poppamies 08.08.2009 02:45:25 | |
---|
Aisan ja Mäkin keikka Kokkolassa. Aivan parasta A-ryhmää! G strings are for strippers! |
Martso 08.08.2009 02:58:31 | |
---|
poppamies: Aisan ja Mäkin keikka Kokkolassa. Aivan parasta A-ryhmää! Ne on hienoja ammaäijiä. |
Martso 08.08.2009 03:00:17 | |
---|
Jon Lord on miellyttävä ammattisoittaja, ei tod. pahaa sanottavaa. |
Fuzzy Boner 08.08.2009 03:39:40 | |
---|
Martso: Jon Lord on miellyttävä ammattisoittaja, ei tod. pahaa sanottavaa. Vaikuttaa superkivalta tyypiltä ja varmuudella hieno muusikko myös. Harmi, ettemme ole vielä tavanneet, mut kyl se päivä tuloo. Täällä m.netissä pyörii hienoja soittajia. Oon tavannut livenä tästä porukasta mm.Welmat, Ukko, Mr Muzak, Mack The Knife, Laulaja, Omarklah, AnonymousJazz, Notefix, M.i.k.key, Korgie, Baron, Martso yms.. Mukavia hahmoja jok'ikinen. Jeah. Fuz |
Welldrum 08.08.2009 07:56:02 | |
---|
Fuzzy Boner: Vaikuttaa superkivalta tyypiltä ja varmuudella hieno muusikko myös. Harmi, ettemme ole vielä tavanneet, mut kyl se päivä tuloo. Täällä m.netissä pyörii hienoja soittajia. Oon tavannut livenä tästä porukasta mm.Welmat, Ukko, Mr Muzak, Mack The Knife, Laulaja, Omarklah, AnonymousJazz, Notefix, M.i.k.key, Korgie, Baron, Martso yms.. Mukavia hahmoja jok'ikinen. Jeah. Fuz COB jameissa olen ollut muutaman kerran ja : Mukavaa porukkaa kaikki tyynni...hyvää ruokaa, parit bisset, musisointia, mahtavaa ! Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä. |
jon lord 08.08.2009 14:03:41 | |
---|
Nyt täytyy kehaista. Hullut on edelleen Suomen ykkösbändejä ja aivan Helvatan kivoja tyyppejä. Martson kanssa kerittiin jutella roudauksen aikana, kovan tason promies ja erittäin mukava ihminen. Hyötyläisen kanssa muisteltiin joitain vanhoja juttuja ja kaikkea muutakin. Oli vain sääli ettei keritty enempää kun bändit vaihtui lennossa. Martso muisti kehua mun COVS paitaa ja Jake kysyi "Kunnioitus" äänessään mikä numero? Niin ja Kuoppis on myös erittäin mukava mies. Hienojen miesten kanssa on hieno työskennellä, KIITOS HULLUT!! Oli nautinto kuunnella teidän soitantaa. COVS jäsen N.o 3 |
jakeni 09.08.2009 03:56:10 | |
---|
Meille oli suuri kunnia päästä samalle keikalle,jossa oli Jukka Kuoppamäki sekä Gulliver Travels bändi,jossa kaikki äijät legendaarisia hahmoja! Hieno ryhmä. Nöyrimmät kiitokset teille jokaiselle! Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
jon lord 09.08.2009 12:00:26 | |
---|
jakeni: Meille oli suuri kunnia päästä samalle keikalle,jossa oli Jukka Kuoppamäki sekä Gulliver Travels bändi,jossa kaikki äijät legendaarisia hahmoja! Hieno ryhmä. Nöyrimmät kiitokset teille jokaiselle! Kuin myös minulle olla samoilla lauteilla yhden suuren idolibändini kanssa, nautintoa oli kuunnella. Ja se levy muuten on ihan helvatan hyvä. COVS jäsen N.o 3 |
mack the knife 09.08.2009 23:57:05 | |
---|
poppamies: Aisan ja Mäkin keikka Kokkolassa. Aivan parasta A-ryhmää! Tänks, lauantai-illan veto oli mun mielestä vielä parempi Täydenkuun Tärskyissä Ykspihlajassa. Cornerissa oli vähän hankala kun oli talon kamat käytössä eikä soundi ollu sellainen kuin olis haluttu. COVS n:o 1. |
poppamies 10.08.2009 00:31:23 | |
---|
mack the knife: Tänks, lauantai-illan veto oli mun mielestä vielä parempi Täydenkuun Tärskyissä Ykspihlajassa. Cornerissa oli vähän hankala kun oli talon kamat käytössä eikä soundi ollu sellainen kuin olis haluttu. Olihan se! Puoliautomaattiset taustakankaat ;) Kuvittelitko etten olisi ollut sielläkin kun kerran vaivauduitte tänne asti. G strings are for strippers! |
mack the knife 10.08.2009 12:23:44 | |
---|
poppamies: Olihan se! Puoliautomaattiset taustakankaat ;) Kuvittelitko etten olisi ollut sielläkin kun kerran vaivauduitte tänne asti. No mutta miksei otettu kimppakaljaa? Kyllä mä yritin siellä myyntipisteessä notkua soiton ohella. COVS n:o 1. |
artope 10.08.2009 13:28:55 | |
---|
Käväisin ruokiksella keskustassa kävelykadulla (Turkusessa siis) ja siellä soitteli Konttisen Mikael ja Nelinpeli-orkesteri. Pari biisiä ehdin kuulemaan ennen kuin menivät tauolle. Aikas timmiä soitantaa ja puhtaasti Mikael lauleli. Eli kehun puolelle meni. "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
poppamies 11.08.2009 00:24:52 | |
---|
mack the knife: No mutta miksei otettu kimppakaljaa? Kyllä mä yritin siellä myyntipisteessä notkua soiton ohella. Vaikutti siltä että olit niin syvästi keskittynyt työhös, melkein transsissa että katsoin parhaimmaksi seurata sivusta vain tällä kertaa. G strings are for strippers! |
isojussi 11.08.2009 01:28:01 | |
---|
Keihaisempa muuten Herra Alexandru Ionitzaa. Käsittämättömän hieno opettaja ja esiintyjä. Ihan oikea artisti. Ja hieno ihminen. Nijjuuja samaan hötökkään Lempäälän Godzinskyä Jussi Främlingiä. Eii oo tässä maassa montaakaan niin loistavaa säestäjää ja operettipianistia. Taittuu ja tyylillä. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
velsa 12.08.2009 21:18:54 | |
---|
poppamies: Aisan ja Mäkin keikka Kokkolassa. Aivan parasta A-ryhmää! Älä perkele ala kehumaan sitä Mäkkiä......sillä osuu muutoin nenä kattoon.....8D Kauas on pitkä matka........ |
mack the knife 12.08.2009 21:22:46 | |
---|
velsa: Älä perkele ala kehumaan sitä Mäkkiä......sillä osuu muutoin nenä kattoon.....8D Hoho! No onnistuuko se mistä puhuttiin? COVS n:o 1. |
pekkajau 12.08.2009 22:50:02 | |
---|
velsa: Älä perkele ala kehumaan sitä Mäkkiä......sillä osuu muutoin nenä kattoon.....8D On tullut viestiä monelta suunalta että näitä saa kehua! Osaavat! |
isojussi 13.08.2009 01:01:45 | |
---|
velsa: Älä perkele ala kehumaan sitä Mäkkiä......sillä osuu muutoin nenä kattoon.....8D Kussa katto niin matalalla on? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
AnselmiMaa 13.08.2009 03:01:42 | |
---|
Kulkukoirat! Hyvä ryhmä, ei turhia kikkailuja ja tanakka komppi. Topikin oli vedossa! toimii, hyvä jäbät!! Ei muutaku ei anna periksi ja huumori yllä ja eiku lisää paskaa housuun! |
Sax-pappa 15.08.2009 09:58:27 | |
---|
Sattumalta käänsin Ylen Teemalle eilen klo 20 jälkeen. Siellä esiintyi Max Raabe ja Palast orkesteri ulkoilmakonsertissa Berliinissä. Soittivat pelkästään 20- ja 30-luvun iskelmiä erinomaisen hienosti, hauskasti ja tyylitajuisesti. Kannattaa katsoa jos tulee joskus uusintana. |