EP 26.02.2009 14:45:25 | |
---|
.. Välillä kuitenkin kaipaan putkinäyttöä. Miksi vaihdoit? Ärsyttää kaiken uuden perässä turha juokseminen, littunäyttöä kyllä puolustaa mm. koko ja paino, ammattityössä sen sijaan jos edut on kiistattomat edelliseen niin ihmettelen? |
Ukko 26.02.2009 17:49:51 | |
---|
poppamies: Oli ne purtkimonitorit hyviä. Mulla meni kauan ennenkuin totuin tähän uuteen littunäyttöön. Vaikkakin tämä 1000€ DELL on kuulemma riittävän hyvä tähän hommaan. Välillä kuitenkin kaipaan putkinäyttöä. Musanteko tietsikalla ja sähkökitara samassa tilassa ovat kauhistus. COVS jäsen nro 6 |
Lennu 26.02.2009 18:21:01 | |
---|
Ukko: Musanteko tietsikalla ja sähkökitara samassa tilassa ovat kauhistus. Totta. Onneks näillä lituilla on siitä päässyt eroon. |
leprechaun 26.02.2009 22:19:08 | |
---|
poppamies: Oli ne purtkimonitorit hyviä. Mulla meni kauan ennenkuin totuin tähän uuteen littunäyttöön. Vaikkakin tämä 1000€ DELL on kuulemma riittävän hyvä tähän hommaan. Välillä kuitenkin kaipaan putkinäyttöä. Innostuin joku aika sitten kun 169e luvattiin 22" littunäyttö 8000:1 kontrastilla. Olen kyllä selvästi todennut että valehtelevat. Tällä on nyt tultu jotenkin toimeen himassa, toimitiloissa on 21" putkimonitori. Eniten harmittaa litussa oikean väribalanssin ja kontrastisuhteen säädön vaikeus. Ei niitä vieläkään saa kohdalleen tarkasti. Kun teet jonkun videon kaupalliseen tarkoitukseen ja huomaat kunnon vehkeillä kokeillessa että "eipä onnistunut säädöt" niin se syö miestä. Sama esim esitekuvissa. Hyvällä hinnalla saa hyviä littunäyttöjä. Joskus vuosi sitten raja meni jossain 2-3000e hujakoilla. |
rintapek 26.02.2009 22:55:55 | |
---|
poppamies: On vähän harhanjohtava kyllä. Haitarin saa helposti digiaikaan mutta haitaristia ei milloinkaan. Ajan siivellä pitää elää. Mulla on digimikseri ja sähkörunmut. Digihaitaria ei o, mut täytyy tunnustaa, että kerran olen kokeillut. Mut ihan vaan koetin, en varovaista hiplailua pitemmälle mennyt. Neitsyys melkein tallella tuon asian suhteen. One kind of music only - the good kind |
leprechaun 03.03.2009 03:03:24 | |
---|
Lennu: Totta. Onneks näillä lituilla on siitä päässyt eroon. Oon ny kolme päivää funtsannu mitä tarkotat ja ihan sekasinhan tässä menee... |
Lennu 03.03.2009 03:07:20 | |
---|
leprechaun: Oon ny kolme päivää funtsannu mitä tarkotat ja ihan sekasinhan tässä menee... Niin siis tarkoitin että eukko lähtee joka päivä koiratreeneihin, kun on littunäytöt, ja pääsee rauhassa runkkaamaan. |
Ukko 03.03.2009 08:39:33 | |
---|
leprechaun: Oon ny kolme päivää funtsannu mitä tarkotat ja ihan sekasinhan tässä menee... Siitä oli kyse että sähkiksen hurina on räävitöntä äänityshommissa kun putkinäyttö on vierellä. Littunäytöllä ei ongelmaa esiinny. COVS jäsen nro 6 |
leprechaun 03.03.2009 13:23:36 | |
---|
Lennu: Niin siis tarkoitin että eukko lähtee joka päivä koiratreeneihin, kun on littunäytöt, ja pääsee rauhassa runkkaamaan. Aah, ajattelinkin että sillä on joku elämää suurempi tarkoitus. Täytyy informoida kaveria kun sillä on sama ongelma. |
Einherjar 11.03.2009 19:55:02 | |
---|
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja |
KoskPaavo 11.03.2009 22:09:01 | |
---|
Hohoo, diskantilla soittaa f- duurin kvinttikäännöstä ja bassopuolella Fissiä. " Studiosus perpetuus" |
poppamies 11.03.2009 22:25:34 | |
---|
KoskPaavo: Hohoo, diskantilla soittaa f- duurin kvinttikäännöstä ja bassopuolella Fissiä. Tuolla tavallahan ne kaikki soittaa. Ainakin siltä kuulostasi minusta. G strings are for strippers! |
KoskPaavo 12.03.2009 09:25:17 | |
---|
poppamies: Tuolla tavallahan ne kaikki soittaa. Ainakin siltä kuulostasi minusta. Eipä soita noin ,ja jos "siltä" kuulostaa niin siksipä susta ei oikeata soittajaa tullutkaan , hähhää. " Studiosus perpetuus" |