Aihe: Tanssimuusikon Juhannus
1 2 3 4 5 6 7 8 9
baron
24.06.2006 16:53:23

EI OO TOTTA!!!

Punaiset puikulat syötävän kokoisia!
Mä uskon, että mä oon tämän maan ainoa perunanviljelijä, jolla ne on juhannukseksi valmiita.
Jos alkaisi myydä niitä, niin niistä voisi pyytää hinnan minkä tahansa tähän aikaan vuodesta!
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
R.Syke
24.06.2006 17:00:05 (muokattu 25.06.2006 17:12:18)
EI OO TOTTA!!!

Mä uskon, että mä oon tämän maan ainoa perunanviljelijä, jolla ne on juhannukseksi valmiita.
Jos alkaisi myydä niitä, niin niistä voisi pyytää hinnan minkä tahansa tähän aikaan vuodesta!

Täytyy vähän sutia näitä liian lennokkaita vastauksia....

...puikuloille menestystä...
R.Syke
24.06.2006 17:09:13 (muokattu 24.06.2006 17:11:40)
Kohta alkaa hirmuinen itsensä kokoaminen Ruotsi-Saksa matsiin.

Näin lomalla voi ottaa pientä suolapalaa ja näkäräistä ;)
Martso
24.06.2006 17:25:09 (muokattu 24.06.2006 17:26:02)
EI OO TOTTA!!!

Heh! Meillä ei niitä syödä kuukauteen ainakaan.

E: en ole ottanu ku pari olutta tänään, alkaa olemaan kohta ok-olo.
manjaana
24.06.2006 17:36:54

E: en ole ottanu ku pari olutta tänään, alkaa olemaan kohta ok-olo.

Vuossadan kaamein kamis selätetty ja nyt humpalle. Pitäs jo uskoa, että viski ei sovi mulle..
maanantai ei mittään, tiistai ei mittään, keskiviikko, torstai ei mittään..
KoskPaavo
24.06.2006 20:22:06
Saimaan rannalla vedettiin perinteistä lavatanssijuttua,mm. Trio Erektuksen Naukkis kävi vetämässä "Vanhan veräjän luona" englanniksi.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
EP
24.06.2006 20:41:01
Saimaan rannalla vedettiin perinteistä lavatanssijuttua,mm. Trio Erektuksen Naukkis kävi vetämässä "Vanhan veräjän luona" englanniksi.

Oho, todella hienoa!
Maisemat oli myös varmaan mahtavat.
baron
24.06.2006 21:42:33

Riittävästi hyviä juomia, hyvää ruokaa ja ihan käyttökelpoisia pimppejä.
Krapulasta ei tietoakaan, maalaiset ei suostuneet mun kanssa tappelemaan, vaikka haastoin riitaa, pitivät mua hyvänä jätkänä, yhden keikan sain myytyä.

Täytyy pitää onnistuneena juhannuksena.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
uruttaja
24.06.2006 22:43:08
Riittävästi hyviä juomia, hyvää ruokaa ja ihan käyttökelpoisia pimppejä.
Krapulasta ei tietoakaan, maalaiset ei suostuneet mun kanssa tappelemaan, vaikka haastoin riitaa, pitivät mua hyvänä jätkänä, yhden keikan sain myytyä.

Täytyy pitää onnistuneena juhannuksena.

On se ainakin lähelle onnistunutta. Jos olis ollut pikkutappelu niin sitten olis ollu täys 10. Mä en saanut tänään enää ketään kiehumaan. Eilinen riitti.
Jonte
24.06.2006 22:44:15
Ei kait kukaan vaan ole JOUTUNUT töihin Juhannuksena? Miksi mennä
töihin kun voi olla mökillä, paistaa makkaraa, saunoa, kalastaa, ottaa
olutta, paistatella päivää, pidellä sadetta,..siis nauttia Suomen suvesta.

Nimim. Elämäntapa mökkeilijä

Vitu!

Kylpyhuoneen lattian vesieristys ja nurmen leikkuuta kolme tuntia.

Työtä vuorotta.
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
Martso
24.06.2006 22:54:52
On se ainakin lähelle onnistunutta. Jos olis ollut pikkutappelu niin sitten olis ollu täys 10. Mä en saanut tänään enää ketään kiehumaan. Eilinen riitti.

Sinä olet menettäny teräsi vaan. Minulla on ollu hieman rauhallisemmat tunnelmat eiliseen verrattuna, menny vaan 4 keppanaa koko päivänä. Eilen olin rouvalle sanonu nukkumaan mennessä, että oli pakko tulla nukkumaan kun aloin puhumaan itekseni. :)
DVD
24.06.2006 22:57:52
Purjehdusseuralla tanssimassa rumbaa klo kahteen. Sitten nussimassa klo kolmeen. Olin kuskina mutta pärjäsin hyvästi ilman viinaakin.
uruttaja
24.06.2006 23:34:03
Sinä olet menettäny teräsi vaan. Minulla on ollu hieman rauhallisemmat tunnelmat eiliseen verrattuna, menny vaan 4 keppanaa koko päivänä. Eilen olin rouvalle sanonu nukkumaan mennessä, että oli pakko tulla nukkumaan kun aloin puhumaan itekseni. :)

Terätön urkuri. No, voin mä olla semmonenkin.
Martso
24.06.2006 23:53:41
Terätön urkuri. No, voin mä olla semmonenkin.

Se on parasta, että voi olla mitä vaan tilanne ikinä vaatiikin. Aika hyvää fudista meinaa olla.
EP
25.06.2006 00:04:23
Se on parasta, että voi olla mitä vaan tilanne ikinä vaatiikin. Aika hyvää fudista meinaa olla.

YLE-teemalta tuloo vanha kotimainen.. :)
uruttaja
25.06.2006 00:06:28

Kaikki taittuu ja humppa soi.
jeppeq
25.06.2006 07:13:32
No se on juhannusta täältäkin käsin ( ja jaloin ).
Konsertit tuli annetuksia ja autoillen matkailtua molemmat reissut. Nyt istuksin talon rappusilla, kuuntelen lintujen laulua ja just herännyttä kelloratiota. Novaa tuntuu pukkaavan. Juon kaljaa ja ihmettelen aurinkoa. kKomee on aamu !

Sitä vaan tässä mietin, että vieläköhän se Kuhilas istuu syvällisiä miettien summassaaren pihassa korituolissa... ;) Sattui vetonsa päätteeks aattokonserttiin ja ratkes tuo juomaton kossupullo-ongelmakin sitten kerralla.. heh..heheheh ( buhah haa.. )
Valehtelisin jos väittäisin
Sertzo S
25.06.2006 12:12:13
Päivää!

Juuri tulin mökiltä ja karapula vaivaa. Eipä tässä muuta.
BigPapa
25.06.2006 12:29:30

Juntit vetäny viinaa koko Juhannuksen.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
baron
25.06.2006 13:05:20

Juntit vetäny viinaa koko Juhannuksen.

Ai, ainakin mun juhannus jatkuu vielä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)