Aihe: Kesäillan valssista
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
baron
06.07.2004 20:08:21

Soititteko niin huonosti, että laatu ei kohdannut hintaa?
(ks. yläpuolella oleva hinnan ja laadun välinen suhde)

Vitsi, vitsi Baron ;) Olette varmasti tehneet vaikutuksen ihan soittamalla.

Tää nyt ei välttämättä johda mihinkään ja mä oon valmis lopettamaan ja sallin sulle viimeisen kommentin mutta mun pointsi on/oli se, että me ollaan oikeasti satsattu "ulkomusiikillisiin" asioihin ja soittamallakaan me ei olla onnistuttu niitä pilaamaan.

Sinun vuorosi, ole hyvä.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
klunssila
06.07.2004 20:19:21
Tää nyt ei välttämättä johda mihinkään ja mä oon valmis lopettamaan ja sallin sulle viimeisen kommentin mutta mun pointsi on/oli se, että me ollaan oikeasti satsattu "ulkomusiikillisiin" asioihin ja soittamallakaan me ei olla onnistuttu niitä pilaamaan.

Sinun vuorosi, ole hyvä.

En ole kyllä niin väittänytkään, eiks niin. Tuo markkinointi ei ole vain niin yksioikoista kuin se voi kuulostaa. Joudun aika paljon miettimään hinnan ja laadun välistä suhdetta "oikeassa työssäni", joten on helppo piikitellä täällä anonyymisti :)

Oikeesti Baron, en ole pointejasi yrittänyt kumota, hiukan vain tuoda erilaisia näkökulmia. Kaikki kunnia teidän pumpulle, että hoidatte hommat tyylillä, nii se pitääkin! Toivottavasti oot huomannut, että nuo aikaisemmatkin tekstit on kirjoitettu "pilke silmäkulmassa". No hard feelings?
Viime vuonna mulla oli yksi keikka. Tänä vuonna on sitten ollut vähän vähemmän keikkoja.
Fuzzy Boner
06.07.2004 20:21:57

Oikeesti Baron, en ole pointejasi yrittänyt kumota, hiukan vain tuoda erilaisia näkökulmia. Kaikki kunnia teidän pumpulle, että hoidatte hommat tyylillä, nii se pitääkin! Toivottavasti oot huomannut, että nuo aikaisemmatkin tekstit on kirjoitettu "pilke silmäkulmassa". No hard feelings?

Baron ja me muut cobläiset ollaan kirjoitettu viime syksystä asti täysin pilke silmäkulmassa lähes kaikki..
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
M.i.k.key
06.07.2004 20:47:26
Baron ja me muut cobläiset ollaan kirjoitettu viime syksystä asti täysin pilke silmäkulmassa lähes kaikki..

Eli ollaan oltu päissään viime syksystä asti...
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
pekkajau
06.07.2004 20:52:19
Eli ollaan oltu päissään viime syksystä asti...

Mä olen syntymähumalassa!
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
Fuzzy Boner
06.07.2004 20:55:17

Mä tipuin pienenä koksupataan
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
pekkajau
06.07.2004 21:32:58
Mä tipuin pienenä koksupataan

Mua kannettiin pienenä jenkkikassissa!
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
Tankoprinssi
06.07.2004 22:38:17

Ja mulla on näkö heikentynyt, kun en tahdo selvää päivää nähdä.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
baron
06.07.2004 23:29:41 (muokattu 06.07.2004 23:31:06)

En ole kyllä niin väittänytkään, eiks niin. Tuo markkinointi ei ole vain niin yksioikoista kuin se voi kuulostaa. Joudun aika paljon miettimään hinnan ja laadun välistä suhdetta "oikeassa työssäni", joten on helppo piikitellä täällä anonyymisti :) ?

Tähän asti mun markkinointislogan on ollut "paras hääbändi kehä III:n sisäpuolella", mutta ajattelin muuttaa: Niin kalliin näköinen hääbändi, että sukulaisia vituttaa ja tuttavat kadehtii.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
ICE
08.07.2004 17:22:13
Jahas, että kesäillan valssi tulee tänään klo 21:00 TV2:sta.

Täytyykin katsoa sitä sivusilmällä, allekirjoituksestani huolimatta. Tiedän sitten ohjelman jälkeen, että mistä täällä oikein puhutaan. :)
Minulta kiellettiin iskelmä.
Sandy
08.07.2004 19:24:56
Jahas, että kesäillan valssi tulee tänään klo 21:00 TV2:sta.

Täytyykin katsoa sitä sivusilmällä, allekirjoituksestani huolimatta. Tiedän sitten ohjelman jälkeen, että mistä täällä oikein puhutaan. :)

Joo, kannattaa tutustua.. Luvassa on sitä itteänsä takuuvarmasti. Lavalle nousee Anneli Mattila & Mega. Ja tietty tämän threadin lemmikkiorkesteri, The Unelmavävyt.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
KoskPaavo
08.07.2004 20:48:15
Ensi kesänä tulee äiti Annikkii Mattila ja orkesterinsa Alfa Laval.
Soittaja selviää aina.
M.i.k.key
08.07.2004 21:19:50
Ja tietty tämän threadin lemmikkiorkesteri, The Unelmavävyt.

Huhhuh, onpahan aikamoista kuraa... Ensi kesän ohjelmaan voisi sen ruotsin ryöstökiertueen lisäksi laittaa jotain tuommoista.
Sandy
08.07.2004 21:40:07 (muokattu 08.07.2004 21:41:24)
Huhhuh, onpahan aikamoista kuraa... Ensi kesän ohjelmaan voisi sen ruotsin ryöstökiertueen lisäksi laittaa jotain tuommoista.

Noh, oli se urkurin esittämä tango kyllä vaan aikas "persoonallinen". Ja foni kuulosti epävireiseltä.

edit: lisää mussiikkiviihdettä luvassa tänään, 22.30 alkaa kolmoselta Golden Stars -finaali.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
nikolai
08.07.2004 22:03:44
Joo, kannattaa tutustua.. Luvassa on sitä itteänsä takuuvarmasti. Lavalle nousee Anneli Mattila & Mega. Ja tietty tämän threadin lemmikkiorkesteri, The Unelmavävyt.

Torstai on nykyään viikon jännittävin päivä, kiitos unelmavävyjen.
M.i.k.key
08.07.2004 22:17:34
lisää mussiikkiviihdettä luvassa tänään, 22.30 alkaa kolmoselta Golden Stars -finaali.

Jep jep, senpä takia korkkasin juuri. Camparituoremehua edessä, ei tuommoisia selvin päin pysty kuuntelemaan!
KMT
08.07.2004 23:36:59 (muokattu 08.07.2004 23:37:32)

Yäk mitä taas oli. Koneviuluja koko setti. Vaikka oli Annelin pändri paree muttei sekää mikää hyvä ollu paitsi pasisti osasi kyllä soittaa
"Ääninäytteittesi perusteella suosittelisin suuntaamaan sen musiikillisen monilahjakkuutesi lähinnä sinne kuuntelupuolelle" -JK
M.i.k.key
08.07.2004 23:49:25 (muokattu 08.07.2004 23:50:20)
Yäk mitä taas oli. Koneviuluja koko setti
Jeps, puhumattakaan konesaksofoneista.

Golden star kisan bändi toimii kyllä mainiosti, mitä nyt siinäkin vähän törähtelevä fonisoundi...
Ruotsin tyttö lauloi hienosti, kyllä siellä osataan. Ainutkertainen/Summer of 69-mies veteli myös mallikkaasti. Kuunnellaan nyt vielä kuitenkin loppuun...
Sandy
09.07.2004 00:00:51 (muokattu 09.07.2004 00:08:36)
Ruotsin tyttö lauloi hienosti, kyllä siellä osataan. Ainutkertainen/Summer of 69-mies veteli myös mallikkaasti. Kuunnellaan nyt vielä kuitenkin loppuun...

Jesh, samaa mieltä! Mut veikkaan silti että eka nainen ja mies voittavat. Niistä löytyy enemmän mediaseksikkyyttä, vaikka laulussa nää sun mainitsemat oli ihan ylivoimasia..

Se viime vuoden voittajanainen oli ehkä vähän pelottava.

edit: öö, täh! miehistä selvästi huonoin voitti?!
M.i.k.key
09.07.2004 00:10:09
edit: öö, täh! miehistä selvästi huonoin voitti?!

Eipä sopinut toi hevivibra noihin biiseihin yhtään. Pasi Ojala veti hienosti. Tuon mimmivalinnan voin ymmärtää kun kyseessä on Auraviihde. Ruotsin tyttö oli kuitenkin selkeästi vahvin laulaja
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)