KoskPaavo 25.02.2011 21:56:44 | |
---|
Kiitos IJ ; hienoa ajankuvaa. Itsekin 70-luvulla tuli tuota vedettyä J.Raittisen suomennoksella muutama sata kertaa. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
JCM 25.02.2011 22:04:12 | |
---|
isojussi: Minä kyllä tykkään Paulasta. Hyvin laulaa mielestäni hän. Hyvä laulaja hää on, kyllä, mutta ääni alkaa olemaan loppu:( |
isojussi 25.02.2011 22:09:55 | |
---|
Mulla on joku ihme perversio ottaa selville biisien taustat. Eilen olin yhteisvastuukonsertissa kiekasemassa... Kanttori oli ihmeissään, kun kerroin, että Amazing Grace ei oo Skotlantilainen kansanlaulu vaan sarnaajaksi ruvenneen entisen orjakauppiaan John Newtonin uskoon tulemisestaan kertova biisi. Swing low ei ookkan negrospirituaali, vaan choctaw-intiaanin nimeltä Wallis Wiilis tekemä biisi. Järnefeltin Kehtolaulun sanottaja vietti kesiään näillä seuduilla.... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 25.02.2011 22:10:36 | |
---|
JCM: Hyvä laulaja hää on, kyllä, mutta ääni alkaa olemaan loppu:( Mutta tulkintakyky ja freseeraus on iskelmälaulajien parasta a-ryhmää. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Bronks 25.02.2011 22:19:30 | |
---|
isojussi: Mulla on joku ihme perversio ottaa selville biisien taustat. Eilen olin yhteisvastuukonsertissa kiekasemassa... Kanttori oli ihmeissään, kun kerroin, että Amazing Grace ei oo Skotlantilainen kansanlaulu vaan sarnaajaksi ruvenneen entisen orjakauppiaan John Newtonin uskoon tulemisestaan kertova biisi. Swing low ei ookkan negrospirituaali, vaan choctaw-intiaanin nimeltä Wallis Wiilis tekemä biisi. Toi on hyvä muusikkosaarna. http://www.youtube.com/watch?v=DMF_24cQqT0 Don't take me serious, I'm just playing. |
andrei 11.03.2011 21:43:36 | |
---|
Kiva kuulla kun Pasi sukunimi?(Sami Saaren bändin kitaristi) lauloi Robby Williamsin Something beautifulin hyvin eikä yhtään niin nenään kuin Robby W. Muista en nyt sano muuta kuin että Johanna on kiva tyttö. Piano on viitseliään ihmisen soitin! |
TiVe 11.03.2011 22:30:34 | |
---|
andrei: Kiva kuulla kun Pasi sukunimi?(Sami Saaren bändin kitaristi) lauloi Robby Williamsin Something beautifulin hyvin eikä yhtään niin nenään kuin Robby W. Muista en nyt sano muuta kuin että Johanna on kiva tyttö. Pamela Kilpeläinen oli minulle uusi tuttavuus, mutta KAIKKI edellytykset nousta tähtitaivaalle...laulutaidon lisäksi erittäin näyttävä nainen. http://www.pamelamusic.com/suomi/etusivu.php 2+2=~5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla. |
pekkajau 11.03.2011 22:57:10 | |
---|
|
EP 12.03.2011 12:29:57 (muokattu 12.03.2011 12:30:18) | |
---|
TiVe: Pamela Kilpeläinen oli minulle uusi tuttavuus, mutta KAIKKI edellytykset nousta tähtitaivaalle...laulutaidon lisäksi erittäin näyttävä nainen. http://www.pamelamusic.com/suomi/etusivu.php Mun mielestä ei kovin sävähdyttänyt äänensä, voi olla et sävellajit ei natsannu ja osaltaan vaikutti, mutta ei oikeen.. Ainakaa ohjelman alkupuolella, niin pitkälle kun kattelin. E: Tammerkoski kuulosti orkesterin soittamana turhan "aneemiselta" : ) |
TiVe 18.03.2011 21:31:26 | |
---|
Tyrkky Taavitsainen elää hetkessä vähän (paljon) liikaa - rasittavaa katsottavaa ja antaa myötähäpeän tunnelmaa. 2+2=~5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla. |
rintapek 18.03.2011 21:38:23 (muokattu 18.03.2011 21:38:48) | |
---|
TiVe: Tyrkky Taavitsainen Muuten oikein, paitti et Marita ei millään mittapuulla ole "tyrkky". One kind of music only - the good kind |
TEJ 19.03.2011 00:18:29 | |
---|
ton ohjelman nimen vois vaihtaa, mikkiä pyöritä ja heiluta! Vitun ärsyttävää toi Maritan mikin käyttö, hoh hoijjaa. www.myspace.com/dounas |
tarmo 19.03.2011 10:49:43 | |
---|
Siis eilinen jaksohan oli vuodelta 2030 ja vieraana Antti Tuisku! Pelottavaa yhdennäköisyyttä. Tai sit vaan siistiä! |
ukko idänmies 19.03.2011 11:02:44 (muokattu 19.03.2011 11:03:13) | |
---|
TEJ: ton ohjelman nimen vois vaihtaa, mikkiä pyöritä ja heiluta! Vitun ärsyttävää toi Maritan mikin käyttö, hoh hoijjaa. Joo, niin on. Miksi se muuten veivaa sitä koko ajan? Epävarma äänestään? Eikös tuo veivaaminen ole kompuran käytön myötä tarpeetonta? Muutenkin voisi edes joskus pitää naamansa peruslukemilla. Ei elämästä enää edes juovu. |
EP 19.03.2011 12:15:41 | |
---|
TiVe: Tyrkky Taavitsainen elää hetkessä vähän (paljon) liikaa - rasittavaa katsottavaa.. Hopsistä, uskaltaa vaan olla oma itsensä ja kaikesta näkee että pitää laulamisesta. JB lauloi kyllä niin upeesti ton "missä muruseni on" että ei voi ku ihmetellä.. |
Timi 19.03.2011 19:15:37 | |
---|
EP: Hopsistä, uskaltaa vaan olla oma itsensä ja kaikesta näkee että pitää laulamisesta. JB lauloi kyllä niin upeesti ton "missä muruseni on" että ei voi ku ihmetellä.. Kuuntelin JB tulkintaa.Kaunista.Todella nättiä! Vaikea.Mutta varma! |
Timi 19.03.2011 19:42:28 | |
---|
ukko idänmies: Joo, niin on. Miksi se muuten veivaa sitä koko ajan? Epävarma äänestään? Eikös tuo veivaaminen ole kompuran käytön myötä tarpeetonta? Muutenkin voisi edes joskus pitää naamansa peruslukemilla. Höh!Miksi pitäis olla naama N...... V.......?Kun artisti tykkää esiintyä luonnollisesti yleisölleen? Vaikea.Mutta varma! |
EP 19.03.2011 22:00:56 | |
---|
Timi: Höh!Miksi pitäis olla naama N...... V.......?Kun artisti tykkää esiintyä luonnollisesti yleisölleen? Jep, sanotaan näin et kyllähän se silloin aikanaan alkuun tuntui oudolta kun joku on noin onnellisen näköinen laulaessaan, ei se ihan niin tavanomaista ole : ) |
kaukopoika 19.03.2011 22:57:33 | |
---|
JB lauloi kyllä niin upeesti ton "missä muruseni on" että ei voi ku ihmetellä.. Oli muuten tuuria ,ettei Lindholmin Olli ollut tässä jaksossa mukana ,olis meinaan taatusti liittynyt Jennan kanssa laulamaan ko. kappaletta ,niinkuin Suvi Teräsniskan kanssa taannoin !! |
ukko idänmies 20.03.2011 10:46:42 (muokattu 20.03.2011 10:47:10) | |
---|
Timi: Höh!Miksi pitäis olla naama N...... V.......?Kun artisti tykkää esiintyä luonnollisesti yleisölleen? Minä olenkin tälläinen jäykkä jöpöttäjä ja pidän vähän klassisemmasta esiintymistyylistä. Ja minun silmääni se Maritan fiilistely näyttää kaikkea muuta kuin luonnolliselta. En tiedä onko, kun en ihmistä tunne. Ei elämästä enää edes juovu. |