.01.2006 21:07:29
Olen tän ennenkin kertonut, mutta....
Soitimme 90- luvun puolivälissä Rovaniemellä normaalia tanssi-iltaa, lattia pysyi tyhjillään vaikka sali oli aivan täynnä. Satunnaisesti muutama pari kävi heilumassa ja yleensä aivan epätahtiin; (niin että mitä v..tua tää nyt oikein tarkoittaa; oli päällimmäisenä mielessä)=> henkilökunta valisti lopummalla iltaa, että kyseessä on yksityistilaisuus ja kaikki salissa olijat ovat englantilaisia kuuromykkiä: absurdiako, todella...jou

Offtopic: Juuri viikko sitten jammailtiin tuttujen kanssa, ja eräs kuuro tuttuni soitti pätkän rumpuja. Kyllähän hän välillä ihan tahtiin hakkasi, vaikkei osannut soittaa eikä kuullut mitään... Mutta kertoi joskus että ei pysty kuulla, mutta "tuntee" musiikin.
Pissahammasta kolottaa. Olenko infrapunaniska?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)