Timi 24.05.2006 07:06:09 | |
---|
120 hienoa Kylmän viileesti! |
half 24.05.2006 08:28:20 | |
---|
....ja vetää aina silloin tällöin keikan pystyyn. Myöhästyy aina lähtöajoista ja kun on saanut kamansa roudattua lavalle niin alkaa heti paukuttaa settiään ja valittaa kun ei ole tilaa tarpeeksi. Vonkaa naisia joka tauolla ja myöhästyy setistä. Oliko vielä muuta?? Jättää rikkinäiset kapulat lavalle keikan jälkeen, että seuraavalla pummirumpalilla olisi edes jotain millä naputella. Lisäksi tosi humpparumpali haisee pahalle ja piereskelee soittaessaan. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
jon lord 24.05.2006 09:52:29 | |
---|
Mä menin aina laatimaan "soittolistaa" kun pidettiin pihasoittiksia joskus teineinä JonLordin ja Paice60:n kanssa. Ne luonnollisesti kanto kamat ulos ja viritteli ne kuntoon. Ette muuten usko, tai miksette uskois, kuinka kauas ja lujaa pienenkin laitteiston ääni kantaa jossain määrin ahdashenkisessä maalaismaisemassa kauniina ja tyynenä kesäsunnuntaina. Kerran naapuritalon isäntä kertoi että oli puimassa samaan aikaan kun soiteltiin pihalla. Aina samassa kohdassa alkoi puimurista kuulumaan "kolinaa ja räminää". Joka kerta se "kolina ja räminä" kuului samassa paikassa. Ihmetteli että onko puimuri rikki. Sitten pysäytti puimurinsa ja kuunteli tarkasti, ai pojat ne siellä soittelee. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
KoskPaavo 24.05.2006 10:54:05 | |
---|
Kerran naapuritalon isäntä kertoi että oli puimassa samaan aikaan kun soiteltiin pihalla. Aina samassa kohdassa alkoi puimurista kuulumaan "kolinaa ja räminää". Joka kerta se "kolina ja räminä" kuului samassa paikassa. Ihmetteli että onko puimuri rikki. Sitten pysäytti puimurinsa ja kuunteli tarkasti, ai pojat ne siellä soittelee. HOHO, minäkin jouduin pikkupoikana menemään karjakeittiöön harjoittelemaan haitarinsoittoa , isä sanoi että "lehmät tykkää" kun se ei kai itse oikein jaksanut "tykätä" Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
jjussila 24.05.2006 10:57:00 | |
---|
HOHO, minäkin jouduin pikkupoikana menemään karjakeittiöön harjoittelemaan haitarinsoittoa , isä sanoi että "lehmät tykkää" kun se ei kai itse oikein jaksanut "tykätä" Ja kas, maito muuttui piimäksi... ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
Tankero 24.05.2006 13:03:19 | |
---|
Hienot, onneksi olkoon! Ei tainnu lähteä aivan pikkurahalla. Supran virvelistäkin huutelevat pelkästään 400 eemeliä. Niin, eihän se hullu ole joka pyytää vaan se joka maksaa. Varmasti, vissiin. |
Tankero 24.05.2006 13:03:43 | |
---|
No ei, kyllähän tuosta ittensä tunnistaa. Kyllä tuo rumparin tunnusmerkistön täyttää. Meisseli on bongauskurssit näemmä käyny. No et sinä tuommonen ole Kuhilas. Ai niin, en laula. Varmasti, vissiin. |
baron 24.05.2006 13:10:57 | |
---|
HOHO, minäkin jouduin pikkupoikana menemään karjakeittiöön harjoittelemaan haitarinsoittoa , isä sanoi että "lehmät tykkää" kun se ei kai itse oikein jaksanut "tykätä" Ai, mä yritin mökillä harjoitella tenorisaksonin soittoa ja muut mökillä olevat heitti mut pihalle ja sitten naapurin isäntä tuli valittamaan, että lehmät lakanneet lypsämästä ja pyysi mua lopettamaan. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
AnselmiMaa 24.05.2006 13:45:30 | |
---|
Ai, mä yritin mökillä harjoitella tenorisaksonin soittoa ja muut mökillä olevat heitti mut pihalle ja sitten naapurin isäntä tuli valittamaan, että lehmät lakanneet lypsämästä ja pyysi mua lopettamaan. Vastakkaisajattelua? Ittestään tykkääminen ei oo heikkous. |
KoskPaavo 24.05.2006 14:39:06 | |
---|
Ai, mä yritin mökillä harjoitella tenorisaksonin soittoa ja muut mökillä olevat heitti mut pihalle ja sitten naapurin isäntä tuli valittamaan, että lehmät lakanneet lypsämästä ja pyysi mua lopettamaan. Saattoi kuulostaa esim . kiimaiselta kutsuammunnalta (siis ei pum.pum) Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
baron 24.05.2006 14:55:39 | |
---|
Saattoi kuulostaa esim . kiimaiselta kutsuammunnalta (siis ei pum.pum) Ehkä se olikin, mutta ei kyllä lehmille tarkoitettua. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
uruttaja 24.05.2006 15:37:42 | |
---|
Ai niin, en laula. Hoho. Mitä teit viime keskiviikkona, ja kaikki genret.
|
Tankero 24.05.2006 21:48:58 | |
---|
Ai niin, en laula. Hoho. Mitä teit viime keskiviikkona, ja kaikki genret. HOHO, Sepä pääsi unehtumaan. Tulihan sitä vissiin tykitettyä. Helppo oli vetää kun oli niin hyvät "laput" Varmasti, vissiin. |
jeppeq 25.05.2006 05:57:07 | |
---|
oliko åken paikka ? Valehtelisin jos väittäisin |
uruttaja 25.05.2006 10:57:14 | |
---|
oliko åken paikka ? Ei ku urkupaavon pihastudio aidolla kaiulla. |
veeka 25.05.2006 11:05:54 | |
---|
Ei ku urkupaavon pihastudio aidolla kaiulla. Arvon kalvotaiteilija oli senverran innoissaan uudesta aluevaltauksesta että eilisiltaisissa naistentansseissa on vissiin kuultu uutta solistin alkua, ties vaikka pystöksi rupeais.... "ei vaivaa kiire, ei dressi" |
uruttaja 25.05.2006 12:19:27 | |
---|
Arvon kalvotaiteilija oli senverran innoissaan uudesta aluevaltauksesta että eilisiltaisissa naistentansseissa on vissiin kuultu uutta solistin alkua, ties vaikka pystöksi rupeais.... Tankoprinssi:HOHO. |
Tankero 25.05.2006 19:06:37 | |
---|
Tankoprinssi:HOHO. En kai minä tankua tainnu laulaa. Varmasti, vissiin. |
Tankero 25.05.2006 19:07:31 | |
---|
oliko åken paikka ? Ei ikuna åkea. Varmasti, vissiin. |
uruttaja 25.05.2006 19:09:41 | |
---|
En kai minä tankua tainnu laulaa. No ei ne viralliset tankuprinssitkään keikoilla juuri tangua laula. Vietiin tänään teidän äitin hautomon viereen pari kasettia entiselle pasistille. Eli Kantola sekattu. Olisko parempi Tankohaaran Prinssi.?. |