EP 21.04.2006 12:45:53 | |
---|
Taina Kokkonen on ihana junttilehmä Ja itte oot junttisonni! HOHO! |
antsah 21.04.2006 13:11:44 | |
---|
Miten mie oon aina luullu ymmärtäväni, et soittajat ymmärtää naisen päälle... Kerrankos sitä ihminen erehtyy. Edelleen, ei oo Varjuksen voittanutta ja jos seuraavia niin Tuupanen sitten... Mie taijan alottaa uuden säikeen. Hiihtosankari |
Sertzo S 21.04.2006 13:42:38 | |
---|
Miten mie oon aina luullu ymmärtäväni, et soittajat ymmärtää naisen päälle... Kerrankos sitä ihminen erehtyy. Edelleen, ei oo Varjuksen voittanutta ja jos seuraavia niin Tuupanen sitten... Mie taijan alottaa uuden säikeen. Ai siis tuuppaisit Tuupasta? |
antsah 21.04.2006 14:22:33 | |
---|
Ai siis tuuppaisit Tuupasta? Ei kun mie vaan silleen nätisti soljuttelisin. Hiihtosankari |
mannerheim666 21.04.2006 14:39:15 | |
---|
kokkosen ryntähille juoksentelis varmaan moni poika mielissään |
Jalmus 22.04.2006 16:41:19 | |
---|
kokkosen ryntähille juoksentelis varmaan moni poika mielissään Epäilen vaan, että ne on kuin tulivuori: ne kun kahleistaan vapauttaisi, niin ne alkaaísivat vaan valumaan ja valumaan alaspäin... Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
häläppääjä 22.04.2006 18:30:35 | |
---|
Niina Päivänurmen ohi ei oo menemistä. Se on kaikis seksikkäin! katteleppa ihte |
paice60 24.04.2006 11:56:18 | |
---|
Tätä ei kukaan voi liiallisen herutuksen vuoksi hyväksyä. Täällä ruvetaan perk... jo rajoittelemaan floodauksia. (mutinaa, mutinaa) . Ajattelenko....siis olenko? |
bluesteel 24.04.2006 17:53:23 | |
---|
Koriseva. Mielestäni maailman sexyin nainen. *huokaa* |
KoskPaavo 24.04.2006 17:55:59 | |
---|
Koriseva. Mielestäni maailman sexyin nainen. *huokaa* Sekin käy kakilla ; onko vieläkin sexy? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Ukko 24.04.2006 18:00:00 | |
---|
Sekin käy kakilla ; onko vieläkin sexy? Ei kai hän käy ja jos käy niin pistää sentään oven kiinni ja lukkoon 8p |
bluesteel 24.04.2006 18:40:21 | |
---|
Sekin käy kakilla ; onko vieläkin sexy? No kukaan ei ole täydellinen. |
paavo amerikka 24.04.2006 20:16:04 | |
---|
Tossa on vuosien saatossa tullu tehtyä keikkiä varjuksien ja korisevien ja muidenkin tankolaulajien kanssa, ja oon tullut siihen tulokseen että seksikkyys on kauhian kaukana tankolaulajista. kaikki painijat on homoja |
Sertzo S 25.04.2006 07:23:24 | |
---|
Tossa on vuosien saatossa tullu tehtyä keikkiä varjuksien ja korisevien ja muidenkin tankolaulajien kanssa, ja oon tullut siihen tulokseen että seksikkyys on kauhian kaukana tankolaulajista. Niinkö? |
Tankero 25.04.2006 17:20:57 | |
---|
Tossa on vuosien saatossa tullu tehtyä keikkiä varjuksien ja korisevien ja muidenkin tankolaulajien kanssa, ja oon tullut siihen tulokseen että seksikkyys on kauhian kaukana tankolaulajista. Jari, minä ymmärrän sinua. Varmasti, vissiin. |
jon lord 25.04.2006 17:37:11 | |
---|
Jari, minä ymmärrän sinua. Saa nähdä onkohan Jarin laulut laulettu? Suomessa kun ei ole ihan sama meininki kuin suuressa maailmassa. Ihmisten vastaanotto on kai ollut hyvin ristiriitainen. Enää puuttuisi että Savolaisissa uutisissa sanottaisiin että Jari Sillanpää vaihtoopi ammattiva. Se etsii kuulemma uutta hommoo... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Tankero 25.04.2006 17:39:49 | |
---|
Saa nähdä onkohan Jarin laulut laulettu? Suomessa kun ei ole ihan sama meininki kuin suuressa maailmassa. Ihmisten vastaanotto on kai ollut hyvin ristiriitainen. Enää puuttuisi että Savolaisissa uutisissa sanottaisiin että Jari Sillanpää vaihtoopi ammattiva. Se etsii kuulemma uutta hommoo... Heh + Varmasti, vissiin. |
jjussila 25.04.2006 18:11:58 | |
---|
Saa nähdä onkohan Jarin laulut laulettu? Suomessa kun ei ole ihan sama meininki kuin suuressa maailmassa. Ihmisten vastaanotto on kai ollut hyvin ristiriitainen. Enää puuttuisi että Savolaisissa uutisissa sanottaisiin että Jari Sillanpää vaihtoopi ammattiva. Se etsii kuulemma uutta hommoo... Tähän liittyen: kävin noin kk sitten herran Kuopion musakeskuksen konsertissa; saldo= noin 300 henkeä olisi mahtunut enemmän ja aikaisemmin tupa ollut täynnä...voiko tästä tehdä johtopäätöksiä...? ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
ninmari 26.04.2006 10:52:51 | |
---|
Tähän liittyen: kävin noin kk sitten herran Kuopion musakeskuksen konsertissa; saldo= noin 300 henkeä olisi mahtunut enemmän ja aikaisemmin tupa ollut täynnä...voiko tästä tehdä johtopäätöksiä...? Jaa-a..Minuun ei vaikuttanut henk.koht. mitenkään kun sen asian jo tiesin aiemminkin..ja varmasti suuri osa faneistakin tiesi.Laulu-ja esiintymistaitohan miehellä on kohdallaan,saattaapi olla että tartteisi tähän väliin yhden kunnon hitin,niin ihmiset jaksaisi taas kiinnostua..Uuden satulinnan paikka siis. En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
paice60 26.04.2006 14:59:40 | |
---|
Onpas ollut mielenkiintoista seurata tätä keskustelua, varsinkin kun ajattelee otsikkoa. Tutkimattomia ovat Herran tiet. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |