shak 23.09.2003 21:06:52 | |
---|
Enkelit lentää sun uniin ja tekee sinusta nauriin (Enkelit lentää uniin)
Ei se noin mene... Enkelit lentää sun muniin ja tekee sinusta nauriin. ;-) Näin ainakin Kuustonen kertoi oman lapsensa laulaneet jossakin haastattelussa silloin kun tuo biisi julkaistiin.
|
baron 01.10.2003 08:47:05 | |
---|
Lääkärit lauloivat Beatlesia: (Yesterday) Syphilis It just started with a simple kiss Now it even hurts to take a piss Oh how did I get syphilis. Leprosy I'm not half the man I used to be Now my fingertips are leaving me Oh I believe I've leprosy |
Le Haba 01.10.2003 08:51:38 (muokattu 01.10.2003 08:53:00) | |
---|
Junan alta Joonas, päivää! (Jumankauta juu nääs päivää) Fifty ways to love your liver (Fifty Ways to Leave Your Lover) |
baron 01.10.2003 08:53:40 | |
---|
Tää vois tietysti olla "juomalaulujenkin" puolella. Cats'ien "Memory" Minnet Jag har tappat mitt minne! Är jag svensk äller finne? Kommer inte ihåg Inne Är jag ut eller inne? Jag har luckor i minnet Så'n där små alkohol Man besinner Man tätar med det brännvin man får Fästan minnet och helan går! Minne? Muisti hävis mut minne? Juhlista selvisimme Muistikatkoja on. Minne Lähtisin vaikka minne kunhan selvittäisimme mitä sattunut on. Mutta tiedän keinon mikä auttaapi tuo: Ota ryyppy ja muistisi juo! |
shak 01.10.2003 18:21:31 | |
---|
Liekkö jo ollut jossakin välissä, ei varsinaisesti mikään tanssihumppa, mutta hyvä käännösbiisi kummeleilta: Stinginkö se nyt on tuo Every breath you take -biisi: Jokainen leipä jonka otat, Jokainen leffa jonka duunaat Jokainen rappu jonka väsäät Mä tuun kellottaa suaaaaa. Every breath you take Every move you make Every step you take I'll be watching you |
-J 06.10.2003 14:47:37 | |
---|
Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois! |
baron 06.10.2003 14:57:01 | |
---|
|
-J 06.10.2003 15:07:01 | |
---|
Hyviä! Kai saa lainata (tietenkin lähde mainiten)? Siitä vain :) Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois! |
ilopilleri 17.10.2003 15:11:50 | |
---|
Kerran eräs ulkomaalaisbändi veti:"..viheltävän skeidan näin.." kun piti kai mennä:"..vihertävän keitaan.."?! Mut joka tapauksessa porukalla oli hauskaa! |
Have 18.10.2003 16:17:08 | |
---|
Oma Gramex kappaleesta Amarillo: 2. säk. "Torvet auton soivat, sakon mulle antaa voivat." Sananmuunnos: "Torvet auton soivat, tytöt mulle antaa voivat." |
Tiivi-Taavi 19.10.2003 20:47:29 | |
---|
Joskus muinoin muistelen Kirkan laulaneen keikalla jotain tähän suuntaan; "Yksin rannalla kaksinaiset kaljat kylmät jo juotu on, tuopit pitkät ja vaahtopäiset, velloo vain maha rauhaton" Ja joskus olen kuullut laulettavan myös että; "on mulla muna hevosen, daa dirlan dirlan daa, se roikkuu alla polvien, daa dirlan dirlan daa..." |
jeppeq 20.10.2003 01:16:28 | |
---|
Myrskyyönä vaari hukkui mummon suuriin lahkeisiin... Vanha Pelargonia |
pekkajau 20.10.2003 11:29:24 (muokattu 20.10.2003 11:29:43) | |
---|
Myrskyyönä vaari hukkui mummon suuriin lahkeisiin... Vanha Pelargonia On myös kuultu näin: "Myrsky-yönä mummo puhkes..." |
Yössä kulkija 20.10.2003 15:14:14 | |
---|
Eräs polakki(tms)bändi punaisella laivalla lauleskeli "mun on tarinani saaaaaaaaaaatu rakkauden..." Meinasi mennä tytöllä kolat väärään kurkkuun, niin pöljältä se kuullosti... |
manjaana 21.10.2003 08:42:03 (muokattu 30.10.2003 16:14:13) | |
---|
Hiljaa yössä ja munat riipui tuppivyössä.., vai näin: Hetkun ketkun, veti poika housuista pitkän letkun. (La Cumparsita) |
pekkajau 29.10.2003 09:51:34 (muokattu 29.10.2003 09:54:14) | |
---|
Mä teen nykyisin työkseni hommia semmosten laitapuolenkulkijoiden sos.ohjaajana. Välillä aina viritellään pienet yhteislaulutkin ja tässä männä viikolla todella liikutuin kun yks meitin asiakas tulkitsi todella tentun polttamalla tenoriäänellään "Elämän valttikortit" näillä sanoilla: "Oli emännän luottokortit mulla kerran kourassain. Oli avoinna karjaportit ja ne suljin takanain!" (Ps kaveri on ex-maanviljelijä joka "joi" talonsa!) |
Tiivi-Taavi 29.10.2003 13:51:40 | |
---|
Jostain nuortenkirjasta aikanaan löysin mielestäni loistavan sanoituksen Hallikaisen Kuurankukkaan.. En ehkä muista sitä ihan sanatarkkaan, mutta jotain tällaista kuitenkin: "Kuuraan rukkasia siirtyneenä pesulautaan päin, kuuraan sukkia nyt saippuavedelläin. Lämpö päivänkään ei niitä narulla voi kuivattaa, sillä narulleni varjo lankeaa.." |
M.i.k.key 29.10.2003 18:49:59 | |
---|
Daada Daada: Eilen oltiin Mikkelissä, naiset roikkui (kikkelissä) hehe |
päivis 16.03.2004 23:29:21 | |
---|
Enpä malta olla vastaamatta vanhaan threadiin: Rokkia: Läppäänkö munaan? No läppää pois! Tutti frutti... Iskelmää: Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria, niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria! Sonni jonka kannoin pois... Tonni jonka annoin pois... (Tän kappaleen väännetyt sanat luonaa paljon paremmin kuin alkuperäiset) Silmät niinkuin mansikat... Silmät niinkuin mansetit... (Silmät niinkuin mantelit) Oi jos oisit kultaseni taskukello vain... ...että sanois kansa, aamuin, päivin, illoin hän vetää rakkaintansa. Oi jos oisit kultaseni polkupyörä vain... ...että sanois kansa, julkisella paikalla hän polkee rakkaintansa. Tää on helmi: Piisaami. Piisami puussa! Ammu se alas ja tee siitä päivällinen! (Besame Mucho) Lastenlaulu (ei muunneltu): Häntä pannaan toiseen korvaa, toinen kärsää käyttää... (Telefooni afrikassa) (joke by Trio Erectus) Toinen, myöskin muuntelematon: Mikkihiiri mättähältä mättähälle käy ja pikkujalka pilkahtaa... "I was a ballerina. I had to quit after I injured a groin muscle... It wasn't mine." --Rita Rudner |
Anonymous-jazz 17.03.2004 03:02:15 | |
---|
Sehän on tää Pekka Ruuskan "Rafaelin Enkeli" biisistä kuultu väärä säkeistö: Anna minulle harmaat hiuksesi, ole minulle rapainen enkeli. |