Aihe: Seuraatko "Tartu mikkiin" ohjelmaa? II
1 2 3 4 564 65 66 67 6891 92 93 94 95
mattim
31.08.2012 21:41:30

Nyt on uusi bändi esillä, humppapumppukiko vai oonko muuttunut teinix ?
EP
31.08.2012 22:21:28
mattim: Nyt on uusi bändi esillä, humppapumppukiko vai oonko muuttunut teinix ?

Ihan jees bändi, mut vähän niin ku samaa biisiä kokoajan.
Edelleen ihmettelen kahta kosketinsoittajaa?
Joku foni olis ehkä tossa paikallaan.
blaekie
31.08.2012 23:49:45 (muokattu 31.08.2012 23:50:42)

EP: ..Joku foni olis ehkä tossa paikallaan.

No siinähän oli foni. Kapellimestarin toimesta. :-)

En nyt ton perusteella osaa soitosta sanoa juuta enkä jaata, mutta aika neutraalia oli toi "osallistuminen" bändillä tuohon soittotapahtumaan jotenkin osaltaan ? liekkö alkujäykkyyttä tms.
Kitaristikin näytti siltä, kuin olisi väkipakolla joutunut nuo soolot vetämään. Mutta ei tuomita yhden keikan perusteella liikoja.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
B@sshole
01.09.2012 21:04:21 (muokattu 01.09.2012 21:05:38)
No olihan se erikoista :-). Väärässä paikassa säästää joku nyt.
Parissa biisissä jos olisi ollut pari säkeistöä enemmän, olisi tempo ollut 0.
JCM
01.09.2012 21:50:30

B@sshole: No olihan se erikoista :-). Väärässä paikassa säästää joku nyt.

Hmm. Pitänee tsekata taas pitkästä aikaa meininkejä. Kuulostaa mielenkiintoiselta, josko ois noin meno muuttunut?

Juccizhan lienee noille biisit laputtanut, mutta emme varmaan voine syyttää häntä jos taso on vaihtunut?

Mäkisen bändi oli kyllä kova, siitä ei ainakaan paremmaksi paljoa pistetä.
EP
01.09.2012 22:40:06
blaekie: No siinähän oli foni. Kapellimestarin toimesta. :-)

En nyt ton perusteella osaa soitosta sanoa juuta enkä jaata, mutta aika neutraalia oli toi "osallistuminen" bändillä tuohon soittotapahtumaan jotenkin osaltaan ? liekkö alkujäykkyyttä tms.
Kitaristikin näytti siltä, kuin olisi väkipakolla joutunut nuo soolot vetämään. Mutta ei tuomita yhden keikan perusteella liikoja.

Eka kuuleman perusteella tuntus siltä, että eri musiikkityylien kuuleminen ohjelmassa tulee entisestään vähenemään, eli tarjottavan musiikin kirjo tulee kaventumaan, toivottavasti olen väärässä?
blaekie
01.09.2012 23:43:43 (muokattu 01.09.2012 23:46:10)

EP: Eka kuuleman perusteella tuntus siltä, että eri musiikkityylien kuuleminen ohjelmassa tulee entisestään vähenemään, eli tarjottavan musiikin kirjo tulee kaventumaan, toivottavasti olen väärässä?

Aika näyttää, aika näyttää. Katsotaan nyt kun pääsevät studioon.

B@sshole: No olihan se erikoista :-). Väärässä paikassa säästää joku nyt.

Meinaatko että tämä olis tätä yleistä TV2:n "nuorennusleikkausta" /säästöä, mikä on päällänsä ? Eli muutosta muutoksen vuoksi, mutta oikeesti ihmiset ei ole sitoutunut siihen, muuten kuin pitkin hampain.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
M.i.k.key
02.09.2012 01:41:39
JCM: Hmm. Pitänee tsekata taas pitkästä aikaa meininkejä. Kuulostaa mielenkiintoiselta, josko ois noin meno muuttunut?

Juccizhan lienee noille biisit laputtanut, mutta emme varmaan voine syyttää häntä jos taso on vaihtunut?

Mäkisen bändi oli kyllä kova, siitä ei ainakaan paremmaksi paljoa pistetä.

Kannattaa tsekata!
http://areena.yle.fi/tv/1429030
1:30 kohdilta alkaa heti aika kovat meiningit.

Lapuissa ei ole varmastikaan mitään vikaa.
möllisty
JCM
02.09.2012 03:56:20 (muokattu 02.09.2012 04:00:05)

M.i.k.key: Kannattaa tsekata!

Ok. :)

Karaokeisännällä itsellään on tässä ehkä eniten syytä siihen jos tätä porukkaa on moitittu. Ihan kiva nähdä kaksikin NE3:sta samalla lavalla ja toisaalta kuullakin. Ihan hyvin siellä tulee kitara taustalla ja sekä kitaristi että rumpalihan on ihan vitun hyviä jo tuon pätkän perusteella vaikka olisi sijaa suonut bassollekin enemmän. Ja tuleehan tossa spiikissä onneksi tunnustuksia myöskin Mäkisen bändille, jota edelleen liputtaisin ko. ohjelman vakkaribändiksi.

E: eli eipä kannata meitsin kommentteja sinänsä ottaa kuullakseen, kun en päässyt 3 minuuttia pidemmälle ennenkuin YLE päätti katkaista toiston. En siis tsekannut kokonaan tota pätkää...
Jucciz
02.09.2012 04:07:38 (muokattu 02.09.2012 04:21:17)
JCM: Juccizhan lienee noille biisit laputtanut, mutta emme varmaan voine syyttää häntä jos taso on vaihtunut?

Lappuja on ollut tekemässä useampikin ihminen. Mut värvättiin hätiin vasta maanantai-iltana. Väänsin kyllä heti kärkeen Aimo Nivaskan: 27 biisiä neljässä päivässä. Kyseisiä biisejä kuulemme varmaan vasta tulevissa jaksoissa.

Kyllä tuolla lauteilla ammatti-ihmiset on, tykkääminen tai tykkäämättömyys on aina makuasioita viime kädessä. Itse asiassa nyt on itelläkin uusi näkökulma tuohon ohjelmaan, kun on edes vähäsen sormet pelissä. Jännä kuulla, mitä pojat (ja tyttö) taikovat noista kupongeista.

Täältä löytyy näemmä uuden bändin kesäkonsertti enemmän tai vähemmän kokonaisuudessaan:
http://yle.fi/musiikki/tartu-mikkiin/2012-08-30/kesakonsertti

On siellä foniakin jo joukossa - ja Laten soolo Pitkässä kuumassa kesässä pölähtää komeasti. :)
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
tarmo
02.09.2012 10:57:53
JCM: Ihan kiva nähdä kaksikin NE3:sta samalla lavalla ja toisaalta kuullakin.

Kauhiast valoi ja napei siin toises NE3:ses.
KoskPaavo
02.09.2012 11:45:43
Jucciz: Lappuja on ollut tekemässä useampikin ihminen. Mut värvättiin hätiin vasta maanantai-iltana. Väänsin kyllä heti kärkeen Aimo Nivaskan: 27 biisiä neljässä päivässä. Kyseisiä biisejä kuulemme varmaan vasta tulevissa jaksoissa.

Kyllä tuolla lauteilla ammatti-ihmiset on, tykkääminen tai tykkäämättömyys on aina makuasioita viime kädessä. Itse asiassa nyt on itelläkin uusi näkökulma tuohon ohjelmaan, kun on edes vähäsen sormet pelissä. Jännä kuulla, mitä pojat (ja tyttö) taikovat noista kupongeista.

Täältä löytyy näemmä uuden bändin kesäkonsertti enemmän tai vähemmän kokonaisuudessaan:
http://yle.fi/musiikki/tartu-mikkiin/2012-08-30/kesakonsertti

On siellä foniakin jo joukossa - ja Laten soolo Pitkässä kuumassa kesässä pölähtää komeasti. :)

Mä kuuntelin kokonaan tuon, hyvältä kuulostaa, vaan siihen kysymykseen . Kuka on nuo biisit valinnut?
Makuasioihin mennäkseni esim. eka biisi "Moottoritie on kuuma" on sovituksesta ja soitosta riippumatta melodisesti ja tekstuaalisesti täysin perseestä.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Tankero
02.09.2012 14:38:41
M.i.k.key: Kannattaa tsekata!

Hyvin pölisee.
Humppajyrä
kristalli
13.09.2012 22:43:06
andrei
14.09.2012 11:31:28
Jokohan se TK ymmärtää, että kun vastapuoli painaa nappulaa niin ei tarvitse heti rynnätä sen mikin kimppuun vaan voi jättää muillekin vähän laulettavaa. Viimeksi ei tapahtunut näin.
Piano on viitseliään ihmisen soitin!
EP
14.09.2012 14:01:05
kristalli: Huomenna alkaa uudet jaksot :
http://yle.fi/musiikki/tartu-mikkii … uusi-syksy-uudet-kujeet-tutut-hitit

Tuskin laadullisesti kuitenkaan edelleenkään Bumtsibumin veroinen!
Orkesteri on hyvä, kuten edellinenkin ja vierailevat laulajat myös
mutta, että laitetaan ammatti-ihmiset laulamaan "väärästä", itselle sopimattomasta sävellajista ei kuulosta koskaan hyvältä.
Vaikka kuinka kyse viihdeohjelmasta ja ehkä juuri siitä syystä.
Väärässä kohtaa säästetään.
Toivottavasti musiikin eri genret pysyy edelleen hyvin edustettuina.
blaekie
14.09.2012 21:14:15

No just jippijaijee... Tuleeko tosta punasesta pianosta vääriä ääniä, vai kuulostaako se siltä vain ?
baron
14.09.2012 21:22:27

blaekie: No just jippijaijee... Tuleeko tosta punasesta pianosta vääriä ääniä, vai kuulostaako se siltä vain ?

Se johtuu vain siitä väristä!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
blaekie
14.09.2012 21:33:51

baron: Se johtuu vain siitä väristä!

Eikä johdu ! Siellä on vaan huolimatonta "näpelöintiä" , ihan samaa kuin itsellänikin, kun yritän soittaa kitaraa ;-)

Eini on ihana kaikesta huolimatta :-)
EP
14.09.2012 21:39:10 (muokattu 14.09.2012 21:43:58)
baron: Se johtuu vain siitä väristä!

..tarkemmin ajatellen enpäs kommentoikaan mitään : )
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)