baron 27.03.2004 18:09:19 | |
---|
Kysyn, että mistä niitä saa? Molemmat ollaan myöhässä, niitä sai vähän aikaa sitten ennakkotilata, mutta itsekin ehdin liian myöhään. Se oli muistaakseni Back-stage palstalla. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
R.W. Piuha 27.03.2004 21:47:37 | |
---|
Mä muistan kun näin ja kuulin ekan kerran oikeeta ravintolaorkesteria niin mä aattelin:"ei noin VOI soittaa?!?"siksi huono oli bändi,nyt noin 28 vuotta myöhemmin olen huomannut että kyllä voi ja joskus se on jopa suotavaa,ymmärtämätön turakainen tykkää kun vedetään päin persettä eikä tehdä taidetta :-I) Oikeesti mä soitan siksi että se nyt vaan sattuu olemaan mun "ammattini",ei ole koulutusta mihinkään muuhun,tähän tanssimuusikon hommaan vaan jotenkin ajautuu,tuskin kukaan paskakuskiksikaan haluais nuorena,mutta kyllä sitäkin hommaa joku tekee,niin siis mä soitan ihan vaan rahasta,ja mielellään mahdollisimman vähän aikaa ;-D |
perkeles 27.03.2004 21:54:55 | |
---|
mistä helvetistä saa niin hyvät kicksit laillisesti kuin soittamisesta? mä väitänkin,että lähes kaikki muusikot on adrenaliini-narkkareita. ainakin minä. vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri. |
perkeles 27.03.2004 21:57:46 | |
---|
äikkis turakaiset ei muusikot soita teidän takia vaan siksi että tulis itselle hyvä olo....ja rahaa. vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri. |
Kukko 30.03.2004 00:22:19 | |
---|
äikkis turakaiset ei muusikot soita teidän takia vaan siksi että tulis itselle hyvä olo....ja rahaa. ÄIKKIS- hahaa, ei vaan taira aueta kaikille nuan mahtava sana... "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
päivis 30.03.2004 00:28:30 (muokattu 30.03.2004 11:39:26) | |
---|
ÄIKKIS- hahaa, ei vaan taira aueta kaikille nuan mahtava sana... Voi ie, kurmoottaa tuallaasia jukurapäitä pitääs... Edit: i -> ä (jeevana!) "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
baron 30.03.2004 00:37:27 | |
---|
mä soitan ihan vaan rahasta,ja mielellään mahdollisimman vähän aikaa ;-D Pakko ottaa rahaa, ettei ammattilaiset pääse syyttämään vilpillisestä kilpailusta mutta mahdollisimman kauan kun kerran raahauduttu keikkapaikalle. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
Kukko 30.03.2004 00:58:33 | |
---|
Voi ie, kurmoottaa tuallaasia jukurapäitä pitäis... hauskaa kyllä(+),mutta Ztsori, se pitääs olla että PITÄÄS.. "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
funkylord 30.03.2004 09:19:59 | |
---|
yksinkertaista... Veri vetää. Molemmat isoveljet muusikoita, ja en voi kuvitellakkaan mitään ilman musiikkia. #KK1
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
perkeles 15.05.2004 23:13:55 | |
---|
jos oikein pinnistää niin joskus on tullut sanottua että hyvä keikka on parempaa kuin seksi. HELLO CLEVELAND |