jjussila 17.08.2006 22:14:43 | |
---|
Odotan vieläkin sitä allekirjoitusta. Elä ny prkl, täähän lienee vain kielikuva, eller.. ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
paice60 17.08.2006 22:17:33 | |
---|
Elä ny prkl, täähän lienee vain kielikuva, eller.. Eikun aattelin vaan että mulla olis täällä yks sellanen vekseli, mihin vois ottaa vaikka sun allekirjoituksen, kun sitä vähän lupailit. Jaa ettei käy. No niin, taas se nähtiin. Kun savolainen puhuu niin vastuu siirtyy kuulijalle.:) Miks´ mä oon täällä? |
pekkajau 17.08.2006 22:18:58 | |
---|
Eikun aattelin vaan että mulla olis täällä yks sellanen vekseli, mihin vois ottaa vaikka sun allekirjoituksen, kun sitä vähän lupailit. Jaa ettei käy. No niin, taas se nähtiin. Kun savolainen puhuu niin vastuu siirtyy kuulijalle.:) Meilläpäin aina sanottiin aikoinaan epäselvissä tilanteissa että: "Pankaa Köörtin kunnan laskuun!" |
jjussila 17.08.2006 22:19:23 | |
---|
Eikun aattelin vaan että mulla olis täällä yks sellanen vekseli, mihin vois ottaa vaikka sun allekirjoituksen, kun sitä vähän lupailit. Jaa ettei käy. No niin, taas se nähtiin. Kun savolainen puhuu niin vastuu siirtyy kuulijalle.:) Olet siirtynyt ymmärryksen seuraavalle tasolle, onnea!!!! ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
paice60 17.08.2006 22:20:59 | |
---|
Olet siirtynyt ymmärryksen seuraavalle tasolle, onnea!!!! Olenhan soittanut savolaisen kanssa jo neljä vuotta. Kyllä se opettaa. Miks´ mä oon täällä? |
pekkajau 17.08.2006 22:24:32 | |
---|
Olenhan soittanut savolaisen kanssa jo neljä vuotta. Kyllä se opettaa. Vittu! Jos piäset savolaesen kaveriksi niin sitä ei tarvihe katua...varsinniin jos se on jostaen sieltä Kuopion puolesta! |
paice60 17.08.2006 22:28:18 | |
---|
Vittu! Jos piäset savolaesen kaveriksi niin sitä ei tarvihe katua...varsinniin jos se on jostaen sieltä Kuopion puolesta! Tämä on ERITTÄIN Kuopiosta. Miks´ mä oon täällä? |
isojussi 17.08.2006 22:29:08 | |
---|
Tämä on ERITTÄIN Kuopiosta. On sulla sakki - ja yks sydänhämäläinen. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
paice60 17.08.2006 22:30:44 | |
---|
On sulla sakki - ja yks sydänhämäläinen. Niin aattele.Minäkin olen syntyjäni Helsinkiläinen, mutta en ikinä tunnusta. Tampereelta mä olen ollut jo pitkään. Miks´ mä oon täällä? |
isojussi 17.08.2006 22:34:44 | |
---|
...Minäkin olen syntyjäni Helsinkiläinen, mutta en ikinä tunnusta.... Kaikilla meillä on luurankomme kaapissa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
paice60 17.08.2006 22:35:46 | |
---|
Kaikilla meillä on luurankomme kaapissa. Ethän kerro kellekään. Miks´ mä oon täällä? |
pekkajau 17.08.2006 22:43:50 (muokattu 17.08.2006 22:49:25) | |
---|
Kaikilla meillä on luurankomme kaapissa. Intissä oli yksi vanha juoppo-vääpeli hallimestarina, joka aina kysyi säännöllisin väliajoin autohallilla että onkos ne sotamiehet koskaan haissut vitulle? Jos siihen vastattiin (niinkun aina säälistä tehtiin!) että: "EI HERRA VÄÄPELI!" Niin se tuumi: "Jaa! Sitä on sillon tultu persereiän kautta tähän maailmaan!" Se oli aina semmonen mukava päivänavaus! |
Sertzo S 18.08.2006 08:16:05 | |
---|
Intissä oli yksi vanha juoppo-vääpeli hallimestarina, joka aina kysyi säännöllisin väliajoin autohallilla että onkos ne sotamiehet koskaan haissut vitulle? Jos siihen vastattiin (niinkun aina säälistä tehtiin!) että: "EI HERRA VÄÄPELI!" Niin se tuumi: "Jaa! Sitä on sillon tultu persereiän kautta tähän maailmaan!" Se oli aina semmonen mukava päivänavaus! HOOOOOHHHHZZZZ!!! Senkin kettu! + |
half 18.08.2006 10:07:19 | |
---|
Intissä oli yksi vanha juoppo-vääpeli hallimestarina, joka aina kysyi säännöllisin väliajoin autohallilla että onkos ne sotamiehet koskaan haissut vitulle? Jos siihen vastattiin (niinkun aina säälistä tehtiin!) että: "EI HERRA VÄÄPELI!" Niin se tuumi: "Jaa! Sitä on sillon tultu persereiän kautta tähän maailmaan!" Se oli aina semmonen mukava päivänavaus! Ennen armeijassa olikin todellisia persoonia. Etenkin aliupseerikunnassa. Rannikkolinnakkeille ilmeisesti kokemukseni mukaan karkoitettiin kaikkein epäsosiaalisin ja häiriytynein aines. |
KoskPaavo 18.08.2006 10:12:42 | |
---|
Itse koin armeija-ajan varsin huumoriväritteiseksi ajanjaksoksi elämässäni ensimmäisiä alokasviikkoja lukuunottamatta. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
half 18.08.2006 10:20:02 | |
---|
Itse koin armeija-ajan varsin huumoriväritteiseksi ajanjaksoksi elämässäni ensimmäisiä alokasviikkoja lukuunottamatta. Hauskaahan siellä oli etenkin Utön linnakkeella ( kärpäsenpaskan kokoinen tahra merikortissa aivan aluevesien rajalla ), seuraava pysäkki jossain Baltiassa. |
uruttaja 18.08.2006 10:46:25 | |
---|
Niin miten se on. Onko se rutiini hyvä vaikko huono ominaisuus? Onko rutinoitunut automaattisesti kyllästynyt ja kusenpolttama? Kumman kanssa lähtisit mieluummin keikalle, antirutinoituneen vai aidosti rutiinia omaavan? Savolaiset on sutkeja. Pieksämäkeläisessä bändissä olen soittanut oman osuuteni ja se savoosasto on tosi tuttua. Kun savolainen putkahtaa jostain Pönttövuoren tunnelista läpi ja Puijon torni lakkaa näkymästä niin henkselit alkaa paukkumaan ja mie savolaespoeika olenkin mä , vitun kova skebapaavo stadista. HOHO. |
half 18.08.2006 10:55:45 | |
---|
Niin miten se on. Onko se rutiini hyvä vaikko huono ominaisuus? Onko rutinoitunut automaattisesti kyllästynyt ja kusenpolttama? Kumman kanssa lähtisit mieluummin keikalle, antirutinoituneen vai aidosti rutiinia omaavan? Savolaiset on sutkeja. Pieksämäkeläisessä bändissä olen soittanut oman osuuteni ja se savoosasto on tosi tuttua. Kun savolainen putkahtaa jostain Pönttövuoren tunnelista läpi ja Puijon torni lakkaa näkymästä niin henkselit alkaa paukkumaan ja mie savolaespoeika olenkin mä , vitun kova skebapaavo stadista. HOHO. - Ehdottamasti hyvä - Ovat täysin eri asiat - Aidosti rutinoituneen Savolaiset, no joo. |
uruttaja 18.08.2006 11:05:16 | |
---|
- Ehdottamasti hyvä - Ovat täysin eri asiat - Aidosti rutinoituneen Savolaiset, no joo. Jos et kerro kenellekkään, nin ihan samalla viisiin minäkin ajattelin. |
Tankero 18.08.2006 11:42:44 | |
---|
Jos et kerro kenellekkään, nin ihan samalla viisiin minäkin ajattelin. Enskuussa ehkä paiskataan pari kolme rutiinin tekemää biisiä. Varmasti, vissiin. |