baron 29.12.2005 20:23:19 | |
---|
Menee just toisin päin..=) Kännissä saatan laulella kotona huvikseni ja harjoitella jotain uutta biisiä,keikalla olen AINA selvänä.En osaa laulaa humalassa(omasta mielestäni). Joke ja joke: Mun mielestä kännissä treenaamisessa ei oo mitään järkeä, myöskään oikeilla keikoilla ei. Joskus jammailu saattaa pienessä huppelissa olla kivaa, mulla menee aika nopeasti viina sormiin (alan lähennellä ämmiä, soitto kärsii) eli siinäkin pitää olla todella kohtuullinen. My name is Baron, Sir Baron. |
jon lord 30.12.2005 11:46:19 | |
---|
Joke ja joke: Mun mielestä kännissä treenaamisessa ei oo mitään järkeä, myöskään oikeilla keikoilla ei. Joskus jammailu saattaa pienessä huppelissa olla kivaa, mulla menee aika nopeasti viina sormiin (alan lähennellä ämmiä, soitto kärsii) eli siinäkin pitää olla todella kohtuullinen. Komp... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
mack the knife 30.12.2005 11:47:25 | |
---|
Minä en sano mitään... :) Olen luvannu etten tästä asiasta. Vielä toinen hymiö. :) Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
jon lord 30.12.2005 12:03:32 | |
---|
Minä en sano mitään... :) Olen luvannu etten tästä asiasta. Vielä toinen hymiö. :) Sen verran vielä että kukin tekee omalla tavallaan. Jos hommat sujuu niin ei siinä mitään. Ainakin silloin kun oltiin yhdessä keikalla siellä missä oli se korkealta? laulava solisti niin homma toimi vaikka pieniä siinä oltiin otettu joten ei siinä mitään silloin. Itselleni vaan ei sopinut koska motoriikka alkoi sekoamaan ja tuli sellainen löysä olo. Mutta minä en ala moralisoimaan ketään. Pääasia että homma toimii. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
baron 30.12.2005 12:12:15 | |
---|
Minä en sano mitään... :) Olen luvannu etten tästä asiasta. Vielä toinen hymiö. :) Mä komppaan Jonia tässä, mä en oo kenenkään tuomari. My name is Baron, Sir Baron. |
mack the knife 30.12.2005 12:42:57 | |
---|
Mä komppaan Jonia tässä, mä en oo kenenkään tuomari. Joo, mehän sovittiin sunkin kanssa, että ei ikinä enää kinata tästä turhaan. Kaikki tekee just niin, että tuntuis mukavimmalta se soitto ja laulu. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
KoskPaavo 30.12.2005 13:10:01 | |
---|
Kun treenaa itselleen ns. "vaikeata" biisiä niin olen huomannut että jos se hirveässä juubassa läpi menee, niin se toimii aina. Tämä on ns." Padasjokelainen soitonopetteluteesi". Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
pekkajau 30.12.2005 14:38:22 | |
---|
Mut kun oikein juubassa harjottelee jonkun biisin niin ei tahdo oikein selvinpäin muistaa minkä biisin treenasi...juubassa! Musta huumori on musta huumoria! |
KoskPaavo 30.12.2005 14:41:58 | |
---|
Tarkoitinkin että selvinpäin treenataan ja juubassa testataan.Kotioloissa voi perustella "autenttisen esiintymistilanteen simuloimiseksi". Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
pekkajau 30.12.2005 14:43:10 | |
---|
Tarkoitinkin että selvinpäin treenataan ja juubassa testataan.Kotioloissa voi perustella "autenttisen esiintymistilanteen simuloimiseksi". Heh heh! + Musta huumori on musta huumoria! |
isojussi 30.12.2005 14:46:10 | |
---|
Joo, mehän sovittiin sunkin kanssa, että ei ikinä enää kinata tästä turhaan. Kaikki tekee just niin, että tuntuis mukavimmalta se soitto ja laulu. Jaahas! Tai olkoon.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
faith 30.12.2005 15:12:32 | |
---|
Joo, mehän sovittiin sunkin kanssa, että ei ikinä enää kinata tästä turhaan. Kaikki tekee just niin, että tuntuis mukavimmalta se soitto ja laulu. Itelle vai yleisölle...? =) En ole blondi enkä missityyppinen... |
R.Syke 30.12.2005 17:04:46 | |
---|
Tunnustan. Äsken soitin Jan Rohden 'Doin the Jenka' päissäni. Siinähän on jml modulaatiot. Ja sehän on selvä plagiaatti |
baron 30.12.2005 17:19:19 | |
---|
Tunnustan. Äsken soitin Jan Rohden 'Doin the Jenka' päissäni. Siinähän on jml modulaatiot. Ja sehän on selvä plagiaatti Oliko sillä myös piisi "At The Jenka Show" vai onko mun subkliininen dementia akuutisti pahentunut. My name is Baron, Sir Baron. |
R.Syke 30.12.2005 17:22:11 (muokattu 30.12.2005 17:23:01) | |
---|
Oliko sillä myös piisi "At The Jenka Show" vai onko mun subkliininen dementia akuutisti pahentunut. Joo. Ja arvaa, kuka sen on säveltäny? Ennenhän sulla oli toi preseniili dementia. Taudinkuva siis muuttunut? |
KoskPaavo 30.12.2005 17:22:23 | |
---|
Tunnustan. Äsken soitin Jan Rohden 'Doin the Jenka' päissäni. Siinähän on jml modulaatiot. Ja sehän on selvä plagiaatti Eikös se ole se "Matalan torpan balladi"? Meillä oli se single muinoin kotona , toisella puolella oli "Love potion number 9". Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
jon lord 30.12.2005 17:24:12 | |
---|
Eikös se ole se "Matalan torpan balladi"? Meillä oli se single muinoin kotona , toisella puolella oli "Love potion number 9". Joo ja hirveä suomennos: taikajuoma yhdeksän...lauloi Markku "Gulliver" Laamanen. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
R.Syke 30.12.2005 17:24:34 | |
---|
Eikös se ole se "Matalan torpan balladi"? Meillä oli se single muinoin kotona , toisella puolella oli "Love potion number 9". Just tätä hain! Kiitos. Nää on noita nuoruuskappaleita. Levyjä mullei oo, mutta noi on jossain päässä noi kappaleet. Thanks! |
R.Syke 30.12.2005 17:25:11 (muokattu 30.12.2005 17:29:15) | |
---|
Joo ja hirveä suomennos: taikajuoma yhdeksän...lauloi Markku "Gulliver" Laamanen. HOH. Älä viiti. |
baron 30.12.2005 17:28:11 (muokattu 30.12.2005 17:28:33) | |
---|
Joo. Ja arvaa, kuka sen on säveltäny? Ennenhän sulla oli toi preseniili dementia. Taudinkuva siis muuttunut? Jos mä nyt teen paljastuksia niin mun "Pubertas praecox" on muuttunut, nykyään se on "Pubertas tardus" My name is Baron, Sir Baron. |