isojussi 08.03.2009 23:56:29 | |
---|
Mitämitä - musta LP:hän sillä keikku vattan päällä. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
steelysam 09.03.2009 02:53:12 | |
---|
baron: En sulkiksen jälkeen ehtinyt kuulla kuin pari vikaa piisiä, mutta bändillä homma hallussa! Edit: 10 soittajan bändi eikä kitaraa. Jess!!!! huhhuh...kai tää on vitsi? Möllisty |
baron 09.03.2009 07:12:58 | |
---|
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
hvinnamo 09.03.2009 23:38:29 | |
---|
Ihan kysymys Baroonille: Miksi et pidä kitaroista?? Ihan kiinnostaa muuten että onko joku kitaristi ollut sulle ilkeä vai onko inhosi puhtaasti musiikillista lajia?? Muistelen että olet joskus ennenkin kitaroita soimannut...korjatkaa jos olen väärässä. |
baron 10.03.2009 07:14:34 | |
---|
hvinnamo: Ihan kysymys Baroonille: Miksi et pidä kitaroista?? Ihan kiinnostaa muuten että onko joku kitaristi ollut sulle ilkeä vai onko inhosi puhtaasti musiikillista lajia?? Muistelen että olet joskus ennenkin kitaroita soimannut...korjatkaa jos olen väärässä. Ihan sama syy kuin miksi jotkut ei pidä haitarista. (Mulla ei ole haitaria) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
poppamies 10.03.2009 07:25:45 | |
---|
hvinnamo: Ihan kysymys Baroonille: Miksi et pidä kitaroista?? ... Kitara, haitari, piano tai mikä tahansa soitin väärissä käsissä on hirvittävä tuhoase. Väärinkäyttämällä mitä tahansa soitintasaa paljon musikaalista tuhoa aikaan. Jos kitaralla rämpyttää soinuja kaikilla kuudella kielellä niin se on siinä. Jos haitarilla soittaa melodia laulun päälle niin se on siinä. Jos pianolla soittelle vasuribassoa niin se on siinä. G strings are for strippers! |
mack the knife 10.03.2009 11:02:18 | |
---|
poppamies: Kitara, haitari, piano tai mikä tahansa soitin väärissä käsissä on hirvittävä tuhoase. Väärinkäyttämällä mitä tahansa soitintasaa paljon musikaalista tuhoa aikaan. Jos kitaralla rämpyttää soinuja kaikilla kuudella kielellä niin se on siinä. Jos haitarilla soittaa melodia laulun päälle niin se on siinä. Jos pianolla soittelle vasuribassoa niin se on siinä. Meillä on duohommat ollu sitten siinä jo monta vuotta. Sori, mä välillä soittelen sillä pianolla vasuribassoa. COVS n:o 1. |
KoskPaavo 10.03.2009 11:05:40 | |
---|
Eiköhän kamera väärissä käsissä tosiaankin ole aikojen saatossa ollut hieman vaarallisempi kuin mikä tahansa soittorimputin. " Studiosus perpetuus" |
humppahanuristi 10.03.2009 11:12:43 | |
---|
mack the knife: Meillä on duohommat ollu sitten siinä jo monta vuotta. Sori, mä välillä soittelen sillä pianolla vasuribassoa. Soitatko ihan pianosoundilla ne vasuribassot? Ainakin mitä minä kuulin, niin sinulla meni ihan hienosti Kyllähän pianolla voi vetää alarekisteriä hienosti tai huonosti. Samanlailla kuin millä tahansa soittimella hienosti ja huonosti. Ainakin mitä minä kuulin, niin sinulla meni ihan hienosti Humpasta rautalankaan... |
EP 10.03.2009 11:24:45 | |
---|
Eikös ne telkussa oo aina ihan helekutin hyviä? :) |
mack the knife 10.03.2009 12:42:49 | |
---|
humppahanuristi: Soitatko ihan pianosoundilla ne vasuribassot? Ainakin mitä minä kuulin, niin sinulla meni ihan hienosti Kyllähän pianolla voi vetää alarekisteriä hienosti tai huonosti. Samanlailla kuin millä tahansa soittimella hienosti ja huonosti. Ainakin mitä minä kuulin, niin sinulla meni ihan hienosti Joo, siis duossa soittelen niitä vasuribassoja ihan pianosoundilla. Bändissä en tietenkään, jos sitä Serenaden keikkaa tarkoitat. COVS n:o 1. |
humppahanuristi 10.03.2009 12:44:47 | |
---|
mack the knife: Joo, siis duossa soittelen niitä vasuribassoja ihan pianosoundilla. Bändissä en tietenkään, jos sitä Serenaden keikkaa tarkoitat. Joo, siellähän näkyi ihan kunnon basisti olevan mutta noin niinkuin muutenkin ihan hyvin. ;) Humpasta rautalankaan... |
jon lord 10.03.2009 13:04:19 | |
---|
Mä vedän vasurijalkiolla, ai niin onhan siinä oikeakin koko ajan mukana. COVS jäsen N.o 3 |
hvinnamo 10.03.2009 14:38:57 | |
---|
Nythän ei ollut kysymys huonosti soittamisesta vaan instrumentista. Kai niitä kaikkia vehkeitä voi soittaa myös hyvin. Mutta jos ei tykkää esim. soundista tai ko.instrumentin soitto ei vaan muuten sovi silmälle/korvalle. Eli vihaako joku jotain soitinta vaikka sitä käsittelisi joku alansa mestari. Eli pilaako Baaronin mielestä kitara itsessään bändin siinä määrin että bändi on aina parempi ilman kitaraa?? Tyylitajuttomuudella ja osaamattomuudella saadaan tietenkin paljon tuhoa aikaan ei sitä tarvi sentään mulle valaista, vaikka tyhmä olenkin. Onhan se totta että mulla tulee varmaan samanlaiset reaktiot esim. yksinäisestä viulusta bändissä. Kuulostaa minun korvaani yleensä pahalta. Jousiorkesteri ei taas aiheuta samaa reaktiota. Mutta mun korvaan kitara kuulostaa hyvältä ja näyttää hyvältä. Kitaroiden lisääminen vie yleensä lopputulosta alaspäin heti toisen skitan jälkeen. Rälläkkääkin voi soittaa tyylillä jos osaa(ilman sähköä). Haitarista sen verran että perinteisempään tanssimusaan sopii erittäinkin hyvin kunhan tajuaa lopettaa soittamisen muuten kokonaan. Eli lähes kaikessa beat-poljentoisessa musiikissa haitari on vaan mielestäni parempi pitää mielummin pois näkyvistä ja kuuluvista. |
Lyyki 10.03.2009 14:39:10 | |
---|
poppamies: Kitara, haitari, piano tai mikä tahansa soitin väärissä käsissä on hirvittävä tuhoase. Väärinkäyttämällä mitä tahansa soitintasaa paljon musikaalista tuhoa aikaan. Haitarillahan saa ihan oikein käyttämälläkin |
poppamies 10.03.2009 16:00:40 | |
---|
mack the knife: Meillä on duohommat ollu sitten siinä jo monta vuotta. Sori, mä välillä soittelen sillä pianolla vasuribassoa. Noh tientenkin näissä du och jag hommissa tuo toimii, Eikai siinä mitään mutta toisen tontille ei saa rakentaa. G strings are for strippers! |
jape2 10.03.2009 16:30:41 | |
---|
Men i "JAG och den andra" arbetet allt e riktig. Tää on niin tätä. |
KoskPaavo 10.03.2009 17:46:52 | |
---|
poppamies: Noh tientenkin näissä du och jag hommissa tuo toimii, Eikai siinä mitään mutta toisen tontille ei saa rakentaa. Onko sulla varsinaisessa ammatissa yhtä tarkat reviirin ja tontin rajat kuin tässä harrasteessa? " Studiosus perpetuus" |
paice60 10.03.2009 21:39:14 | |
---|
KoskPaavo: Onko sulla varsinaisessa ammatissa yhtä tarkat reviirin ja tontin rajat kuin tässä harrasteessa? Niin, digikameralla saa kuvata vaan turistit ja oikealla vaan ammattilaiset. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
poppamies 10.03.2009 23:36:09 | |
---|
paice60: Niin, digikameralla saa kuvata vaan turistit ja oikealla vaan ammattilaiset. Ei nykyään ole olemasa mitään muita oikeita kameroita kuin digikameroita. Turistin eroittaa vain siitä että on digiPOKKARI ja verkkarit. Ammattilaisen siitä että kaulassa on 6000€ Canon tai Nikon, skeittuhousut , rastaletti ja korvis. G strings are for strippers! |