lukkari 06.10.2006 13:02:05 | |
---|
Taisin tulla väärään nettiin, tää näköjään joku autonasentajan palsta.poistun pikaisesti. |
isojussi 06.10.2006 13:15:45 | |
---|
Taisin tulla väärään nettiin, tää näköjään joku autonasentajan palsta.poistun pikaisesti. Kunnon soittjan ammattitaitoon kuluu osata jonkin verran autoremonttia. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Lennu 06.10.2006 13:38:05 | |
---|
Kunnon soittjan ammattitaitoon kuluu osata jonkin verran autoremonttia. Kyllä mä osaan pösöstä kattoa öljyt. Se tikku on vissiin tummempi silloin kun sitä on. "Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on."
"Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?" |
Musiikkia korville 06.10.2006 13:40:29 | |
---|
Kyllä mä osaan pösöstä kattoa öljyt. Se tikku on vissiin tummempi silloin kun sitä on. Mitä tummempi, sen parempi... ...ja tätä mieltä on MK. |
KoskPaavo 06.10.2006 14:18:12 | |
---|
Mä vaihdan juuri pösöön taka-akselia, homma kävis nopsasti kun vaan olis hirveä valikoima avaimia. 41 mm:n hylsy ja 18 mm:n lenkki , noitakaan ei tavallisissa sarjoissa ole. 8 mm:n kuusoiavain...hmmm...Sori , menee offiksi "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
v_m_kangas 06.10.2006 14:25:52 | |
---|
Mä vaihdan juuri pösöön taka-akselia, homma kävis nopsasti kun vaan olis hirveä valikoima avaimia. 41 mm:n hylsy ja 18 mm:n lenkki , noitakaan ei tavallisissa sarjoissa ole. 8 mm:n kuusoiavain...hmmm...Sori , menee offiksi Sekin on ikävä ongelma kun erehtyy noita halpoja sarjoja ostamaan. On muka kaikki työkalut olemassa, mutta kun niitä sitten oikeasti tarvisi, hylsy halkeaa tai lenkki särkee mutterin yms. Olenkin päättänyt, että haen sitä mukaa kunnon työkalun kun sitä tarvitsee. Tarkoittaa vain kyllä sitten sitä, että kaupassa pitää laukata isommassa remontissa useammin päivässä. Tosin pyrin välttämään isompia remppoja. Euron seppä kun voi saada tonnin vahingot aikaan :) Humppaa tai soita humppaa |
Musiikkia korville 06.10.2006 14:30:17 | |
---|
Sekin on ikävä ongelma kun erehtyy noita halpoja sarjoja ostamaan. On muka kaikki työkalut olemassa, mutta kun niitä sitten oikeasti tarvisi, hylsy halkeaa tai lenkki särkee mutterin yms. Olenkin päättänyt, että haen sitä mukaa kunnon työkalun kun sitä tarvitsee. Tarkoittaa vain kyllä sitten sitä, että kaupassa pitää laukata isommassa remontissa useammin päivässä. Tosin pyrin välttämään isompia remppoja. Euron seppä kun voi saada tonnin vahingot aikaan :) Tuosta tuli mieleen yks entinen työkaveri, joka sanoi näin: "Täytyy alkaa pikkuhiljaa käyttämään työkaluja, kun on niin paljon voimaa, että muttereista pyöristyy kulmat." ...ja tätä mieltä on MK. |
lukkari 06.10.2006 17:38:34 | |
---|
Kunnon soittjan ammattitaitoon kuluu osata jonkin verran autoremonttia. Ei näitä nykypaskatietokoneautöja osaa kukaan tavan ihminen korjailla.Kyll hän niitä entisiä .... |
uruttaja 06.10.2006 17:57:45 | |
---|
Taisin tulla väärään nettiin, tää näköjään joku autonasentajan palsta.poistun pikaisesti. Älä älä. Täällä puhutaan paljon muustakin kuin pelkstä humpasta. Autot ja niihin liittyvät ihmiset on ihan hyvä topikki. |
veeka 06.10.2006 20:46:54 | |
---|
Mites on, kannattaako sekaantua Sprinter-mersuihin vai viekö 209 vielä voiton? Onko kokemuksia noista uudemmista johtotähdistä? Nimim. vasta 815 000 mittarissa. "ei vaivaa kiire, ei dressi" |
humppahanuristi 06.10.2006 21:46:15 | |
---|
Mites on, kannattaako sekaantua Sprinter-mersuihin vai viekö 209 vielä voiton? Onko kokemuksia noista uudemmista johtotähdistä? Nimim. vasta 815 000 mittarissa. No laiskoja ne on kaikki mersut. Onhan siinä sprintterissä jotain kehitystä tapahtunut. TOsin en ole koskaan 209:llä ajanut, ainoastaan 309:llä... No melkein sama. Sprintterilläkin vain Turusta Laukaaseen. Se sprintteri taisi olla 210 ja sillä vanhemmalla 2.9l kuutosella. Mersun kestävyyteen en ota kantaa vaikka siitä näkemyksiä on ja en ihan heti mersua osta. Katotaan ainakin huomiseen ;) Mualiman paras... |
paice60 06.10.2006 21:51:39 | |
---|
Jaa täällä on riiselmiehiä. Bensa on pensaa, siinä on meininkiä ja rahaahan meillä riittää, ravintolamuusikkoja kun ollaan. Miks´ mä oon täällä? |
pekkajau 06.10.2006 21:52:55 | |
---|
Rumpu-kaveri osti joku aika sitten jostain puljusta postin entisen vähän ajetun Transportterin ja se on minusta hyvä! Onhan se pikkusen oranssi! Minä elän! |
PL 06.10.2006 22:10:22 | |
---|
No karkeasti täytyy sanoa, että Chevy van on kaikista kamaluuksistaan huolimatta auto verrattuna Sprinteriin. Nyt vuoden -96 mallisella ja 250000 ajetulla Sprinterillä suhanneena näin on pakko todeta. |
paice60 06.10.2006 22:12:04 | |
---|
No karkeasti täytyy sanoa, että Chevy van on kaikista kamaluuksistaan huolimatta auto verrattuna Sprinteriin. Nyt vuoden -96 mallisella ja 250000 ajetulla Sprinterillä suhanneena näin on pakko todeta. Asiaa veliseni, asiaa. Kyyti on ollut aika hyvää. Miks´ mä oon täällä? |
Martso 07.10.2006 01:46:40 (muokattu 07.10.2006 10:14:05) | |
---|
Mulla tulee aina Chevy Vaneista jotain assosiaatioita paskoihin rautalankabändeihin ja idioottirasviksiin. En voi asialle minkään. Toisaalta tuosta 609-osastosta tulee muita kauhukuvia mieleen. Ole tässä sitte jonain. Mopolla pitäs kesät mennä ja talvet moottorikelkalla, niin johan pölisis. |
poppamies 07.10.2006 09:46:53 | |
---|
|
Martso 07.10.2006 10:16:04 | |
---|
|
humppahanuristi 07.10.2006 18:41:23 | |
---|
Jaa täällä on riiselmiehiä. Bensa on pensaa, siinä on meininkiä ja rahaahan meillä riittää, ravintolamuusikkoja kun ollaan.Joo, bensalla sitä nykyään liikutaan. http://www.ks.iwn.fi/~psavolai/omat_autot/olds1.jpg Vaniin ei ole ollut varaa moneen vuoteen mutta noita farkkuja saa niin halvalla, että! Mualiman paras... |
v_m_kangas 09.10.2006 12:25:14 | |
---|
Nyt on sitten Volvo vaihdettu 'muka' Ameriikan rautaan l. Chevyn Trans Sporttiin. Eikö tuo oo niinkuin vähän urheiluauto :) Humppaa tai soita humppaa |