paice60 25.09.2006 15:57:33 | |
---|
Me ollaan melko varmaan silloin Lapissa kahden ja puolen viikon rundilla, pitäiskö mun nyt sitten perua koko rundi ja tulla sinne pikkujouluihin? Miks´ mä oon täällä? |
Ukko 25.09.2006 16:22:51 | |
---|
Näin on: Janttauaan. Kuinka olet oppinut mainitun kyvyn ? Mäkin haluaisin mutta kun ei siirry niin ei siirry :( |
Ukko 25.09.2006 16:27:55 | |
---|
1. Huvittavinta on kuitenkin se, että samat tyypit on kuitenkin ihan varmasti päivätöistänsä pois sivutoimisen keikkailunsa takia. 2. Tyhmää olisi joka tapauksessa panna lukkoon ketjua, jossa - Ukkoa lukuunottamatta - ei mennä joko henkilökohtaisuuksiin tai pillupuheisiin. Kyllä asiat pitää selvittää eikä heti panna hätäpäissään lukkoa, jos asioista ollaan eri mieltä. 3.... joten eikö asiat pitäisi tehdä musiikin ja muusikkouden eikä vaikka esim. työnjohdon ehdoilla? 4. Toivoisin kainosti sivutoimisilta enemmän suvaitsevaisuutta päätoimisia kohtaan. 1. Ei olla koska keikat tehdään viikonloppuna jolloin ei olla päivätöissä. 2. Kieltämättä pinna palaa joskus herkästi mutta se suotakoon vanhenevalle ja kärttyisälle sedälle. 3. Niille tottakai joille se onnistuu. 4. Ja päinvastoin. |
half 25.09.2006 19:04:47 | |
---|
Lepsua touhua, pitää olla sentään jotain arvoja. Se on kaksi minuuttia tuli tai ei. Ei nyt sentään ruveta herkuttelemaan. |
Mikko T. 26.09.2006 19:23:52 | |
---|
Todettakoon kaiken tuon riemastuttavan keskustelun jälkeen, että päivä on tuo, koska minä niin päätin. Kyseessä ei ole anonyymien amatöörimuusikoiden valtakunnallinen salajuoni. Siis itse asiassa päivänhän päätin minä........ Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Pula-Aho 26.09.2006 19:31:35 (muokattu 26.09.2006 19:34:18) | |
---|
Siis itse asiassa päivänhän päätin minä........ Älä höpäjä. Päivä lyötiin lukkoon jo elokuun 5. päivänä Riihimäellä. Ai niin, kun tässä nyt pyörii useampia näitä Humppapikkujoulujuttuja niin todettakoon, että konkreettista tietoa löytyy tämän otsikon alta: "Humppapikkujoulut Lahdessa 9.2." -G - Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
kuunsirppi 27.09.2006 07:36:18 | |
---|
Älä höpäjä. Päivä lyötiin lukkoon jo elokuun 5. päivänä Riihimäellä. -G - Näin tehtiin....! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |