Aihe: Vaikeat kappaleet - onko niitä?
1 2 3 4 5 6 7 8
Jami
06.05.2004 02:27:35

Olisko kannattanu yrittää hoitaa samanlailla sunki aiemmin, en tiiä...

Oon joskus ehdottanutkin että olis foorumi missä vois jutella vain niitten kanssa joiden kanssa haluais olla keskustelussa.
Tuntuu että nyt juttuihin vastaa aina vain juuri ne joiden kanssa on erimieltä. Sitä ei kovinkaan luonne aina kestä. Onkin jo herännyt itselle ajatus että miksi täällä haluais ajatuksiaan jakaa. Vissiin parasta jättää foorumi cob:n laisille porukoille.
Suomalaanen ei usko ennenku näköö. Mutta härmälääsen pitää päästä koittamahan.
mr.muzak
06.05.2004 02:39:00
Tässähän on kyse aivan jonkun muun sakinhivutuksesta. Taas kerran. Olisko hänellä syytä olla "hätä".

Fuzzy, mikä on tämän oikeutus? Onko sulla oikeasti kivaa?

Hmm...Yksi asia minkä minä olen ainakin oppinut muusikkopiireissä, että on olemassa hyvin erilaisia huumorintajuja. Ja yleensä vahvat reagoinnit osoittautuvat varsin turhiksi jälkeenpäin katsellessa. Tähän kun vielä lisätään se fakta, että täällä nimimerkit "kinastelee" toisiensa kanssa samalla osan menettäen hermonsa, niin päästään lähes maksimaaliseen turhanpäiväisyyteen.

Se mitä tulee sisäpiireihin, niin niitähän muodostuu väistämättä. Osa näistä täällä olevista nimimerkeistä ovat esimerkiksi minulle tuttuja jo entuudestaan erinäisistä soittotilanteista. Minä en koe siinä mitään pahaa, että jotkut haluavat kikkailla sanoilla ja pitää omaa hauskaansa. Enkä myöskään pahoita mieltäni siitä jos toisilleen tutut kyselevät illalla baarin lähtijöitä esim. sustain-pedaali -thread:ssä. Ei kai sisäpiirejä sen vuoksi muodosteta/muodostu että "voitaisiin yhdessä jyrätä kaikkien muiden mielipiteet". "Cob":ia ei ainakaan minusta voi kutsua miksikään elitti-ryhmäksi; minuakin pyydettiin henkilökohtaisesti itse baronin toimesta seuraavaan miittiin vaikken ole edes kirjoittanut sataa viestiä vielä sustain-pedaaliin:) Että mukaan pääsee jos haluaa.. haluanko minä? No jos ilmaista viinaa on ni aina!:))

Ehkä näitä keskusteluja täällä ei pitäisi ottaa niin kovin vakavasti... ja olla ainoastaan positiivisen yllättynyt jos jostain thread:stä oikeasti saa jotain uutta ajateltavaa musiikkiin saati elämään.
mr.muzak
06.05.2004 02:48:25
Oon joskus ehdottanutkin että olis foorumi missä vois jutella vain niitten kanssa joiden kanssa haluais olla keskustelussa.
Tuntuu että nyt juttuihin vastaa aina vain juuri ne joiden kanssa on erimieltä. Sitä ei kovinkaan luonne aina kestä. Onkin jo herännyt itselle ajatus että miksi täällä haluais ajatuksiaan jakaa. Vissiin parasta jättää foorumi cob:n laisille porukoille.

Ymmärtäisit nyt että nuo Cob:laisten kommentit ovat lähes aina pelkkää läppää. Ja mikä ihmeen keskustelu se on jossa kaikki osaanottajat ovat aina samaa mieltä? Jos haluat jakaa ajatuksiasi täällä _asiapitoisesti_, niin keskity myös saamiisi asiapitoisiin vastauksiin epäasiallisten sijaan, äläkä jankkaa sisäpiireistä.
mr.muzak
06.05.2004 03:00:46
..silmänpesua ja perseennuolentaa on tämä koko touhu.

Perseennuolenta on minusta hieman vahva sana. Kaikkihan tietää että kavereita ei tällä alalla ole koskaan liikaa; työtehtävät ja kaverit kun monesti menee käsi kädessä. Se on jokaisen oma päätös kuinka pitkälle asian suhteen haluaa mennä.
Fuzzy Boner
06.05.2004 06:48:14 (muokattu 06.05.2004 07:15:03)
Mäkun luulin että kohta päästäis keskustelemaan asiasta. Ja sä oot jo tarjoomassa viimeistä sanaa. Sitten tältä cob:ilta tulee sivutolkulla sisäpiiritarinaa joka ei pätkääkään liity itse aiheeseen. Lukekaa otsikko.

En minä nyt tokikaan väkisin ole teidän sisäpiirinkeskusteluihinne sotkeentumassa. Sallin, ja jopa suosin, sellaisen keskustelun johon ei kaikki pääse mukaan. Oon sellaista ollut itse joskus ehdottamassakin. Että vois keskustella niitten kanssa joiden kanssa haluaa ajatuksia vaihtaa. cob:lle se vissiin on toteutunut vaikka mnetin enemmistö sen mun ehdottamana totaalisesti tyrmäs. Onnittelut cob:lle onnistuneesta ja mnetin hyväksymästä sisäpiiristä.

Ainut mikä tässä närästää on se elitismi mikä tuohon cob:iin sisältyy. Mä oon itte saanu päihini näillä palstoilla elitismistä ja sen hyväksynnästä. Te käytätte sitä tehokkaasti hyödyksenne. cob ratsastaa vain ja ainoastaan sillä elitismillä jonka sen yksi jäsen luo. Koko juttu perustuu siihen että te tiedätte kuka hän on ja muut ei. Onhan sillä tietysti kiva elvistellä ja pitää tuttujen kanssa hauskaa muitten kustannuksella. Mä en jostain syystä osaa sitä kovin korkealle arvostaa. Baronin en usko olevan tähän kaikkeen syyllinen.

Summa summaarum. Mua vituttaa kun tälläinen elitistinen porukka touhaa mnetin sisällä ja kaikki reiluun peliin vetoavat aloitteet pannaan matalaksi sillä verukkeella että ei täällä elitistisiä porukoita siedetä. silmänpesua ja perseennuolentaa on tämä koko touhu.

Ota nyt hitto iisisti. Oltiin känässä ja vähän sikailtiin. Luulis sun pohjalaasena suoraselkänä ymmärtävän sen. Oon kuullu susta paljon hyvää ja uskon sen pitävän kutinsa. Tää on nyt vaan tällasta sohimista taas. Nimimerkki R.W Piuha on osoittanut pystyvänsä "tappelemaan" täällä samalla tavalla moneen kertaan KUITENKAAN sen enempää hiiltymättä. Hän tietää tarkalleen missä mennään ku vähän kaikki toisiaan kiusaa. Ei tässä ole mitään henkilökohtaista ollutkaan ja toi sun mainitsema elitismi oli aika köyhä isku vyön alle. Prkl, kaikki on enemmän ku tervetulleita jauhamaan mukaan paskaa ja ihmettelemään maailman hassuutta. En minä enkä usko että kukaan muukaan täällä oikeasti haluaa ketään loukata. Kunhan tultiin "puolustamaan" baronia. Ei sekään mitenkään ollut suuttunut; muista se Jami hyvä että tämä on netti, ei mitään oikeita tunteita. Tiedän sinun suuttuneen vuosien varrella täällä aika lailla ennenkin. Esim saat siipeesi joltain sua 35vuotta(tms) nuoremmalta nulikalta ja sit alat mököttämään.

Nyt älä ala, sä oot hauska hahmo virtuaalimaailmassa ja kuulemma oikeestikin loistotyyppi. Odotan kovasti et päästään tapaamaan ja jammaamaan yhdessä, vaik siellä samassa paikassa ku mis olitte viimeks.

Tämä kirjoitus ei sitten ollut perseennuolentaa vaan nyt ollaan selvinpäin ja jopa aika tosissaan, toisin kun yleensä täällä. Muista et me pojat tykätään vinoilla välillä.
*melodian konjakkia* Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
baron
06.05.2004 07:55:04

Ainut mikä tässä närästää on se elitismi mikä tuohon cob:iin sisältyy. Mä oon itte saanu päihini näillä palstoilla elitismistä ja sen hyväksynnästä.

Summa summaarum. Mua vituttaa kun tälläinen elitistinen porukka touhaa mnetin sisällä ja kaikki reiluun peliin vetoavat aloitteet pannaan matalaksi sillä verukkeella että ei täällä elitistisiä porukoita siedetä. silmänpesua ja perseennuolentaa on tämä koko touhu.

Kutsuin RWP:n viime COB-miittiin. Hän ystävällisesti kiitti kutsusta ja kertoi, että valitettavasti hänen ei ole mahdollista osallistua.

Miksi kutsuin: Siksi, että olemme "eliittiklubi": Olemme hyviä soittajia, jonka uskon myös RWP:n olevan.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Notefix
06.05.2004 08:49:23 (muokattu 06.05.2004 08:51:47)

Ainut mikä tässä närästää on se elitismi mikä tuohon cob:iin sisältyy. cob ratsastaa vain ja ainoastaan sillä elitismillä jonka sen yksi jäsen luo. silmänpesua ja perseennuolentaa on tämä koko touhu.

Sorry, Jami. Mä olen yleensä suhtautunut aika ymmärtäväisesti sun kirjoituksiin, vaikka en aina ole ollutkaan samaa mieltä.

Tää viesti sai kuitenkin verenpaineen nousemaan. Mä en koe asioita läheskään niin kuin sä sanot.

Meillä on kaikilla oma uramme, joka painottuu meillä jokaiselle eri puolille kenttää. Moni meistä on joissain jutuissa hyvä, joissain heikompi. Jokainen muusikko, joka tekee duuninsa tosissaan ansaitsee kuitenkin samanlaisen arvostuksen, ei yhtään enempää tai vähempää.

Olen tavannut monenlaisessa asemassa olevia ihmisiä, ja vittu kertaakaan en ole harrastanut perseennuolentaa, ei nimittäin kuulu tapoihin...pikemminkin päinvastoin. Kuvia ei ole juuri kumarreltu. Mulla on tapana kohdella ihmisiä vain ja ainoastaan sen perusteella, miten he tekevät duuninsa ja millaisia he ovat ihmisinä, EIKÄ MINKÄÄN MUUN SEIKAN PERUSTEELLA!

Elitismiä mä näen tässä aika vähän. Itseasiassa olen aina vastustanu sitä. Mä olen ainakin yleensä aina pyrkinyt olemaan ystävällinen ja kohtelias kaikille. Mitään sakinhivutusta, mitä se sitten onkaan, en ole harrastanut vaan heittänyt kommentteja just niin kuin itse asiat näen.

Tossa sun syyttelyssäs oli jotenkin harvinaisen vittumainen sävy, joka aliarvioi montaa täällä esiintyvää nickiä.
My name is Baron, Notefix Baron "
Fuzzy Boner
06.05.2004 09:03:17 (muokattu 06.05.2004 09:08:24)
------
*melodian konjakkia* Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
Jami
06.05.2004 09:08:11

Tossa sun syyttelyssäs oli jotenkin harvinaisen vittumainen sävy, joka aliarvioi montaa täällä esiintyvää nickiä.

Olin näköjään viimeyönä harvinaisen vittumaisella päällä. Ja kaikki näköjään kerkes lukemaan ja kommentoimaan ennenku ehdin poistaa.

On sitä tullu kirjoiteltua ennenkin mitäsattuu. Erittäin harvoin on ollut tarvetta jälkeenpäin juttuja poistaa. Nyt yritin mutta näköjään myöhästyin. Poistun pahoitellen takavasemmalle.
Suomalaanen ei usko ennenku näköö. Mutta härmälääsen pitää päästä koittamahan.
Fuzzy Boner
06.05.2004 09:08:59 (muokattu 06.05.2004 09:10:05)
Olin näköjään viimeyönä harvinaisen vittumaisella päällä. Ja kaikki näköjään kerkes lukemaan ja kommentoimaan ennenku ehdin poistaa.

On sitä tullu kirjoiteltua ennenkin mitäsattuu. Erittäin harvoin on ollut tarvetta jälkeenpäin juttuja poistaa. Nyt yritin mutta näköjään myöhästyin. Poistun pahoitellen takavasemmalle.

ingen panik. *kättä päälle*
me oltiin eilen kans mikkeyn kaa känäs.
baron
06.05.2004 09:20:18

Älä mua unohda
Notefix
06.05.2004 09:32:13

No problemo! Kaikkea saa kirjoittaa, mutta sitten saa odottaa myös vastauksia, puolin ja toisin. Eiköhän ole paras jättää nää jutut taakse.

Peace!
My name is Baron, Notefix Baron "
baron
06.05.2004 09:45:16

Savu hälvennyt taisteluareenalta, vainajia ei näy, haavoittuneet viety hoitoon, aurinko paistaa ja linnut laulaa.
mr.muzak
06.05.2004 10:04:42

Niin, no nyt sait ainakin asiapitoisia vastauksia ja 0% vittuilua:)
poppamies
06.05.2004 10:12:31

Nyt riitti mullekin...

Älä välitä Paruuna. Piuha on sekaisin ja ilmeisesti muutenkin vanha pieru. Meillä sentään on tulevaisuus edessä...vaikka elämää olisi jonkunverran takanakin.
"G-strings are for strippers"
M.i.k.key
06.05.2004 10:45:45

Hehe, en valitettavasti ehtinyt näihin taistoihin mukaan...
ens kerralla sit
peace
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Sandy
06.05.2004 12:25:10
Huhhuh, täällähän olis tarvittu opea viime yönä sovittelemaan poikain riitoja!
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
mr.muzak
06.05.2004 12:38:31
Huhhuh, täällähän olis tarvittu opea viime yönä sovittelemaan poikain riitoja!

Heti kun on kuri ja järjestys poissa niin.... :)
Sandy
06.05.2004 12:51:11
Heti kun on kuri ja järjestys poissa niin.... :)

Joo, näin se näyttää olevan. Kun kissa on poissa niin hiiret hyppii pöydillä, ym. latteuksia mitkä sopis tähän väliin. Noh, illalla palataan taas joten olkaas ihmisiks. Myös COB:n elitistit! ;)
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
poppamies
06.05.2004 13:23:05

Ope! Onko tuolla eliittikoulussa musiikkiluokkaa ollenkaan, vaan oko se pelkkää musiikinopetusta...
"G-strings are for strippers"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)