Ukko 08.11.2005 17:19:34 | |
---|
Senverran on tullut huorissakin käytyä, että olen lainannut rumpujani toisen bändin rumparistille, aina kun on ollut tarvetta. Hyi hyi. Olethan muistanut pestä rumpusi kunnolla sen jälkeen ja huomauttanut kaverille että käyttää ehkäisyä :/ |
Tankero 08.11.2005 17:38:40 | |
---|
Hyi hyi. Olethan muistanut pestä rumpusi kunnolla sen jälkeen ja huomauttanut kaverille että käyttää ehkäisyä :/ Turhaa niitä viruttelee, ne alakaa olla jo niin ryyteessä ettei niihin pikkuröpperit pysty. |
baron 08.11.2005 21:41:53 | |
---|
Meillä show hommissa 3-4 tuntia on tavallinen odotteluaika ennenkuin päästään vetämään. Pahimmassa tapauksessa ei ole edes mitään takahuonetta tai ahdas komero. Se kasvattaa luonnetta ja pitkää pinnaa. Musta odottaminen ventovieraitten ihmisten joukossa ventovieraassa paikassa surkeissa olosuhteissa on tylsää. Kun mä teen pääasiassa privaattikeikkoja, niin mä aina tyrkytän esiintyvää/taustamusaa ennen tanssisettejä, paljon kivammin aika kuluu, kun saa soitella. My name is Baron, Sir Baron. |
Lennu 09.11.2005 09:36:18 | |
---|
Musta odottaminen ventovieraitten ihmisten joukossa ventovieraassa paikassa surkeissa olosuhteissa on tylsää. Kun mä teen pääasiassa privaattikeikkoja, niin mä aina tyrkytän esiintyvää/taustamusaa ennen tanssisettejä, paljon kivammin aika kuluu, kun saa soitella. Ihan liittymättä aiheeseen, mutta missä tuo sun kuvauksen promokuva on otettu? - how did you think I got these inside, by osmosis? |
pekkajau 09.11.2005 09:39:19 | |
---|
Ihan liittymättä aiheeseen, mutta missä tuo sun kuvauksen promokuva on otettu? Näyttäs tosi tutulta...sehän on Slinnan humppamiitistä heti eka setin jälkeen! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 09.11.2005 09:54:05 | |
---|
Näyttäs tosi tutulta...sehän on Slinnan humppamiitistä heti eka setin jälkeen! Joo, bändi vetäytyi hetkeksi tauolle. My name is Baron, Sir Baron. |
LaKe 09.11.2005 16:21:40 | |
---|
Lupasin taas jonkun Duo Timantin lainata meidän pa:ta kun ollaan samalla keikalla. Saas nähdä mitä tulee... Tekstiviesti kitaristilta ostettuaan uuden putkinauhakaiun:
"Kyllä nyt on hieno vehjeh jeh jeh jeh jeh..." |
poppamies 09.11.2005 18:23:44 | |
---|
Lupasin taas jonkun Duo Timantin lainata meidän pa:ta kun ollaan samalla keikalla. Saas nähdä mitä tulee... Ei siitä tuu kuin hyvä mieli molemmille jos asenne on oikea... Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN! |
R.Syke 27.11.2005 00:16:47 (muokattu 27.11.2005 00:17:49) | |
---|
Haa. Palaan aiheeseen. Onko kellään kokemusta tästä: Perustettiin kokeilubändi. Kas kummaa - mulla oli PA:t. Toin ne. Kasasin kaikki valmiiksi - piuhat, monitorit, kaiuttimet, mikserit, etuset. Jopa koskettimet pistin peliin. Harjoitus alkoi. OK. Hyvä meininki. Harjoitus lähestyi loppuaan. Yks ja toinen vilkuili kelloaan: Minun pitää lähteä, on meno. Lopulta olin sitten yksin kasaamassa sen, mitä olin tuonutkin. Se bändi jäi kokeiluksi. Eli kaikkien käytössä, mutta... |
JK 27.11.2005 16:46:38 | |
---|
Haa. Palaan aiheeseen. Onko kellään kokemusta tästä: Eli kaikkien käytössä, mutta... Juu, hiukan sama fiilis. Kukaan muu ei bändissä ole kiinnostunut laitteistosta. Olen hommannut ja päivittänyt koko kaluston. Lisäksi laitefriikkinä olen hommannut omaan piikkiin mikit, caset, efektit, ständejä ja vieläpä toisen Pa-setin. Sitten vielä kuulee mutinaa soundeista ja milloin mistäkin. Aikaisemmin hoidin bändin ja kamojen kuljetukset isolla 3+4 rekisteröidyllä biililläkin. Sen vaihdoin farkkuun ja eka kommentti yhdeltä soittajalta oli "Milläs me nyt keikalle päästään??" Kerroin että jokainen tulkoon omalla kyydillään. Aina ei jaksais...mutta jonkinlaista masokismiin viittaavaa tää on. "Koirani ovat kaikkiruokaisia ja pitävät erityisesti pienistä lapsista" |
R.Syke 27.11.2005 16:54:55 (muokattu 27.11.2005 16:58:45) | |
---|
Eli sopimusneuvottelu jäi sullakin pitämättä. Se innokkuus...on se kyllä masokismia. |
jon lord 27.11.2005 18:46:32 | |
---|
Perjantaina oltiin vetämässä söy pääkaupungissa ja paikalla oli myös bändi jonka kanssa oli sovittu kamojen lainasta. Tämä kaveri joka hoiti kamoja oli meitä vastassa ja käytös oli koko ajan ystävällistä ja shown ajan vielä oli mixerin äärellä jos oli tarvis tehdä jotain. Annettiin omat drinkkiliput bändille palkaksi meidän puolesta ja kiittelin erikseen. En tiedä bändin nimeä mutta hienoa käytöstä ja ystävällistä porukkaa. Hatun nosto vielä kerran teille keitä sitten olittekin ja KIITOS!! Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Sandy 17.12.2005 15:25:30 (muokattu 17.12.2005 15:26:00) | |
---|
Pakko nostaa tämä... On taas ajankohatinen aihe. Ollaan menossa yhden suurehkon firman pikkujouluihin tänään soittamaan, ollaan oltu siellä jo monia vuosia. Noh, viime vuonna tuli ekaa kertaa sellainen tilanne, että soittimet käytännöllisesti katsoen riistettiin bändin käsistä ja siitä meinas oikeesti syntyä nyrkkitappelu. Tänä vuonna, tuosta edellisestä viisastuneena, meillä on erillinen sopimus koskien soittimien ja PA-laitteiden käyttöä, mut silti pelottaa jo etukäteen. Tuolla bileissä on niin hurja meno aina, ettei tiedä mihin ne tilanteet voi kehkeytyä.. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Tankero 17.12.2005 15:28:10 | |
---|
Pakko nostaa tämä... On taas ajankohatinen aihe. Ollaan menossa yhden suurehkon firman pikkujouluihin tänään soittamaan, ollaan oltu siellä jo monia vuosia. Noh, viime vuonna tuli ekaa kertaa sellainen tilanne, että soittimet käytännöllisesti katsoen riistettiin bändin käsistä ja siitä meinas oikeesti syntyä nyrkkitappelu. Tänä vuonna, tuosta edellisestä viisastuneena, meillä on erillinen sopimus koskien soittimien ja PA-laitteiden käyttöä, mut silti pelottaa jo etukäteen. Tuolla bileissä on niin hurja meno aina, ettei tiedä mihin ne tilanteet voi kehkeytyä.. No ei luulis haittaavan, vaikka joku yliääräinenkin kopistelee noita romuludareita. Varmasti, vissiin. |
Sandy 17.12.2005 15:33:24 (muokattu 17.12.2005 15:34:22) | |
---|
No ei luulis haittaavan, vaikka joku yliääräinenkin kopistelee noita romuludareita. Hoho! Turpaan sietäisit saada! edit. taidat olla kade, kun et itse ole löytänyt noin upeeta vintage-settiä! :) Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Tankero 18.12.2005 00:44:10 | |
---|
Hoho! Turpaan sietäisit saada! edit. taidat olla kade, kun et itse ole löytänyt noin upeeta vintage-settiä! :) No ei. Tykäkköön kuka haluaa vanhoista. Ei siinä mitään. Ei noita olis kyllä vaikea löytää, jos haluais. Minä kun en soita rautalankaa enkä vanhaa jatsia, niin en tarvi tuollaisia. Muuhunhan ne ei oikeen sovellu. Varmasti, vissiin. |
Sandy 18.12.2005 02:58:01 | |
---|
No ei. Tykäkköön kuka haluaa vanhoista. Ei siinä mitään. Ei noita olis kyllä vaikea löytää, jos haluais. Minä kun en soita rautalankaa enkä vanhaa jatsia, niin en tarvi tuollaisia. Muuhunhan ne ei oikeen sovellu. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä... Eipä oo kukaan ikinä tullut valittaa huonoista saundeista vaikkei soitetakaan vanhaa jazzia eikä rautalankaa. Pikemminkin päinvastoin! Mut joo, eipä ollu mitään hämminkiä tänään keikalla. Porukka oli tuhannen päissään taas, mut kukaan ei pyrkiny lavan puolelle! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
ludari 18.12.2005 11:18:22 | |
---|
Hoho! Turpaan sietäisit saada! edit. taidat olla kade, kun et itse ole löytänyt noin upeeta vintage-settiä! :) Aivan!ja kaupanpäälle tuli mukana soundi! Yleisö näyttää aika vanhalta.-Ei se mitään,soitetaan lujempaa,että kuulevat. |
ludari 18.12.2005 12:05:45 | |
---|
Turhaa niitä viruttelee, ne alakaa olla jo niin ryyteessä ettei niihin pikkuröpperit pysty. Hommaa vintake ludarit,niitä voi vetää paljaalla. Yleisö näyttää aika vanhalta.-Ei se mitään,soitetaan lujempaa,että kuulevat. |
Tankero 18.12.2005 13:36:16 | |
---|
Aivan!ja kaupanpäälle tuli mukana soundi! Ja kun Speed Kingin laittaa, niin tulee vielä mukava kitinäkin kaupan päälle. Varmasti, vissiin. |