uruttaja 02.12.2005 13:50:29 | |
---|
Silloin aikoinaan tarkoitettiin sataa markkaa. No en minä sitä lähtis hakemaan. |
aisa 02.12.2005 22:58:35 | |
---|
No en minä sitä lähtis hakemaan. bullshit! (jälkimmäinen enklantia) "kivistäville kiveksille on turha puhua rahasta" |
pekkajau 02.12.2005 23:18:24 (muokattu 02.12.2005 23:57:26) | |
---|
Kukas se aikoinaan sanoi että kun Lapin perukoille naulataan satanen puuhun kiinni niin kuka sen sieltä hakee?....... Se oli ehdottomasti edesmennyt taiteilija Reino Markkula! Ja puhuttiin "viissatasesta"! Piereminen on modernin ihmisen tarkimmin varjeltuja salaisuuksia. |
uruttaja 03.12.2005 00:55:17 | |
---|
Se oli ehdottomasti edesmennyt taiteilija Reino Markkula! Ja puhuttiin "viissatasesta"! 500:sta puhuttiin markka-aikana. Aisa on niin noviisi, että se ei muista enää markka-aikaa- |
pekkajau 03.12.2005 01:00:52 | |
---|
500:sta puhuttiin markka-aikana. Aisa on niin noviisi, että se ei muista enää markka-aikaa- Eipä tuota tunnu muistavan ennee moni muukaan "taiteilija"! Piereminen on modernin ihmisen tarkimmin varjeltuja salaisuuksia. |
aisa 03.12.2005 01:03:52 | |
---|
500:sta puhuttiin markka-aikana. Aisa on niin noviisi, että se ei muista enää markka-aikaa- tähän on pakko heittää tavoistani poiketen että syöppä urkuesa peräaukkos! "kivistäville kiveksille on turha puhua rahasta" |
uruttaja 03.12.2005 01:04:27 | |
---|
tähän on pakko heittää tavoistani poiketen että syöppä urkuesa peräaukkos! Mielelläni, teenkin sen seuraavaksi. Ja vedän persesavut sen päälle, olemattoman perseen. |
aisa 03.12.2005 01:06:31 | |
---|
Mielelläni, teenkin sen seuraavaksi. Ja vedän persesavut sen päälle, olemattoman perseen. mä voin lainata sullekkin naamaani perseen korvikkeeks. kukaan ei huomaa takuulla mitään eroo. anteeks. "kivistäville kiveksille on turha puhua rahasta" |
uruttaja 03.12.2005 01:07:51 | |
---|
mä voin lainata sullekkin naamaani perseen korvikkeeks. kukaan ei huomaa takuulla mitään eroo. anteeks. Sun pymppy on niin pieni, että se ei riitä mulle ku toiseen poskeen ja siihenkin vain osakatteeksi. |
pekkajau 03.12.2005 01:27:40 | |
---|
Sun pymppy on niin pieni, että se ei riitä mulle ku toiseen poskeen ja siihenkin vain osakatteeksi. Rannilasta loput! Piereminen on modernin ihmisen tarkimmin varjeltuja salaisuuksia. |
AnselmiMaa 03.12.2005 11:43:06 | |
---|
mä voin lainata sullekkin naamaani perseen korvikkeeks. kukaan ei huomaa takuulla mitään eroo. anteeks. Olin (ihan) juniorina kolmenpussikaljankännissä "bilettämässä" Muuan NS-talolla, jossa esiintyi Popeda. Joku yritti (..en minä) heittää Patea lumipallolla. Pate kuulutti: "Jos mun perse olis yhtä ruma, kun sun naamas, nii mä en kävis ees pimeessä paskalla!" Lumipallot lakkas lentämästä, Pate sai isot sateet ja keikka jatkui.. Se perseistä. Tämä oli tota (..prkl..kirjotusvirhe) totta! EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
jon lord 03.12.2005 13:04:43 | |
---|
Olin (ihan) juniorina kolmenpussikaljankännissä "bilettämässä" Muuan NS-talolla, jossa esiintyi Popeda. Joku yritti (..en minä) heittää Patea lumipallolla. Pate kuulutti: "Jos mun perse olis yhtä ruma, kun sun naamas, nii mä en kävis ees pimeessä paskalla!" Lumipallot lakkas lentämästä, Pate sai isot sateet ja keikka jatkui.. Se perseistä. Tämä oli tota (..prkl..kirjotusvirhe) totta! Holopaisen Holle teki aikoinaan Aitoossa samantyypisen jutun.Yksi känniläinen örvelsi lavan edessä koko ajan ja soitti suutaan. Kun vuorossa oli Heimo Hhhohto niin turakainen vain yltyi ja alkoi väittämään suurella äänellä että teidän musa tulee nauhalta. Silloinhan ne apikset tuli taustanauhalta. Holle hermostui ja sanoi mikkiin kovalla äänellä että :nyt saamme kuulla paikkakunnan omaa solistia ( en muista miksi hän nimitti sitä mutta oli joku hyvä nimi tyylin tauno tuppurainen tms.) ja ojensi mikin kaverille. Se kaveri meni ihan vaikeeksi ja häipyi juosten pois tanssipaikalta. Omin silmin näin kyseisen episodin. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Ukko 03.12.2005 16:00:09 | |
---|
Holopaisen Holle teki aikoinaan Aitoossa samantyypisen jutun.Yksi känniläinen örvelsi lavan edessä koko ajan ja soitti suutaan. Kun vuorossa oli Heimo Hhhohto niin turakainen vain yltyi ja alkoi väittämään suurella äänellä että teidän musa tulee nauhalta. Silloinhan ne apikset tuli taustanauhalta. Holle hermostui ja sanoi mikkiin kovalla äänellä että :nyt saamme kuulla paikkakunnan omaa solistia ( en muista miksi hän nimitti sitä mutta oli joku hyvä nimi tyylin tauno tuppurainen tms.) ja ojensi mikin kaverille. Se kaveri meni ihan vaikeeksi ja häipyi juosten pois tanssipaikalta. Omin silmin näin kyseisen episodin. Oltiinko samaan aikaan ? Minä näin sen. Holle otti homman hyvin haltuunsa. Eeki säesti vielä mikkiin että te muu yleisö olette ihan hyviä tyyppejä mutta toi suunsoittaja on täysi paska. Sitten Holle vielä piippasi sormellaan nenään sitä suunsoittajaa. |
PL 03.12.2005 16:04:24 | |
---|
Noihin rokkibändien liksoihin liittyen, heillä tilanne on hieman toinen kuin humppaa veivaavilla. Usko omien biisien vetovoimaan ja jossakin vaiheessa tapahtuvaan läpimurtoon on monesti niin kova, että viimeisetkin pennit pistetään siihen keikkojen tekemiseen ja siitä ilosta jopa haetaan se nykyinen satku sieltä tunturin kupeesta. Tämä pätee yleensääkin marginaalisemman musiikin esittäjiin, erään amerikan kantrilaulajan kanssa tuli tehtyä useitakin keikkoja joista korvaus oli 1500mk:n huitamilla ja kalustokulut hieman enemmän kuin tuo. |
uruttaja 03.12.2005 17:01:48 | |
---|
Noihin rokkibändien liksoihin liittyen, heillä tilanne on hieman toinen kuin humppaa veivaavilla. Usko omien biisien vetovoimaan ja jossakin vaiheessa tapahtuvaan läpimurtoon on monesti niin kova, että viimeisetkin pennit pistetään siihen keikkojen tekemiseen ja siitä ilosta jopa haetaan se nykyinen satku sieltä tunturin kupeesta. Tämä pätee yleensääkin marginaalisemman musiikin esittäjiin, erään amerikan kantrilaulajan kanssa tuli tehtyä useitakin keikkoja joista korvaus oli 1500mk:n huitamilla ja kalustokulut hieman enemmän kuin tuo. Jos tämä amerikkalainen on Dallas? |
PL 03.12.2005 18:20:55 | |
---|
Dallaspulla |
Tankero 03.12.2005 20:19:36 | |
---|
Dallaspe |
aisa 03.12.2005 20:20:56 | |
---|
Fallospe "kivistäville kiveksille on turha puhua rahasta" |
jon lord 03.12.2005 20:30:35 (muokattu 03.12.2005 20:35:17) | |
---|
Oltiinko samaan aikaan ? Minä näin sen. Holle otti homman hyvin haltuunsa. Eeki säesti vielä mikkiin että te muu yleisö olette ihan hyviä tyyppejä mutta toi suunsoittaja on täysi paska. Sitten Holle vielä piippasi sormellaan nenään sitä suunsoittajaa. Näin se aika sekoittaa muistot. Se olitkin sinä kun kerroit ton jutun. Oliko se sitten se Royalsin keikka tai Hurriganesin missä oli saman tyyppinen juttu.Joku yleisöstä soitti silloinkin suutaan ,kun oltiin aina kännissä niillä harvoilla kerroilla kun olin mukana niin sekoittaa asiat. Aitoossa kumminkin tapahtui. Tais olla Rönnillä kun oltiin katsomassa Hullujussia ja siellä oli joku hässäkkä Viktor Kalborrekin kanssa. Eki Mantere kertoi kerran että joku järkkäri tuli tarjoamaan viskiä just ennen kun Kalborrekin piti mennä lavalle. No ne vetikin sen koko pullon siinä ja kun tuli Viktorin vuoro ja Hollen piti kuuluttaa niin Vikiä ei näkynytkään missään kun se makas sammuneena takahuoneessa. Holle kuulutti;hyvät naiset ja herrat Viktor tuli ja Viktor....meni. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
pekkajau 03.12.2005 21:43:14 | |
---|
Aikoinaan joskus 80-luvulla oli tullut yksi humalainen kaurahattu muistaakseni Hotelli Juvassa sanomaan bändin laulavalle kitaristille monta kertaa siinä biisin aikana:"Elä shhhaatana laala tätä laalua!" No kitaristi oli vaan jatkanut laulamistaan ja ei kuullut tietenkään siinä lavamelussa mitä tämä humalainen kauralakki sanoi! No sitten siinä oli tullut urkusoolon paikka niin tää kitaristi oli sillon kohteliaana miehenä kumartunut sinne örvelön puoleen ja kysynyt että..." MITÄ "? Sillon kaurahattu oli puottanut tätä kitaristia nyrkillä suoraan lättyyn ja oli tapahtunut täydellinen tyrmäys! Piereminen on modernin ihmisen tarkimmin varjeltuja salaisuuksia. |